Průšvih Skull Island: Rise of Kong vznikl během pouhých 12 měsíců
Skull Island: Rise of Kong Novinka Průšvih Skull Island: Rise of Kong vznikl během pouhých 12 měsíců

Průšvih Skull Island: Rise of Kong vznikl během pouhých 12 měsíců

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

6
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S Nintendo Switch Switch PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Tempo vývoje je na celkovém stavu znát.

Reklama

Asi žádná hra nemá vyložené ambice stát se tou nejhorší hrou daného roku. Minimálně v případě Skull Island: Rise of Kong to však vypadá tak, že minimálně tento kousek se stane kandidátem na tento nezáviděníhodný titul. Hra má příšernou grafiku, je plná bugů a její hratelnost také není z těch schopných hráče reálně zaujmout. Divoká je pak i cenovka, která po případných zájemcích žádá 40 euro. Pokud přemýšlíte nad tím, jak je možné, že se z tohoto kousku stala taková katastrofa, možná tu máme vcelku zásadní důvod. A tím je podobně jako v řadě jiných případů tempo vývoje.

Průšvih Skull Island: Rise of Kong vznikl během pouhých 12 měsíců

Hra Skull Island: Rise of Kong totiž měla podle magazínu The Verge vzniknout během pouhého roku, což je tempo vyloženě smrtícího rázu. Dost se během něj navíc propouštělo a improvizovalo. Není tím pádem až takovým překvapením, že tento kousek dopadl tak, jak dopadl.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama