Zpět na článek

Diskuze: Recenze Horizon Forbidden West - druhé dějství

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tomáš Marný

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Horizon Zero Dawn a tento nový díl jsou důvodem, proč lituji toho, že jsem kdysi dal přednost koupi Xbox One před PS4.

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě bych měl dotaz - je tam stále ten debi**í systém ukládání, jako v předchozím díle? Neskutečně mě vytáčelo, když jsem hodinu lootil a zabíjel stroje a než jsem došel k ohništi, tak mě nějaký mamlas sejmul zezadu na jednu ránu a neměl jsem nic z toho lootu... Nebo už se to ukládá průběžně?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
16. 2. 2022 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Pokud mi něco neuniklo, tak systém ukládání je stejný (plus možnost fast travel k ohništi).

Orochimaru
Orochimaru
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Horizon FW vyzerá ozaj neskutočne a strašne sa teším na zakázaný západ. Mám už predobjednanú speciálku v Steelbooku a takéto hry ostanú navždy v pamäti.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
15. 2. 2022 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jenom pár dní a konečně budu hrát hru, kvůli které jsem si kupoval PS5! Vypadá to perfektně a zde asi dám přednost 30fps.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Zbytecny, kdyz se podivas na rozdily oproti performance modu tak to nejde skoro poznat. :)

Einfari

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Mrkni na videorecenzi od Zděňka Prince z Vortexu, kde zmiňuje, že rozdíly v kvalitě visuálu jsou zanedbatelné a opravdu doporučuje hrát v 60fps.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Einfari Doporučím spíš Digital Foundry ( https://youtu.be/AtTLrfdchoo ) Sám upřímně váhám, čemu dát přednost ale zatím to spíš vidím na těch 30fps protože s nimi nemám problém a upřednostním vizuál.

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Einfari Samozřejmě, že recenzí jsem viděl desítky a vždycky koukám i na DF a teda rozdíl v ostrosti tam je brutální a to je to ještě po kompresi YouTube. Takže zatím ještě čekám na detailní rozbor, ale aktuálně to vidím na ten 4K režim.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa A proto sis kupoval Ps 5,kvuli 30 fps?

Dromedár

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass I kdyby hrál hru na potato PC s 20 fps, je to jeho volba. Každý si hru může hrát dle svého uvážení. Někdo si chce jen prostě zahrát hru dle svého, někdo se zase musí chlubit, že má mašinu za desítky tisíc. Ať si každý hraje tak, jak to dotyčnému vyhovuje.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Lukass: Rozhoduji se dost hru od hry, 30fps mi fakt nijak nevadí a třeba u Control jsem upřednostnil právě vizuál s RT, kde mi přišlo že to líp vykresluje atmosféru s těmi odrazy. Horizon jsem si užil tehdy na PS4 taky královsky jen v 30fps, a upřímně PS5 jsem si kupoval hlavně kvůli hrám. Jako jo, možná bych ocenil ještě třetí cestu, kde by s dynamickým rozlišením šli ještě níž než 1800p a to třeba na 1200-1400p a lepší vizuál k tomu a 60fps nebo 40 jak je u Retcheta. Musím se ale spokojit s dvěmi možnostmi a pokud těch 30 bude pevných (jako že to vypadá že jsou) tak to beru.

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Já si kupoval PS5, abych si mohl zahrát Forbidden West. Ani, kvůli této hře jsem ho kupoval D1 a je mi tedy jedno, jestli to budu mít v 30 nebo v 60 fps. Hraju to na 55" cca 130 cm od očí, takže ty upscalingy nemám moc rád. Nechápu, proč tam není FSR, když to běží na AMD hardware. To už je relativně kvalitní, Far cry 6 jsem takhle projel komplet a oproti nativnímu 4K byla ta ostrost víceméně stejná, tady ale přijdu o detaily i o tu ostrost. Každopádně určitě vyzkouším oba režimy a až pak se na 100% rozhodnu, který budu používat.

