Zpět na článek

Diskuze: Recenze Assassin’s Creed Odyssey - tak se rodí legendy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem to včera konečně dohrál. Ještě mi teda něco málo co bych chtěl dodělat zbylo. Ale to je vedlejší. Hra je hodně podobná Origins. Což není rozhodně špatně. Vzali co fungovalo, trošku dopilovali mechanismy hry a přidali pár novinek. Nejvetší je as volba v dialozích. To rozhodně vítám. Možná nemají tak velký dopad jak v konkurenci, ale nějakou váhu rozhodně mají. To samé by se dalo říct i o větším zaměření na gear. Rozhodně to k tomu sedí. Vůbec mi nevadí že se z akční adventury stalo RPG. Jen ten stealth by potřeboval ještě trošku dopilovat. Sice jej lze vylepšovat, ale nedá se říci že by to bylo úplně ono. Většinou začnete stealthem a skončíte akcí. Když už jsem nakousl dovednosti, tak by se hodilo dodat že je zde vcelku dost aktivních i pasivních skillů. Grafika je fajn. Prostředí klasicky vydařené a vcelku pestré. Co se týče velikosti světa, ten je opravdu obří. Možná až moc. Nejhorší na tom je že je doslova přehlcen otazníčkama. No a bohužel jsou to všechno jenom - tábory, pevnosti, jeskyně, teritorium zvířat či synchronizační body ve městech. Vedlejší mise jsou všelijaké. Někdy opravdu vyvedené a i často dohromady formují ucelený příběh. No a pak jsou tu ty méně zábavné. Hlavní příběh se za mě určitě povedl. Rozhodně lepší jak ten v Origins, kde jste šly od kontraktu ke kontraktu. Zabí toho a toho. Tady je víc osobní a dal by se rozdělit do jedné velké části a dvou menších. Ačkoliv často mi to přišlo až příliž natahované. A hlavní konec mohl být trošku lepší. Za mě 8. Ale do příštího dílů by to chtělo nějaké to vylepšení. Například lepší nimace, méně bugů (těch je tam fakt dost) a hlavně ještě zapracovat na rozmanitosti obsahu. Žádná kvantita, ale kvalita

Rack
Rack
Level 28 Level 28
13. 10. 2018 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Právě jsem dohrál linku kultu a to co jsem se potom dozvěděl mě docela překvapilo a klidně bych to označil za ten nejlepší konec AC vůbec: ~~ na konci se dozvíte že Kult je předchůdce Templářů a vy hrajete za předchůdce Assassinu ~~

tondajir
tondajir
Level 1 Level 1
10. 10. 2018 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Může mi někdo prosím poradit? Jsem v 17 lvl, odehráno mam 19 hodin. A zabil jsem 42 žoldáků. Ale vždy když třeba uložím hru a zapnu ji třeba druhý den znovu tak když se podívam do položky ŽOLDÁCI tak tam nevidím ty které jsem porazil. Mam u všech napsano : NEOBJEVENO. Přitom jsem některé už porazil. Mohl by mi někdo prosím poradit proč tam nejsou vidět ty ktere jsem objevil a porazil? Děkuju

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
10. 10. 2018 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondajir Žoldáci jsou nekoneční, nikdy neporazíš všechny najednou. Čas od času se prostě resetujou a přijdou zase noví.

tondajir
tondajir
Level 1 Level 1
10. 10. 2018 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Kalný To vím že přijdou nový, včera jsem jich tam měl pět najednou při boji. Ale když objevím jednoho a porazím ho v souboji tak mi to ukaže v položce žoldaci PORAŽEN a vidím jaky žoldák to byl. Ale když pak třeba vypnu hru a druhý den zapnu a podívam se znovu do položky žoldáci tak tam mam u všech NEOBJEVEN. Přitom jsem je třeba porazil nebo objevil už. Myslel jsem že ty který jsem porazil už jednou tam bude vidět pokaždé o jakýho žoldáka se jednalo, nebo nevim jak to je .... :-/ Jak pak mam vědět kterého jsem porazil, nebo objevil už???

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
10. 10. 2018 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondajir Nijak. Ti řikám, že se obnověj. Chvíli tam visej jako poražený a jednou za čas se to restartuje a všichni jsou zase neobjevený a žoldáci jsou tam zase jiný.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
10. 10. 2018 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondajir Asi jenom 10 žoldáků je legendary a ti jsou jasní vždy, zbytek je vždy random, já už jsem první žoldák a pořád se obnovují nový, jak hitneš lvl 50 + gear tak bez problému dáš 5 žoldáků naráz :D

Rack
Rack
Level 28 Level 28
8. 10. 2018 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

50 hodin v tom a nejsem ani konci příběhu, nejlepší AC a ti co tvrdí že to není AC tak si to zahrajte

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak za mě osobně velký palec nahoru, tuhle změnu k RPG mělo Ubi udělat už dávno. Naposledy jsem hrál Black Flag a pro mě tím teď získal Assassin na atraktivitě, osobně by se měli zamyslet na změně názvu něco jako má CDP teď Witcher Tales, tak třeba Assassins Creed Tales anebo Abstargo World. Jinak co mě překvapilo je příběh, po nějakých 30 hodinách se mi zdá opravdu zajímavej a žene mě ku předu, stejně tak dialogy fungují a Kassandra je dost charismatická, dokonce pro mě osobně víc než Ezio. Jedinou menší výtku bych měl snad jen k získání lodi ale proč ne, tehdy byli lidi divný a kde co považovali za boží zásah. Svět vypadá opravdu krásně, combat mně přijde dost zdařilý, nutí hráče být neustále v pohybu a být připravený, stealth už je trochu krkolomnější ale občas ta AI svou blbostí a nepředvídatelností dokáže zavařit :) Za mě opravdu povedená hra a Gold edice nelituji ani v nejmenším.

tondajir
tondajir
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potřebuji poradit od nějakého profíka. 1)Mohl by mi někdo poradit jak zvětším mapu v menu pro větší detaily??? 2)Da se odkrýt mapa, nebo místo kde se nachazím např: ostrov Kelafonie. Nemyslím to, že vylezu na nejvyšší bod, ale např: koupit někde mapu abych viděl místa k objevení apod. 3)Když např obsadím nějakou pevnost a splním všechny úkoly v misi ( zapálim zasoby, zabiju hlavní vudce, najdu truhlu s pokladem, zneškodním všechny protivníky apod. Tak poté pokračuji dál ve hře, ale když uložím hru po splnění ukolu nebo mě potom zabijí tak ty protivníci tam jsou znovu, truhla s pokladem a všechny další věci co mam plnit, furt to samé proč? 4)Kde si můžu dokoupit zlatou helmu s zdobenou červenými pírky, takovou jaké je třeba na hlavním obrazku výše? Videl jsem že některý hrači ji měli hned od začátku, ale nikde v nabidce při koupi této hry nebyli tyhle bonusy Prosím o nějaké info od profesionáního assasina :-D Díky :)

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondajir 1. Na PS4/Xbox One pohneš levou páčkou nahoru nebo dolu. Na PC je to asi kolečko myši (?). 2. Pokud vím, tak ne. 3. Když vyčistíš oblast, tak se tam zase lidi objeví, abys po dokončení všeho neměl celou mapu prázdnou. Lokace jako taková je ale splněná (nebo by měla být, jinak je to bug). 4. Pokud se nepletu, tohle by měla bejt žoldácká helma, součástí celýho toho žoldáckýho setu. Snad by to měl mít kovář, nebo to prostě někde najdeš náhodně.

tondajir
tondajir
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Kalný Už jsem pátral a ta helma byla součast Spartan Starter Pack. Kde se mohli získat zdarma tři věci za předregistraci ktera končila 1.10.2018. Na PS4 Store aktualně není. Tak snad dodají později. Jinak děkuji za rychlé info a předchozí odpovědi.

Rygar
Rygar
Level 1 Level 1
5. 10. 2018 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo z Vás hraje AC Odyssey na PS4 Pro? Zjistil jsem fatální chybu v prohlížení pořízených fotek ze hry AC Odyssey, která ovlivňuje zobrazování fotografiíí a videí jiných her v PS4 capture gallery! V Capture Gallery PS4 jsou miniatury v AC Odyssey normálně vidět, po kliknutí na fotografii tma. Od této chvíle veškeré fotografie a videa z jiných her v capture gallery se nezobrazí ve full screenu a videa se vůbec nespustí. Restart pomůže, ale zase jen do chvíle, kdy si opět najedu v Capture Gallery na AC Odyssey. Je to hrou. Ukládání fotek z Odyssey se nyní provádí přímo ve hře, nikoli přes share button. Je tam zřejmě nějaký problém. Hustý ale je, že to chybuje mimo hru a poničí to fungování funkce přímo v systému PS4 až do restartu konzole. Hru hraju ve 4K a v HDR.

Pennywise
Pennywise
Level 1 Level 1
5. 10. 2018 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si dovolím přidat i svůj názor. Mám odehráno 12 hodin. Co se mi na hře líbí je příběh, je fakt hodně zajímavý, a to rozhodování, nevím jestli má nějaký dopad na vývoj, ale jsou tam volby typu, chceš zabít tu nebo tu postavu - myslím, že celkem zásadní volby, takže chválím. Co se mi nelíbí, je že příběh má zatím pomalé a hodně střídavé tempo, kdy jste nadšení z příběhu a pak abyste mohli hrát další příběhovou misi musíte hrát 10 vedlejších (protože potřebujete levelovat), což je někdy otravné. Variabilita misí, je katastrofická, jdi tam zabij toho, jdi tam ukradni to, a tohle se opakuje do nekonečna. Soubojový systém je hrozný, tohle se hodí do her typu Devil May Cry, či God Of War...ale ne tady. Celý souboj, je často neplynulý, trhaný, nerealistický (viz božské schopnosti) a hlavně neuvěřitelně chaotický! Mapa je gigantická, a je tam tuny vedlejších úkolů a aktivit, tohle chválím, tahle hra bude určitě mega moc dlouhá, než ji komplet projedete. Co nechválím je samotná mapa jako taková....proboha vždyť já 10h lítám po lesech a horách...mapa má mega moc hluchých míst, všecko je takové bez života, bez nápadu, vyblité barvy, grafika často katastrofální, absence jakéhokoliv wow efektu. Mapa v Origins byla milionkrát lepší, hezčí a to ve všech směrech. Námořní bitvy OMG...nic víc rutinního a nudnějších jsem kdy nehrál, vyrazíte na moře, říkáte si ok fajn...robijete po cestě 5 lodí, ve chvíli kdy se nalodíte, že jdete vybít posádku....OMG, co to má být? jakoby to celé bylo šité horkou jehlou, ten pohyb na cizí lodi je katastrofální a nynější soubojový systém tady totálně nesedí, což ostatně poznáte sami, protože se budete pohybovat na malém prostoru. Plavby jsou tedy velice nudné a boj proti ostatním lodím, hrůza, abych proti nim nemusel bojovat a radší jsem utekl...protože něco tak hrozně repetitivního a nudného jsem dlouho nezažil. Celé menu, vylepšování, ošacovaní vašeho hrdiny, je naprosto bez inovací a nápadu, prostě copy paste... Origins bylo mnohem....mnohem lepší ve všech ohledech. A do nej AC dílu série tohle má hrozně moc daleko.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
5. 10. 2018 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pennywise Možná si prostě špatný a proto nadáváš na combat, který se fakt povedl. Moc nechápu co se ti nelíbí na bitvách na vodě, jsou v pohodě žádný problém, jestli máš problém s pohybem na lodi možná je to spíš tebou :D Hluchá místa ? Kde prosímtě ? Vždyž snad každých 100 metrů je něco co můžeš buď vymlátit nebo najít. A graficky hra vypadá parádně, zvlášť na těch ostrovech které vypadají nádherně. Mám v tom už 25 hodin a nemám problém s levelem 29 sundat 3 žoldáky o několik levelů výš.

Pennywise
Pennywise
Level 1 Level 1
6. 10. 2018 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Asi se bavíme o jiné hře :D Já se tady nebavím o obtížnosti, nemám problém se hrou prosekat, ale takový combat system do hry jako AC nepatří. Nepovedl se. Je tam dalších x věcí, které je špatně, včetně animací postav, chabé textur, etc..etc.. sorry prostě se neztotožňuju s názorem ostatních.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 10. 2018 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pennywise jses uplne mimo.sry,ale ,meles tu hrozny sracky

Rack
Rack
Level 28 Level 28
7. 10. 2018 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Je totálně, už mám v tom přes 40 hodin a nestalo se že bych se nudil nebo bylo něco by mě štvalo fakt hodně, jediný věci co mi vadí jsou to že kůň nemůže běhat plnou rychlostí ve městech a malé poškození luku obecně.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
8. 10. 2018 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Proč hned tak útočně, s invektivami? Vždyť Pennywise jen slušně napsal svůj názor na hru- ani nenapsal, že celá hra je příšerná, nic takového- jen vypsal body, ve kterých by podle něj potřebovala zlepšení, a jiné aspekty dokonce pochválil (příběh). I v recenzi od Honzase je napsáno, že tento díl dost možná nesedne lidem, kteří měli rádi původní díly, a na tom není nic divného, hra jde svou vlastní cestou a od zbytku série je velmi odlišná. Někomu se to líbí, někomu ne, rozhodně ale není třeba si kvůli tomu vyměňovat invektivy. Já hru rozhodně nekritizuji, to si dovolím případně až po úplném dohrání, ale řekl bych, že v některých bodech má pravdu- mapa je zbytečně samoúčelně velká, animace boje při jisté kombinaci vylepšení a zbraní můžou působit neplynule a lodní souboje byly od dob Black Flag dost zjednodušené. Neříkám, že je toto nutně špatně pro všechny, a pochopím i lidi, kterým se to naopak líbí, proto prosím pochopte i vy, že třeba mně a Pennywisovi to zas tak nesedne.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
3. 10. 2018 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak hra opravdu má Denuvo + VMP.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
3. 10. 2018 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po šesti hodinách hry musím říct velkou spokojenost. Scénu před bojem s kyklopem jsem viděl asi dvacetkrát (jop, tolikrát jsem umřel, vždycky se tam vochomejtli zlatí žoldáci z okolí) a vždycky jsem se smál, což se nestalo snad od AC Syndicate. Teprve jsem dorazil do Megarisu, čistil jsem pinktlich Kefalonii :) Těším se na setkání se Spartanským vlkem, snad se scénář povedl.

PKX77
PKX77
Level 1 Level 1
3. 10. 2018 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hru se těším hodně. Škoda jen, že vychází ve stejný měsíc jako RDR2, což bude hra desetiletí. Odyssey je tak na 9 z 10.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
2. 10. 2018 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak oprava ja mam jen de luxe to je hrozná sračka 20e navic a hraj o 3 dny driv :-(

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
2. 10. 2018 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no já mám Gold a furt nic mám staženo ale nejede :-(

Vasoun
Vasoun
Level 1 Level 1
2. 10. 2018 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hurá xzone mě zachranil už valím gold edici je to bomba.

risha03
risha03
Level 39 Level 39
2. 10. 2018 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to někomu z Ubisoft store došlo?

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
3. 10. 2018 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risha03 Ano, UPS přijelo včera... Někdy po šesté večer :)

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
2. 10. 2018 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc jsem dneska nestihl, pozornost jsem udržel něco málo přes hodinu (spánek rulez), ale překvapila mě hladkost, s jakou hra běží... Všechno na max, 120 % rozlišení, hra se sice párkrát dostane pod 60 FPS, nicméně žádné náhlé dropy, což je pro mě strašně pozitivní. Zatím nejtěžší obtížnost s objevitelským režimem se mi zdá jako správná volba, protože přese všechny snahy se mi nepovedlo zemřít. Zatím dobré, ale musím se víc soustředit na story... Spíš jsem objevoval svět :)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
2. 10. 2018 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V No já hrál od 1 ráno, protože jsem hodinu řešil proč mám rozmazanou grafiku. Pak jsem zjistil, že to dělá MFAA zaplé v Nvidia Panelu. Taky se mi stalo při prvním zapnutí, a následném zapnutí Benchmarku, že to hned spadlo. Ale potom už nic. Doteď už pohoda. Za mě zatím fakt dobrý, hraji na normal a někteří ti žoldnéři jsou fakt pěkné mr*ky. Ale stále si pletu ovládání s Origins. (hraju na M&KB)

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
2. 10. 2018 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Alt a Shift :) já se takhle málem utopil :D Bench jsem nezapnul. Doufal jsem, že použiju nastavení z Origins a pak jsem experimentoval. V Origins mám 140% modifikator rozlišení, v Odyssey 120 %, ale jinak cajk a žádný pád :) hrát budu až odpoledne, ale těším se.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
2. 10. 2018 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Alt a Shift, a Shift + PTM (což myslím že byl block) a Q. Pak ještě zapamatovat si na jakém čísle mám jaký skill, ale to už přestává být problém. Já v Origins měl přednastavení Very High a ve městech jsem byl na těch 45-55fps, ale v Odyssey jsem to musel dát na High. Už aby ty ceny těch grafik poputovaly trochu níž. Jo a už mi napsalo Ubi, že UPS už dováží a dokonce dnešního dne by to mělo dojít. Oni to poslali z Německa do Polska a z Polska to jede sem.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
2. 10. 2018 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Z Německa do Polska a z Polska do ČR... Zřejmě dobrej oddíl :D Sparťanka by mě taky měla dneska čekat, ve tři ráno jsem dostal mail; prý ta edice váží 4,9 kg. Překvapila mě změna z DHL na UPS, v červnu ještě bylo DHL... U mě je brzda procesor, mám 4C4T, chtěl bych si koupit i7-9700K, Bude záležet na situaci v práci na konci roku :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
2. 10. 2018 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Tak teď to přišlo. Na UPS sledování zásilek mají furt napsané, že to jede z Polska, ale řidič moc polský nebyl :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
2. 10. 2018 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Ale dostal jsem k tomu ten červený steelbook. Na Ubistoru mají u Spartan Edice ten černý s helmou se žlutým zdobením. No co, ale dobrý.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
3. 10. 2018 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Vazba toho artbook u Spartana je krásná... Když jsem se snažil narvat Alexiosovi zbraně do ruky, tak jsem se bál, že mu urazím pazoury. :)

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
2. 10. 2018 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je nějaký hlubší smysl výskytu Ezio Family soundtracku v tomhle díle? Díky za info :D

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
2. 10. 2018 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix Ne. Ta skladba je tolikrát znásilněná, že už ji beru jako hymnu AC, kterou se snaží poťouchlý DJ každý rok zmixovat...

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
3. 10. 2018 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix Hlubší smysl má ten, že v Ubisoftu mají zjevně hluboko do kapsy, a tak předstírají, že si hluboce váží této skladby, místo toho, aby zahloubali ve své mysli a jali se najít skladatele, který z hloubi duše složí nový, pěkný, chytlavý ústřední motiv, který bude mít skutečnou hloubku, takže před ním hráči hluboce smeknou a nezapadne do temných hlubin paměti dávno prošlé.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
2. 10. 2018 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To s těma žoldákama mě celkem "děsí". S každým zabitým "nepřítelem" bude růst odměna na hráčovu hlavu i když ten, co to viděl nemá šanci nic nahlásit, protože záhy taky skončí. Pokud jsem ten nárůst odměny pochopil dobře. Bral bych odměnu na hlavu za zabíjení nevinných nebo aby se odměna opravdu vypsala, když by někdo utekl a opravdu měl možnost něco nahlásit. Jinak AC je to pořád. Vše se stále točí kolem zabijáků "za pravdu", templářích, spolcích které byli před nimi a celkově o civilizaci před historicky známou civilizací. Příběhěhově v tom nevidím žádný problém, to už i AC: Black Flag byl méně AC než třeba AC2 a pořád to bylo AC.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
2. 10. 2018 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strec > S každým zabitým „nepřítelem“ bude růst odměna na hráčovu hlavu i když ten, co to viděl nemá šanci nic nahlásit, protože záhy taky skončí. Pokud jsem ten nárůst odměny pochopil dobře.

Pochopil. V otevřeném prostranství někde na ulici to třeba smysl dává, to beru. Ale když člověk zajde například do kamenolomu a pustí se tam se strážema do boje, ti otroci, který jakože „zachraňuješ”, na tebe budou ukazovat, což už moc smysl nedává... Takže po chválí bojování si tam prostě nakráčí žoldák

Strec
Strec
Level 26 Level 26
4. 10. 2018 05:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Kalný Bylo by dobré ještě zmínit, že ti žoldáci mají i své dané místo v rámci hraní/dějství a ne jen jako překážka. Postupuje se v žebříčku žoldáků na vyšší příčky a někdy člověk najde žoldáka, který si žije svůj sen bez toho, že by měl na mě kontrakt. Tímto zpracované se mi to líbí víc, než jen jako uměle nahozené klacky pod nohy. Je to takový režim lovení žoldáků a být loven. Ale i tak je ta kadence sypaní žoldáků na mou hlavu někdy až moc. V dnešní době mobilů, dobrá... ale s tím jak se na mě lepí si říkám, že mi musí čekat na rozkaz hned za zadkem, aby byli u mě pokud možno ještě v momentě páchání onoho nahlášeného zločinu.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po shlédnutí a přečtení několika recenzí se na to těším ještě víc. Je mi jasný že to nebude úplně bez chybek a výtek, ale myslím že se u toho zase dosti zabavím. Stejně jako minulí rok u Origins.

Adamo. K
Adamo. K
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me prijde ze tech dilu uz je strasne moc a v kazde dobe Assasini. Co to bude priste, Russia? China? Australie? Pamatuji si jeste na prvni dily, kdy byl dej zajimavy o Templarich a tajnych spolcich, bylo to zajimave, poucne, melo to stavu atd. Ted uz je to strasne omyvane stale dokola.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 10. 2018 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K China i Russia už bylo, vyhledej si Chronicles. ;-) A ještě India. Jinak chápu výtku směrem k nenápaditým příběhům (i když zrovna tenhle by měl podle mnohých být na velmi vysoké úrovni), věřím ale, že za to nemůže ani tak množství dílů, jako spíš absence kvalitních scénáristů, popř. ideových tvůrců, jako byli např. Patrice Désilets, Corey May nebo Jade Raymond a také jejich nekonzistence. Když totiž od čtvrtého dílu začali dávat každou hru jiným tvůrcům, kteří s podobnými hrami neměli žádné zkušenosti, bylo jasné, že hry nebudou dosahovat takových kvalit, protože žádný z těch tvůrčích týmů de facto neměl šanci se vypracovat. No a pochopitelně, když přišel na scénu tým další, nemohl vyvinout nápady předchozího týmu, ale všichni museli znovu vycházet z trojky, což byl poslední díl, jaký tehdy znali, takže místo kontinuálního vývoje série každý tým po svém trochu upgradoval třetí díl, výsledkem čehož byl guláš a opravdová evoluce nikde. Jediný tým, který se od té doby vrátil znovu na scénu byl ten Ashrafa Ismaila, a také bylo na Origins vidět, že je přirozeným nástupcem Black Flagu (který ale nebyl přirozeným nástupcem trojky, kdy došlo k razantní výměně tvůrců). Na Odyssey je zase vidět, že sice hra byla vyvíjena v těsné spolupráci s tvůrci Origins (viz na chlup stejný UI), ale plně využít a evolvovat potenciál Origins bude moci až další tým, který už mohl Origins hrát.

Adamo. K
Adamo. K
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ja vim, ze existuje Chronicles, hral jsem na PSV. Ale tenhle dil neberu jako plnohodnotny, pro me to byla jen takova odbocka od hlavni hry, proto jsem si to taky strihnul na PSV, protoze to byla hra jak delana na kapesni konzoli. Proto pisi zamerne, co bude priste za velky dil, z jakeho obdobi, zeme?

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
2. 10. 2018 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K Logicky by to mohlo být z Říma :). A nebo taky z období Byzantské říše, dal bych plnohodnotný díly z Indie nebo odjinud z Asie.

Vasoun
Vasoun
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám předobjednavku z herního světa na gold edici a žadnej email sms nic že by to měla pošta pokud se nepletu gold edice vychazí 2.10. nebo ne.Jinak asi až 5.10.Asi budu muset čekat to mě netěší.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 10. 2018 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za pěknou recenzi. Po jejím přečtení jsem byl zprvu sice trochu zmaten, ale v kombinaci s článkem s odpověďmi už vše dává smysl. :-) Tento asasín sice pravděpodobně nebude v rámci série můj šálek ani čaje, ani kávy, nicméně protože jiná podobná série neexistuje, stále si myslím, že stojí za zahrání, byť pro mě ne za současnou cenu.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 10. 2018 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle by mohlo být konečně zase zajímavé AC které jen nerecykluje dokola stejné, už i nudné věci :D

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
1. 10. 2018 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těším se hodně. Kromě spinoffu (Rogue, Liberation) a Unity spolu se Syndicatem sem hrál všechny. Origins byla bomba, jeden z nejlepších a nejhezčích herních světů vůbec, jenom to člověk nesmí brát jako Assassins Creed. Doufám, že k příštímu AC daj remake AC2 na novym enginu.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 10. 2018 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rronaldr Nedávno vyšel remaster AC2 (Ezio Trilogy), takže by remake nedával moc smysl, už proto, že je to jedna z nejlepších her historie, a ani graficky nijak zvlášť nezestárla. Kde by ale remake/remaster smysl dával, je AC1- v něm už by se dnes prostor pro zlepšení našel, mimoto, po vydání AC3 a Liberation to brzy bude jediná hra ze série, která není na současných konzolích. Takže když příští rok nebude nové AC, může být staré.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
1. 10. 2018 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ten remaster AC 2 nevypadal moc dobře, aspoň podle toho co jsem viděl. :D Podle mě ty remastery nemá cenu dělat protože si nevzpomenu ani na jeden, který by dával nějak smysl ke znovukoupi. Za to remake AC 1, to už smysl má a rád bych si to zahrál.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 10. 2018 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Ony to nejsou v podstatě ani remastery- jen vezmou PC verzi tak, jak byla před lety, a hodí ji na nové konzole. Tak to bylo u Ezio trilogy, u Rogue, u Far Cry 3 a bude to tak i u AC3 a případných dalších remasterů. Jedničku v lepší grafice, případně s hratelností lehce upravenou do dnešních standardů bych si zahrál hned, a kdyby se třeba někdy rozhodli udělat remake trilogie Písků Času (tedy her, u kterých se AC inspirovalo), tak to už bych radostí skákal přímo do stropu. :-)

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
2. 10. 2018 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Udělat remake Prince, tak předobjednávám. :D

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nabízím objednání asasína za velmi výhodnou cenu z Německa s dopravou zdarma. Zájemci pište na ímejl, tam zodpovím všechny otázky, protože tady neumím používat soukromé zprávy a nechci plevelit toto téma. Neberte to jako nějakou reklamu.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Behavioralista co to je výhodná cena ? nevím na mě tyto věci působí podezřele nekupoval bych

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill 29,99 Euro. Podotýkám, že nic neplatíš dopředu. Jen nahlásíš adresu (telefon a mejl aby se vědělo, kdy budeš doma a abys mohl sledovat zásilku na území ČR)a český dopravce ti doveze balík za tebou předem známou cenu v korunách dle aktuálního kurzu.Platíš až po fyzickém dodání.Platí i množstevní sleva např. když si objednáš 10 kusů na tvoje jméno pro dalších devět kámošů máš 10% slevu z ceny.Někdo tak kupuje někdo ne.Chápu, že každý má obavu z podvedení a okradení a že podvodníků je jak much, ale já jsem nikdy nikoho nepodvedl ani neokradl a kdybych nevěděl, že je to stoprocentně bezpečné, nikdy bych to nenabízel.

craig
craig
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Behavioralista jen dotaz, o jakou platformu se jedná k prodeji?

pecanz
pecanz
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Behavioralista A kde naleznu ten email? Buď jsem deb1l nebo jej na mobilní verzi nevidím. Díky. Nebo se prosím ozvy na pecanzlamal(zavinac)gmail.com Díky!

Reklama
Reklama