Psycho-Pass: Mandatory Happiness koncem roku i na západě!
Novinka Psycho-Pass: Mandatory Happiness koncem roku i na západě!

Psycho-Pass: Mandatory Happiness koncem roku i na západě!

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

1

Nejste šťastní? Tak to dostanete na PS4, PS Vitě a na PC příkazem.

Reklama

Sérii Psycho-Pass asi nemusím lidem sledujícím anime nějak zvlášť představovat. Jde o jeden z těch lepších, ne-li opravdu nejlepších, cyberpunkových sci-fi příběhů, které nám východní produkce po Ghost in the Shell nabídla. Po čase se dočkala své videoherní adaptace, kterou ale nakonec 5pb. vytvořili pouze pro konzoli Xbox One. Tento vizuální román vyšel v Japonsku už 28. května 2015, ale opravdu pouze pro Xbox One, nicméně 24. března se jej v Japonsku dočkají i majitelé konzolí PlayStation 4 a PS Vita.

Co je ale podstatnější pro nás, je oznámení společnosti NIS America, která vydá koncem roku hru Psycho-Pass: Mandatory Happiness lokalizovanou pro Severní Ameriku a Evropu. Paradoxně ne na konzoli Xbox One, ale fyzicky i digitálně pouze pro PS4 a PS Vitu a kupodivu digitálně i pro PC platformu, prostřednictvím služby Steam.

Příběh této hry se odehrává v průběhu první anime série Psycho-Pass a trošku více nás seznamuje s novými hlavními postavami, které jsou nuceny opustit městskou zástavbu. Hra samotná nabídne velké množství různých rozhodnutí, která ve výsledku povedou k různým koncům.

Pokud vám toto anime přeci jen uniklo, tak vám trochu přiblížíme fungování této dystopické společnosti z blízké budoucnosti. Díky pokročilým technologiím je možné zobrazit duševní stav a různé indispozice číselně a zjistit tak lehce psychický stav každého člověka.

Pro blaho veřejnosti jsou všechny emoce a myšlenky dokumentovány a také řízeny systémem Sibyla. Tento systém měří u každého člověka kvalitu života čtením mysli podle osobního Psycho-Passu. Psycho-Pass ale také funguje vševědoucí oči systému spravedlnosti. Výsledky sledování jsou rozděleny do dvou hlavních komponent. Jednou ze sledovaných složek je Hue, což je vizuální reprezentace Psycho-Passu, umožňující sledovat úroveň stresu člověka. Na druhé straně je koeficient kriminality, což je číselná hodnota, faktor, která představuje šanci daného člověka spáchat zločin. Toto číslo určuje, zda mohou být na daného jedince použity zákony vynucované detektivy veřejné bezpečnosti. Detektivové jsou dále rozděleni do dvou skupin. Enforcers přímo vyšetřují trestné činy v terénu a také jsou zodpovědní za dopadení zločinců, a dále Inspektoři, kteří vlastně Enforcery řídí.

Při hraní si můžete vybrat mezi dvěma novými detektivy, přidělenými k oddělení Criminal Investigation Department’s Division 1. Prvním je Nadeshiko Kugatachi, klidná a vážná inspektora bez vzpomínek, a druhým je Takuma Tsurugi, horkokrevný Enforcer, který hledá svého ztraceného přítele z dětství.

Hra po vás bude vyžadovat rychlá rozhodnutí pro nejlepší průběh akce. Na paměti musíte mít i hierarchii, která odděluje Inspektory od Enforcerů, a také si uvědomovat, že každé rozhodnutí bude mít své důsledky. Psycho-Pass: Mandatory Happiness nabízí celou řadu různých zakončení a nakonec se, v závislosti na vašich provedených volbách, může zhoršit i váš vlastní faktor kriminality a hra může skončit rychleji, než byste vůbec čekali.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama