Zpět na článek

Diskuze: Daniel Vávra připravuje hraný film Kingdom Come

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2026 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže z Vávry se stane český Uwe Boll.

Daniel17M.
Daniel17M.
Level 34 Level 34
25. 2. 2026 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nakonec se to potvrdilo, opravdu se ho zbavili, už se o tom píše všude na internetu od respektu až po socky, byl toxický a hovno dělal prostě klasický dezolát.

No, ten už si hru s tímhle týmem nevytvoří.

Virus
Virus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2026 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel17M. Sorry ale nerespektuji Respekt ani socky. :D Jedno má polootevřený odpor na Vávru a druhý je otevřená válka v čele s lidmi jako "novinář" Gibiš a další. Chceš jistotu, musíš hledat přímé lidi. Já taky jen vím, že to uvnitř nebylo ono, ale nikdy bych si nedovolil o někom říct, že dělal hovno, je prorusský (ty dvě SS jsou na tom nejvíc), dezolát a já nevím co internetem jede. V dnešním měřítku jsem pak já pravý fašista, rasista, bílej xenofob, křesťanská zrůda, poloslovenský žid a je jedno, že se všechno vylučuje. Společnost je tak debilní, že něco trousí a hovno tomu rozumí. I když... bílej jsem a rasista určitě taky. :) Určitě pravda je a to vím, že se to tam nepohodlo a jako šéf měl jasně problémy se zaměstnanci, protože to k té práci patří. Ale už s jistotou ani já nevím, co přesně se dělo, a to tam pár lidí znám. Oni prostě mlčí, musí a já to respektuju a nevěřím, že někdo něco novinářům říkal, když si to neřekneme ani u piva, kde to stejně nevypluje na povrch. Ale s jistotou mohu říct, že po vydání KCD2 a dodělání DLC se rozhodovalo, co se bude dít a Dan měl mít velké volno na rozmyšlení co dál a nejspíš to samé mělo i zbytek vedení. Ale jestli se vedení nějak mezi sebou nemuselo, tak to vědí jen ve firmě a věř mi, že ta mlčí. Ale ten člověk je tak za vodou, že klidně za 5 let si může udělat další mini studio a vytvořit zas něco jiného. Spíš je zajímavé a asi to i začnu sledovat, proč v hodně velkých studiech končí stará garnitura velikánů, pod kterýma vyšly vlastně ty nej hry? To není rok, aby se nemluvilo o konci šéfa, přesunu, založení vlastního studia a určitě všicí nejsou jako ehm Dan. :)

Daniel17M.
Daniel17M.
Level 34 Level 34
25. 2. 2026 13:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus ta rovnice je docela jednoduchá, máš v týmu toxického člověka, který píše nesmysly na úrovni mentálně postiženého člověka, s egem co si myslí, že zná odpověď na každou otázku na světě. Kdyby tvořil hry a nemlel na sockách, tak by to ještě bylo asi cajk, ovšem po vydání, co ten chudák předváděl, bylo naprosto nepochopitelné, hádal se s každým trollem, poděkovaní od politiků vzal jako naprostý chudáček a mohl bych pokračovat. Navíc bere celý kredit celé hry na sebe, když bylo děkovaní Warhorse, tak se rozčiloval sám za sebe. To je přesně ta osoba, co nemá dělat v jakýmkoliv týmu, Bocan bude ve všem lepší, bych si dovolil tipnout.

Nikdo mu nebere úspěchy, peníze ať ve zdraví užije, ovšem potom všem co dokázal, že skončí jako vysmívaná internetová figurka bez jakéhokoliv respektu, je příběh na film více než celé KCD.

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
25. 2. 2026 21:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel17M. Jednoduchá rovnice, pro jednoduché lidi. Jenže když se podíváš na vizionáře jako Jobs, Musk, Tesla, mnoho slavných umělců a přehršel rockerů, tak se prostě bez kontroverzí a podivného chování nejde posouvat vpřed. A to strašně sere vás konformisty a šedé myši průměrnosti.

