Zpět na článek

Diskuze: PS4 verze Falloutu 4 a remasteru Skyrimu nakonec nenabídne podporu modů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
12. 9. 2016 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Okej takže zjednodušeně PS now nevadí platí to zvyklí amicí. EA acces by škodilo dle tebe PS komunitě a už tak hráči platí dost atd. No nevím amicí to platit mohli ha ha.

Ohledně Ea acces osobně ho nepoužívám, nelíbí se mi platit poplatky za pronájem hry, ale xboxová komunita mi ukázala, že EA acces je asi to nejlepší co xbox potkalo

3 věci spojují většinou známé, které mám v xboxu přátelích GTA V, Rainbowi a EA acess

Zkusím to vysvětlit aby si to pochopil, pro je to tak dobré... začnu tím co vidím na konzolích - dostupnost a pohodlnost, co mi vadí je cena her, EA acces je levné

PS+ a xbox live sice za placení také pronajímají hry, ale dlouhodobě dopředu člověk neví, jaké hry u EA acces jo

Na xboxu nejsou jenom dospělí co vidíš tady na zingu, kteří si jsem tam aaa hru mohou dovolit jsou tam děti, školou povinný. Co udělají rodiče koupí xbox, ea acces na rok, xbox live na rok a narozeninám nebo k vánocům jednu hru... Ber obrazně

Ted si představ, že každý chce jiné hry, ale EA acces má skoro každý (stejně jak GTA v) takže se vždy sejdou třeba u Batlefieldu 4.

Občas mám pocit že více jak 20% prodaných xboxů je díky službě Ea acces, je pro hráče dostupná a pohodlná. A poslední plus je pro EA, nebýt EA acces hry od nich bych na xboxu skoro nikdo nehrál.

Třeba taková beta bf1 co jsem slyšel, tak i ti co to přeobjednali to po betě zrušili a počkají až to dá EA do té služby. To je pohled xboxuvvé komunity...

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
12. 9. 2016 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Auvicek

Vždyť jsem ti k EA Access odpověděl, jelikož je PS Now jen v USA (Kde prostě platí už tak za neskutečné množství streamovacích služeb) a s velkou pravděpodobností se do ostatních zemí světa dlouho nepodívá, tak hráči platí pouze PS Plus ale Sony je nechce zatěžovat ještě s EA Access, což mi příjde v dnešní době, kdy už třetí strany berou poplatky skoro za vše jako krok lepší pro celou herní komunitu na PS4 ale to zase záleží na úhlu pohledu.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
11. 9. 2016 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Sice jsem pochopil, že si proti ea acces, že stremování lze americe i proč si myslíš o těch modifikací, ale ptal jsem se na to, co myslíš o tom, že sony nechce lidi zatěžovat službou ea acces, protože platí ps plus a zároveň chystá platící ps now, kde nevadí, že zatíží hráče dalším placením.

Mě osobně by tento přístup štval, jako, že mě štve, že zatímco sony umožní HDR i na původní PS4 zatímco MS na původních xbox one zatím ne...

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
11. 9. 2016 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @michalss

Hele experte, kontrola modifikací na PC není žádná ale na konzolích je to úplně něco jiného, jelikož tam jsou pravidla taková, že se řeší autorská práva a Microsoft ne Bethesda by poté musel hradit soudní jednání a vše s tím spojené, což nikdo riskovat nehodlá a sama Bethesda se vyjádřila k tomu, že hlídat budou modifikace pořádně, proto tam neuvidíš třeba postavy z jiných her nebo jiné licencované produkty. To stejné platí i pokud by šlo o oficiální češtinu předělanou do modifikace.

Auvicek: PS Now je jen v USA, kde je streamování již běžnou součástí života, Netflix, Hulu a jiné služby tam platí 90% obyvatel USA. . Jo trochu jsem to rozvedl ale EA Access a modifikace pro Fallout 4 spolu souvisí, jelikož obě věci potřebují od Sony to aby změnili velkou část samotného menu PS4 v případě modifikací pro Fallout 4 potřebuje Bethesda ještě více otevřený přístup a pokud jsi to sledoval, tak Bethesda nebyla schopná v Betě modifikací zprovoznit modifikace bez toho aniž by hra často padala. Co si o tom myslím, jsem už částečně napsal pokud jde o EA Access naprosto souhlasím s tím aby tam pro dobro hráčů a taky jako malý nesouhlas k jejich zneužívání služba nebyla a pokud jde o modifikace k Falloutu 4, tak vlastně taky, protože pokud tam má být služba, která je stále ještě nestabilní, tak to je podle mě hloupost a Sony dělá dobře, že jí zamítla. PS4 již sice nemám ale kdybych jí ještě měl, tak by mě to asi taky ještě štvalo ale takhle z nýnějšího pohledu mi příjde, že udělali dobré rozhodnutí upřednostnit bezpečnost a stabilitu konzole, to je podle mě správné. Ale myslím si že u PS4 Pro už ty modifikace stejně budou, protože tam se Sony nemusí bát uvolnit více výkonu u nýnější PS4 by to znamenalo stejný pokles jako u XO, což by hráči asi nerozdýchali.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
11. 9. 2016 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mě Sony začíná docela štvát...

zafata
zafata
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na X360 to fandove crackli a X360 verze Skyrimu jela plne s CZ titulkama jake byky na PC. Jediny problem byl, ze to neslo nainstalovat na HDD.

Bylo by fajn kdyby sel nejaky ten mod co by obsahoval cestinu na Xone, ale osobne tomu moc neverim.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
10. 9. 2016 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Wa4lock

Jop, je dost možný, že to odpískali, protože věděj, že by ty módy jeli stejně nahovno, když ty hry i bez módů jedou na opravdu minimálním limitu hratelnosti. By se jednoduše styděli za svůj hardware a mají proč.

michalss
michalss
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Vis o tom uplne kulove, nevidim duvod proc by Bethesha, ten jejich automat, mel kontrolovat 3000 NS textu, v tom nevidim logiku. Tudiz ten tvuj "hnuj" jak tady pises bez resit nekam, kde to nekoho zajima. Nemam rad chytre blbce, kteri o tom nic nevi. Myslim ze mam o trosku vice zkusenosti nez mas ty, proto bych to takto uzavrel. Jde videt ze jsi nikdy zadny mod pro Skyrim nebo F4 neudelal, jinak by jsi vedel ze ten jejich kontrolni system se pouze strojovy, proto bych se toho nebal! Navic F4 nema oficialni lokalizaci, proto nevidim jediny duvod proc by to neslo proboha. To je zase diskuze s kidem se mi zda. By me fakt zajimalo co ty jsi vlastne zac, vole dalsi pacient.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Dlouhy text. Ea acess a podpora modu je mi u ps ukradena. Zajimalo me pouze ta cestina nemusel si psat tak dlouhy text ale dik. Kdyz uz si to nakousl zrovna Ea acces neni povinna sluzba navic se da vxuzit treba jeden mesic v roce takze to z duvodneni je bez logiky. Ted s nejsem jisty mozna kecam, ale nema se krome ps plus platit jeste ps now za streamovani her z ps3 tam platit hrace nevadi? Pokud jo tak byto bylo povrchni co myslis. No a optimalizaci her celou dobu tvrdim, ze je to hra od hry takze tak. Napis kdyz tak co si o tom myslis jako clovek a ne co reklo sony.

Wa4lock
Wa4lock
Level 7 Level 7
10. 9. 2016 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stejně by tu hru každej přemodoval a pak by brečel že se mu seká

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 03:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Auvicek

Jelikož vím, že měli problémy s fan překlady už u svých starších titulů a proces přemlouvání trval leadrům skupin i více než půl roku (v rozmezí let cca 2002-2006) a nakonec stejně nikam nevedl tak se poté rozhodli vydat češtinu vlastně na vlastní pěst i když s jinými fonty a ty češtiny už v bývalé formě ani neseženeš, což nevím jak je možné, když byly jen na určitých místech o kterých v té době skoro nikdo nevěděl ale budiž, tak pochybuji o tom, že by to Bethesda povolila zrovna u konzolové verze, když s tím v minulosti měla problém i na PC, konzole mají v tomto ještě horší pravidla už někdy od roku 2005 a tam se nezměnilo nic. Někteří rozhodnutí Sony nechápou, některým vadí ale prakticky pokud opravdu jde jen o rozhodnutí Sony a Bethesda, která spolupracuje s Microsoftem pěknou řádku let s tím neměla nic společného, tak Sony i vcelku chápu, protože tuto cestu razí již několik let, EA Access odmítli s tvrzením, že hráči na PS4 již tak platí dost za PS+ tak nechtějí další placenou službu, já to beru a příjde mi to naopak dobré v tomto případě zase mody Falloutu vyžadují v případě PS4 mnoho zásadních změn a byla by ohrožena i bezpečnost samotné konzole, stejně tak výkon by byl o něco horší jako v případě XOne verze s modifikacemi a Sony prostě v zabezpečení PS neriskuje, jak to už berou hráči je jejich věc, Xbox má v tomhle výhodu, že stojí na dá se říci OS a Bethesda pro ně dělá už pěknou řádku let lépe optimalizované hry, což mi zase třeba příjde nefér ale co se dá dělat. A tentokrát si můžeš být jistý, že zaujatý pohled na věc nemám, jelikož PS4 již nevlastním.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Zase na druhou stranu, proc by mela byt beseda proti. Od te spolecnosti bych to necekal. Ale zatim to nema cenu resit ovsem F4 nebo skyrim bez cz titulku hrat nehodlam.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @michalss

Pochopil ale ty jsi napsal absolutní blbost, oficiální češtinu do těch her nedostaneš ani za nic s pomocí modifikací, když Bethesda veškeré modifikace kontroluje a prověřuje si jejich původ a zásah do souborů. Modifikace tohoto typu zasahují do jiných adresářů než Creation Kit povolí v kombinaci s tvorbou pro konzole. Než vykydáš další hnůj, kterým jsi si na "100%" jistý, tak si raději své informace prověř ať tady nedeláš ostatním zbytečné naděje.

iNva
iNva
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poslední dobou mě sony štve. . další důvod proč příště zapřemýšlet o xboxu. . stejně tak jako podpora ps3-ps4. . jak já bych si chtěl zahrát red dead redemption. . achjo. . a na xboxu to jde... zajímavé : /

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak důvod proč má Sony ráda tyhle věci pod kontrolou je jasný, chce zabránit hacku PS4 protože tohle je svým způsobem možnost která se dá využít. Nechci nijak bránit Sony ale být v jejich situaci tak bych si taky dával pozor na každou potencionální hrozbu co může zabránit tak skvělým prodejům.

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně jako každý diktátor, i Sony bude jednou svržena.

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná ubohost ze strany Sony. Neřeknu, kdyby to odpískala samotná Bethesda, ale tohle je extrém.

michalss
michalss
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

WTF? Jsi nemocny nebo jsi nepochopil? Tak pro zpomalene jeste jednou. Protoze X1 oficialne podporuje mody, je jasne ze cz 100% pujde, pokud si nekdo da tu praci. Neni to tak tezke s tim jejich Ckitem

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
9. 9. 2016 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony nepustila na PS4 EA Access, bráni cross-platform online a blokuje mody. "This is 4 the players". Opití aroganciou moci. Ale pýche predchádza pád...

Petr Záleský
Petr Záleský
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony už me fakt štve. Začínám přemýšlet o konkurenci.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"ale protože oficialne podporuji mody, je jasne ze cz pujde, to je bez diskuze"

ale protože iPhone 7 stojí 24k a má zastaralý HW, je to nejlepší telefon všech dob, to je bez diskuze. ale protože Merkelová podporuje uprchlíky, tak jsou uprchlíci oficiální pomocná síla pro evropu, to je bez diskuze. ale protože dárky byly na vánoce pod stromkem, tak Santa existuje, to je bez diskuze. . Tvou víru v nemožné bych chtěl mít.

michalss
michalss
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cvrnda

No tohle ja neresim, ja jen napsal ze to je tech. mozne. . X1 nemam tudiz je mi to celkem jedno

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @michalss

Kolousek chtěl nejspíš naznačit, že když vytáhneš oficiální češtinu z PC verze původního Skyrimu, uděláš z ní vlastní mod, který pak budeš bez svolení autorů té češtiny (které zaručeně nedostaneš) šířit mezi další hráče, tak to není tak úplně legální procedura. Jedna věc je fanouškovská čeština Falloutu 4, jejíž autoři z ní mohou klidně udělat mod použitelný na Xboxu One. To je teoreticky určitě možné. Šíření oficiální češtiny Skyrimu na další platformy bez svolení jejích tvůrců je věc druhá. A já vážně nevěřím, že se někdo najednou pustí do fanouškovského překladu, když už existuje oficiální

michalss
michalss
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Kolousek001

To ne to není možné, ale protože oficialne podporuji mody, je jasne ze cz pujde, to je bez diskuze.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
9. 9. 2016 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @michalss

nějaký warezy?

Reklama
Reklama