První artwork a střípky ze Star Wars: Battlefront
Star Wars: Battlefront Novinka První artwork a střípky ze Star Wars: Battlefront

První artwork a střípky ze Star Wars: Battlefront

Michal Burian

Michal Burian

19

Ve hře bude velký výběr map, které budou přizpůsobeny pro jednotlivé módy.

Reklama

Napětí ohledně střílečky Star Wars: Battlefront od studia EA DICE by se dalo krájet. O hře téměř nic nevíme a právě o to více nás zajímá. Společnost Electronic Arts se konečně rozhodla o své nové hře promluvit a poskytla první střípky společně s prémiovým artworkem.

Na prvním konceptu je vyobrazen měsíc Endor, na kterém probíhají tvrdé boje. Vidíme dvojici Rebelů, žena má standardní blaster a muž odstřelovací pušku, ukrývající se za stromem před Stormtroopery a AT-ST. Jeden z vojáků běží s puškou, zatímco druhý hází granát. V korunách stromů je podle redaktorů IGN vesnice Ewoků. Že by nám DICE dovolili vertikalitu?

Artwork by jinak mohl naznačovat, že tvůrci Battlefieldu nás zavedou do situací, v nichž bude hořet les a vše kolem vybuchovat.

Nechme ale spekulací, na ty ještě bude čas, a pojďme se vrhnout na nové detaily. Šéf designu Niklas Fegraeus serveru IGN prozradil, že Star Wars: Battlefront nabídne velký výběr map a módů. Kupříkladu mapa Hoth zasazena na zasněžené pláně, kde bojují Rebelové proti mohutným AT-AT, bude mít jinou velikost než hustý les Endoru na prvním artworku.

Některé mapy budou speciálně vytvořené pro určitý herní mód, aby odpovídaly jeho hratelnosti. Situace tak bude odlišná oproti Battlefieldu, kde je většina map pro všechny režimy.

Vývojáři nezapomínají ani na památné bitvy ze ságy Star Wars, kterými chtějí potěšit nejen fanoušky Hvězdných válek, ale také všechny ostatní hráče. To ostatně potvrdil již loni v létě výkonný viceprezident EA Patrick Söderlund, jenž se nechal slyšet, že hra staví na tradičním universu Star Wars, ale nikoliv na samotných filmech.

Star Wars: Battlefront se má navíc pochlubit velmi detailním a krásným grafickým kabátkem, který bude disponovat technologií fotogrammetrie, díky níž jste mohli obdivovat dechberoucí grafiku v loňské adventuře The Vanishing of Ethan Carter. Ta získala mnoho ocenění právě za grafiku. Kvůli tomu vylepšili technologii Frostbite Engine a obohatili ji o interně vyvinutý fotogrammetrický systém. Ten DICE umožňuje rozpohybovat skutečné fotky pro dosažení neuvěřitelné úrovně detailů.

V další části rozhovoru pochvaluje Fegraeus spolupráci s LucasFilmem, stejně tak samotný Frostbite Engine, s kterým se zdá se konečně naučili pracovat a budou moci využít jeho potenciál.

„Ukázali jsme Star Wars: Battlefront našim blízkým partnerům a slyšeli jsme od nich především to, že jim naše hra nepřipadá jako ostatní střílečky, ale že zrodil nový Star Wars. To nás velmi potěšilo, protože je to přesně to, co chceme hráčům přinést se všemi těmi emocemi a pocity. Nemůžeme se dočkat, až vám letos na jaře ukážeme více.“

Star Wars: Battlefront zatím nemá stanovené přesné datum vydání. EA by ráda hru vydala blízko chystaného filmu Star Wars: The Force Awakens (Síla se probouzí), který má premiéru 18. prosince 2015. Osobně bych Battlefront očekával koncem listopadu nebo začátkem prosince.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama