Tempo vývoje je na celkovém stavu znát.
Asi žádná hra nemá vyložené ambice stát se tou nejhorší hrou daného roku. Minimálně v případě Skull Island: Rise of Kong to však vypadá tak, že minimálně tento kousek se stane kandidátem na tento nezáviděníhodný titul. Hra má příšernou grafiku, je plná bugů a její hratelnost také není z těch schopných hráče reálně zaujmout. Divoká je pak i cenovka, která po případných zájemcích žádá 40 euro. Pokud přemýšlíte nad tím, jak je možné, že se z tohoto kousku stala taková katastrofa, možná tu máme vcelku zásadní důvod. A tím je podobně jako v řadě jiných případů tempo vývoje.
Hra Skull Island: Rise of Kong totiž měla podle magazínu The Verge vzniknout během pouhého roku, což je tempo vyloženě smrtícího rázu. Dost se během něj navíc propouštělo a improvizovalo. Není tím pádem až takovým překvapením, že tento kousek dopadl tak, jak dopadl.