Přitom Vávru vůbec nemusím. Ještě před rokem jsem se ptal lidí, kteří ho za KCD II vynášeli do nebes: A co Viktor Bocan, Martin Klíma a mnoho dalších z Warhorse? Jejich. podíl na úspěchu hry byl minimálně stejný, ne-li větší...

Nicméně poté co se stal vaším nepřítelem je mi tak nějak sympatičtější... 🙂

Edit: Doporučuji si přečíst aktualizovaný článek na konkurenčním herním webu, z něhož vycházíš a dezinformuješ. A pak kdo je tady skutečný dezolát... 😄

bean
bean
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2026 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Tak JESTLI je pravda, že opakovaně odmítal emailovou komunikaci, kterou lze zpětně dohledat a ověřit, jako korporátní blbost, a potom vyžvýkal nějakého řadového zaměstnance a popřel, že by mu tu práci zadal... Jedna věc je, že se při vypjatých situacích konfliktu nevyhneš. To beru a u projektů, kde se musí dodržet deadliny může být striktní šéf třeba. Ale zároveň nesmí být egomaniak a krysa, co si nedokáže přiznat vlastní chybu a ještě aktivně odporovat jakémukoliv pokusu o auditovatelnost.

Virus
Virus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2026 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Jak říkáš, jestli to je pravda a to já skutečně nevím. Však souhlasím s tím co říkáš, něco k tomu patří a něco je za hranou ale taky dobře vím, že internet toho snese hodně a co si z toho kdo vezme a čemu bude věřit je už každého věc. Třeba příklad s mailem, jsem slyšel a nemám na to názor. Prostě chápu princip mailů a tím jasně definované komunikace a úkony mezi lidma. Jak říkáš, dá se to dohledat, ale pak chápu i pohled Dana. Jsme ve firmě, čas kvapí a někdo mi píše x mailů, přitom sedí kancl vedle mě, a místo aby mi to řekl a za 10 minut se to vyřešilo, tak to hodinu datlí a já hodinu mu musím odepisovat. Chápu tedy obě strany mince ale nemám rady, vše má své pro a proti. Však jak říkám, vnitřní problémy neznám, nepopírám je ale prostě neznám. Nepopírám, že Vávra je svůj a odsoudil moje oblíbené Skyrim ale taky byly věci, kde jsem s ním souhlasil. Je to těžká osoba a já nemám tolik času a energie abych sledoval celý svět, který bez debaty stojí za hovno víc, než před 30 lety. Já jsem hlavně rád, že třeba už nechčije, že vidím taky sluníčko a mám co hrát. :)

Paul
Paul
Level 33 Level 33
1. 3. 2026 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel17M. Respekt je levičáckej škvár, co sepsal klasickej hitpiece hanopis na základě toho co sám Vávra veřejně říkal, předstírajíc že má "zdroje z Warhorse". Ve Warhorse nepracují takoví idioti aby porušovali NDAčka a vynášeli pisálkům interní informace.

Skynet
Skynet
Level 33 Level 33
24. 2. 2026 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kamarád z Austrálie znal česko prakticky díky kcd1, takže rozhodně big up za přínos naší historicky kultury do zahraničí (snad nebudu za parazita :D). Bohužel musím dat za pravdu vlně hatu, že se z něho stala osobnost staryho dědka kterej na vše nadává a všemu rozumí, když to napíšu upřímně - dezolátní pomatenec, některý jeho výroky jsem považoval za trolling ale on to pravděpodobně vše myslí vážně.. byl takovej už i při vydání kcd1?

Wyder
Wyder
Level 23 Level 23
Hlavní platforma: PlayStation
24. 2. 2026 21:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skynet Já jeho hry jako můžu, ale myslím, že na tom má podíl víc super lidí, třeba ten Viktor Bocan a další. Vávra strhává pozornost na sebe. No a jeho názory raději nekomentuju, jeho profily už dlouho nesleduju.

Skynet
Skynet
Level 33 Level 33
24. 2. 2026 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wyder Kcd není můj šálek, takže netuším jak moc měl realně podíl, ale máš pravdu, za hrou stojí tým talentovanych lidi a když někde zahlédnu jméno, ve spojitosti s kcd, tak je to z 98% Vávra. Jeho profily taky nesleduju a prakticky nemam nic než fb i tak na mě kolikrát vyskočily jeho vyroky v random kolonce - mohlo by vás zajimat... a to mluvilo za vše.. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2026 12:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skynet Hele, já Vávru sleduju už fakt hodně dlouho, ještě od dob kdy chodil na Games točit podcast jménem Fight Club(kterej paradoxně měl největší čísla sledovanosti právě, když tam byl on, protože to byla zaručená dávka toxicity a nasranosti a podcast tak byl hodně plamenného stylu) a už tehdy byl silně toxickej, on takovej pravděpodobně byl už od mala, akorát se to v něm víc a víc vaří. On má komplex jako Trump nebo Musk, je prostě ve všem nejlepší a kdo říká, že ne, tak ho onálepkuje za libtarda, levičáka, progresivistu nebo gympláka. Je to perfekcionista, kterej umí dělat super hry, respt je designovat, ale tam jeho genialita končí. Na veřejnosti a na sítích je to psychopat, kterej dneska popírá snad i kulatou Zemi, popírá globální oteplování, popírá svobodu slova, má plnou hubu cenzury a omezování, že je to tady horší jak za komunismu, popírá manipulaci voleb v USA, díky kterým vyhrál Trump, popírá spoustu věcí, které jsou dávno vědecky potvrzeny a ověřeny. Proto s těmito lidmi souzní, volí je a podporuje je, kde to jde. Je hrdým podporovatelem Motoristů, kamarádí se s Turkem, Macinkou, Klausem starším. Prostě mu na starý kolena kompletně hráblo a jak je vidět, tak už je to nějakej ten pátek, co si ho někdo pozval na rozhovor nebo podcast, všechna normální média se mu vyhýbají a účastní se jen diskusí na VOX TV, Svobodném universu nebo dalších dezo médiích, otázka času, kdy si ho pozve Xaver Veselý do XTV. Kdysi dávno mi přišel jako fajn chlap, ale to mi přišel kdysi na počátku politické kariéry i Okamura, než jsem se začal o politiku zajímat a došlo mi že to jsou jen manipulátoři, dezoláti a ruská pátá kolona.

Gerhart
Gerhart
Level 20 Level 20
26. 2. 2026 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel No to si teda ukázal. Dezoláti, manipulátori, ruská piata kolóna, dezo média ako xtv, slobodné univerzum kontra normálne média. A kto a čo rozhoduje, čo sú a čo už nie sú normálne média. To si fakt myslíš, že iba mainstream je svätá absolútna pravda a všetko z alternatívy je iba propaganda. Pretože potom už ďalej od objektívnej pravdy ani byť nemôžeš. Táto dnešná plazivá dehumanizácia všetkého odlišného z oboch strán je neskutočná. Kvalitná propaganda nie je nejaký lacný populizmus, ale je skôr tichá, rafinovaná a viac podprahová. Ja som tiež levičák, čo vôbec neznamená progresivec. Asi chýba do tejto diskusie Horizont udalosti aby zase nám všetkým vysvetlil nejaké fakty. Pretože to, čo píše Horizonts sa vždy dá overiť aj na západných a anglických zdrojoch a nedokáže to vyvrátiť ani taký Chorvus. Pretože je príliš vzdelaný na to aby to poprel. 

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
27. 2. 2026 09:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerhart Je to naprosto jednoduché, pokud někdo šíří stejné kraviny jako ruská státní média, tak je to ruská pátá kolona, pak už je jen otázka, jestli to dělá nezištně z vlastní naivity a debility nebo za to má placeno od Putina ;) A není žádná náhoda, že se k tomu musí vyjadřovat člověk ze Slovenska, které má Rusko za většího přítele než Ukrajinu ;) Hezký den přeji a dezolátům zdar.

Paul
Paul
Level 33 Level 33
1. 3. 2026 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Takže když Ria Novosti nebo jak se to jmenuje napíše USA a Izrael napadly Irán, tak ve skutečnosti Irán napadlo Rusko? Nebo když napíšou Nebe je modré, tak bude ve skutečnosti zelené? Trochu demence viď? Pokud máš nějaký důkazy, že Vávra úmyslně šíří nějakou ruskou propagandu, tak sem s nimi. Já jeho facebook čtu cca dekádu, baví mě, a nic takovýho jsem tam nezaznamenal. Píše prostě co si myslí, občas se sekne, ale to každej.

Gerhart
Gerhart
Level 20 Level 20
1. 3. 2026 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Máš pravdu, len som chcel upresniť, že to, čo sa dnes označuje za ľavicu ma v skutočnosti s autentickou konzervatívnou ľavicou pramálo spoločného. Ako hlboký anti fašista a pacifista som tiež levičak, ale určite nie nejaký fanatický progresivec a už vôbec nie stalinista. Toto by sa malo označovať ako centrizmus alebo skôr extrémny centrizmus. Ale lepšie to vedia vysvetliť napríklad pán Chmelár alebo pán Kavan. Bohužiaľ temné sily (nie sú to žiadne abstraktné sily) aj západu zadlženého asi na šesť generácii a vojensko priemyselného komplexu sú najväčšie a najvplyvnejšie zlo. O východe si ilúzie určite nerobím, ale o západe som všetky ilúzie už dávno stratil.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
2. 3. 2026 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerhart Slovensko brzy skončí v propadlišti dějin, užij si to tam, dokud můžeš.

Duuku
Duuku
Level 25 Level 25
24. 2. 2026 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Staci si projit twitter, je verejnym tajemstvym ze Vavra dlouhodobe ve firme vytvarel toxicke prostredi a vedeni se uz delsi dobu snazilo "nekam uklidit". Plus jeho verejne vyjadrovani obecne firme moc nepomahalo. Za me OK, tvurce her super, neco dokazal, ale mimo, jak to slusne napsat, nebyl muj oblibenec a s jeho nazory sem nesouhlasil :D

naheCZ
naheCZ
Level 30 Level 30
25. 2. 2026 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Jako ne, že bych to na Twitteru nezaregistroval kdysi, ale vždy to bylo "známej říkal". Nikdy jsem neviděl přímé vyjádření jediného zaměstnance. Jakože ne, že by mě toto nepřekvapilo, ale pravda je, že na to není jediný přímý důkaz.

Reklama
Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 29 Level 29
24. 2. 2026 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobře udělaný a seriózně pojatý historický film z té doby by byl fajn. Předpokládám, že se Vávra má podílet na scénáři a to mu vždycky celkem šlo. Byť herní scénář a ten filmový není úplně stejná disciplína. Tak uvidíme, jestli se něco zrealizuje a jaké to bude.

Paul
Paul
Level 33 Level 33
24. 2. 2026 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert v hubertusu Není to stejná disciplína, protože psaní obřích nelineárních RPGček je nesrovnatelně těžší než napsání dvouhodinovýho filmu. Tzn kdo dokáže psát takový hry, tak s filmem nebude mít problém, ale kdo píše jen filmy, může mít s psaním nelinárních her dost problém.

Daniel17M.
Daniel17M.
Level 34 Level 34
25. 2. 2026 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul to je asi největší blbost, co jsem tady četl. Když se bavíme o kvalitním filmu, tak za dvě tři hodiny musíš vytvořit scénář, dát postavám motivace, smysluplné dialogy a to vše v kohertním ději, který bude smyslupný pro diváka. V herním scénaři máš na vše čas, tak se většina snaží hráči x hodin cpát vatu, jen opravdu pár vyvolených dokáže herní médium vytvořit tak, aby děj byl smysluplný a nepřidal ti jako výplň.

Paul
Paul
Level 33 Level 33
25. 2. 2026 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel17M. Napsat kvalitní stostránkovej scénář je nesrovnatelně jednodušší než napsat kvalitní dlouhou a nelineární hru. To je prostě fakt. Kdokoliv kdo umí psát ti to potvrdí. Ale je to tedy i sebeevidentní fakt. Trepeš nesmysly.

WampyR
WampyR
Level 34 Level 34
Hlavní platforma: Xbox
24. 2. 2026 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nech si urobi film/serial a keby sa chcel vratit k hram moze skusit inovovat Racing herny zaner v zavodnej hre MoTurek. A nech nezabudne na latriny. :)

Wyder
Wyder
Level 23 Level 23
Hlavní platforma: PlayStation
24. 2. 2026 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prijde mi to jako "zbaveni se ho povysenim". Uprimne jsem doufal, ze se pusti do dalsi hry. Treba tema Studene valky by mohl nekam posunout. Bohuzel to tema po Kojimovi nikdo nechce :). Nevim no, skoda ze nebude delat hry, film zkouknu, ale ze bych po nem touzil, to ne...

WampyR
WampyR
Level 34 Level 34
Hlavní platforma: Xbox
24. 2. 2026 22:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wyder Inak ti liberalni filmari a herci ho spomedzi seba vystvu este rychlejsie ako Warhorse. :D

Dion
Dion
Level 46 Level 46
24. 2. 2026 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že to nebude točit všeuměl Jákl .Na Žižku se nedalo koukat.

MrN00b
MrN00b
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PlayStation
24. 2. 2026 14:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že to studiu jen prospěje. Dan je celkem kontroverzní už i mimo náš rybníček, stejně jako nemám rád tyhle kulty jedné osobnosti, na KCD dělalo více lidí a měli na jeho kvality větší vliv a zásluhy. A pokud člověk bude i věřit tomu, co se říká, že měl stále víc a víc konfliktů se zbytkem studia a celkově vztahy byly víc a víc napjaté, což by mě u Vávry moc nepřekvapilo vzhledem k jeho vystupování, tak je to asi nejlepší.

Reklama
Dreip
Dreip
Level 25 Level 25
24. 2. 2026 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však o tom mluví dlouhodobě že chce udělat nějaký film, takže nic překvapivého. Předpokládám že po dotočení se zase vrátí k vývoji her.

Daniel17M.
Daniel17M.
Level 34 Level 34
24. 2. 2026 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dreip Nevrátí, dezoláty nikdo nechce sry, ve finále tohle akceptuješ krátkodobě a pak ti začnou lézt na nervy. Za mě je škoda, že na hry šikovný člověk skončil jako vysmívána figurka a fandí mu ty nejvíce zakomplexované osoby na internetu.

Osobně bych mu přál respekt a úctu za jeho úspěchy, bohužel život to chtěl tak, že skončil jako naprostý looser.

Jenda
Jenda
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2026 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě tu chybí erudovaný komentář Od Corvuse a budete tu partička antiVávrů kompletní :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2026 14:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda Mně je Vávra a jeho ego vystřelené do sousední galaxie naprosto u prdele :-) Kult osobnosti se už blíží rozměrům Mao Ce-tunga a s Čočíkem by nejraději zavedli čínské pořádky. Stala se z něj internetová figurka, na kterou vznikají celé výsměšné skupiny. Tak daleko to se svým chytráctvím a sraním se do všeho a všech dopracoval. Jen ty a pár jeho patolízalů to nevidíte, protože máte místo mozku prejt. Gratulky! Ale dobrej pokus o troleníčko, dej si do notýsku hvězdičku. Nemám proč se k němu vyjadřovat, ale odepíšu, když už jsi mě vyzval. Od té doby, co se stal odborníkem na meziplanetární problémy všeho druhu, jsem zrušil jeho sledování na fcb (což je asi tak 7 let) a jako člověk je mi úplně šumák, protože se definitivně zbláznil. Čili jeho názory, politické proklamace, poroučení větru dešti a ostatním oblastem, kterým rozumí jako erudovaný odborník, fakt nesleduji. Co aktuálně všechno Vávra ve svém volném čase dělá a k čemu všemu se vyjadřuje (úplně všemu) je mi úplně putna, ty jelito. Ale chápu, že u něho a u motorjugend a VOX tv přihoňuješ, takže ses musel ozvat. Ty budeš typickej volič moTůrka. 🤡 Až bude Vávra kandidovat (a on bude), tak mu půjdeš hodit hlas jako první. Ale jak tak kolem koukám, tak zrovna tady moc fanoušků nemá. A nauč se správně skloňovat latinu, příliš ti to nejde.

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
24. 2. 2026 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Je ti naprosto „u prdele“, nemáš proč se k němu vyjadřovat a přesto se to neobešlo bez elaborátu o dotyčném a dokonce i na Turka došlo. Nádherný příklad sebereflexe... 🤭

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2026 15:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Jak jsem napsal přímo v textu: Byl jsem vyzván, tak jsem odepsal. Neumíš číst? Co na tom nechápeš? Přesně proto jsem to tam napsal a přesto jsi reagoval úplně nesmyslně 😀

Elaborát? Pár vět. To jen (asi) tvá generace má problém s více jak s jednou holou větou v diskuzi. Jakmile má příspěvek více jak dvě věty, je to pro vás nestravitelně dlouhý elaborát. Naprosto typické. Na moTůrka došlo proto, že Vávra a VOX TV, kde Vávra velmi hojně vystupuje, je jeho kamarád a velmi zdatně jej brání (nácka) a podporuje a pomohl jej stvořit. Vše do sebe krásně zapadá. Vávra je člověk, který může imponovat pouze sobě podobným duševním mrzákům bez špetky morálky. Chápu, že se to blbě čte, když je Vávra ponořen v takových hovnech, v jakých je. 🙂

A když už jsem se sem já blázen vrátil, tak jen ještě dodám: Prošel jsem si 4 české herní weby a nepřipadá mi ani smykem, že by můj názor na Vávru byl ojedinělý nebo neopodstatněný. Ba právě naopak.

Porušil jsem své pravidlo NIKDY se nevracet do diskuze, kvůli žvástům a nesmyslným reakcím a nikdy na jelita nereagovat. Takže mi to patří a nyní se zase pěkně umravním a nebudu se do diskuzí vracet. Protože tady to nemá naprsoto žádný smysl. Poslední normální diskuze se na Zingu vedly tak před 10 lety. Tohle pravidlo jsem si dobrovolně aplikoval v momentě, kdy jsem zjistil jak nenávistná a toxická komunita se na Zing nabalila. A je to to nejlepší, co člověk může udělat. Stejně jako na jakékoliv jiné stránce (o čemkoliv) v ČR. Jediná normální skupina je prakticky už jen Přátelé Jaroslava Foglara na facebooku. Tam je naštěstí ještě svět v pořádku. Howgh.

Gerhart
Gerhart
Level 20 Level 20
24. 2. 2026 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Vox Populi Corvus von Kořenov, prečo skoro všade vidíš toxicitu a pomaly každý kto ma trochu iný pohľad ako ty je tiež toxicky. Áno máš pravdu, ja nepopieram to, čo píšeš. Svet je toxický ako absces v riti. Ale prečo potom napríklad neabsolvuješ skúšku tráv. Najlepšie aj spolu s Vávrom niekde na Kaer Trosky kde to isto obaja budete veľmi dobre poznať. No keď uspeješ, tak potom už pre teba nikto a nič určite nebude toxické. Maximálne keď Turek bude kandidovať na prezidenta, chytíš kandidózu a podporí ho miestny Phil Spencer. Uznávam na to nepomôže žiadny elixír ani klystír. Básnik zo mňa nebude ani po poháriku šnapsu, ale chcelo sa mi reagovať kým je ešte čas.

Jenda
Jenda
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2026 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Od tebe ty fanatiku jsem schopen max. přečíst dvě věty. Na víc nemám žaludek, sorry 😀

bean
bean
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2026 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Počkej s Čočíkem, co kdysi uváděl Game Page? Vůbec jsem o něm od té doby neslyšel. Jemu taky hráblo? Máš nějakej link, kde si ho můžu poslechnout?

Paul
Paul
Level 33 Level 33
1. 3. 2026 18:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Pár tejdnů zpátky byl u Kubelíka právě s Danem a cca 3 hodiny kecali. Je to na youtube. Nikomu z nich nehráblo, jenom prostě odmítaj sebevražedný politiky regresivistický levice, která jim to nemůže odpustit (typicky voliči PirStan a podobně).

Reklama
Reklama