D P
D P
Level 5 Level 5
14. 2. 2022 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi. Horizon 2 byl hlavní důvod, proč jsem si pořizoval nový PS. Těším se na další dobrodružství s Aloy, ale především na další odhalování těch tajemství z minulosti. V tomhle byla jednička naprosto nedostižná a za mě asi nejlepší příběh vůbec. #FuckTedFaro 😃

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Komentáře opět nezklamaly 👌 😀 Jo a díky za recenzi. Je dobře, že se aspoň nějaká velkorozpočtová hra konečně povedla (po těch všech battlefieldech, codkach a kdoví čeho ještě). Osobně bych si hru nejspíš neužil (nic pro mě), ale kdo ví... Každopádně vypadá nádherně a už se těším na rozbor od DF. 😀

1234
1234
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc kdyz chcou mit postavu zenskou, tak ji aspon neudelaj hezci? Strasne nesympaticka. Navic beha jak postizena.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Jasně, v postapokalyptickém "primitivním" světě bude běhat vyprsená modelka, co si zrovna nechala udělat nehty :D V tomhle rozhodně spíš palec nahoru, že Aloy je uvěřitelně vypadající hezká holka, než něčí pubertální fantazie.

1234
1234
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Kdyz to chces brat takhle, tak v postapokalypticym svete by zenska nikdy nebyla v takovy pozici, ale delala by v nejakym pajzlu ku*vu.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
14. 2. 2022 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Nemusí bejt nutně vyprsená modelka (ikdyž bych se nezlobil), ale osobně mi Aloy taky není sympatická, hlasem ani vzhledem. Jakákoliv ženská postava třeba v třetím Zaklínači (a že jich tam je) je zajímavější. Nebo třeba Lara z tý trilogie, už taky vzhledem působí jako normální (hezká) ženská.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Paul: Tak sympatie jsou už dost subjektivní, u mě je tomu naopak a třeba Lara už pro mě byla hodně na hraně uvěřitelnosti v druhém dílu, proto jsem byl rád když jí trochu změnili model v trojce a už byla taková festovnější. Ciri mě stejně tak osobně třeba vadila, hlavně tedy ty její nesmyslný kozačky s podpatkem, fakt skvělá volba. :) Proto jsem si tam nejvíc oblíbil Cerys z bojovnic, a s čarodějkami ji moc porovnávat nebudu, obzvlášť ve světě kde si můžeš upravit vzhled magii a Shani, moje druhá nejoblíbenější, byla felčarka. Horizon přece jen se snaží v tomhle být víc uvěřitelný a Aloy si nemůže jen tak skočit na plastiku, pleťovou masku a podobně. Je to takový fajn kompromis, kde stále vypadá atraktivně a v zasazení prostředí uvěřitelně díky jistým nedokonalostem (zarudlá pleť), ale na druhou stranu by nejspíš měla mít žlutý zuby (Zdravím tě Dragon Age) a bez toho se už obejdu i já :D

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
15. 2. 2022 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech No vidíš a mě Aloy zrovna přijde jako jedna z nejsympatičtějších herních hrdinek a i vizuálně se mě zdá jako hezká holka. Společně s novou Larou a Jesse Faden, ale holt každý máme jiný vkus.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
15. 2. 2022 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Tak to ale moc nesedí. Zaprvé by měla mít Aloy jednodušší účes, aby to platilo, a zadruhé trochu silnější a víc atletickou postavu vzhledem k tomu, kde co dělá a jak se živí. Nic proti ní nemám, ale tohle je taková výmluva, že vypadá údajně víc uvěřitelně - možná trochu, ale o moc ne.

Ctihodný občan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Panic bez holky promluvil :D

Honza

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, mohu se zeptat, zda je možné "jezdit" na nějakém robozvířátku i pod hladinou? Děkuji.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že alespoň někde ještě vychází nerozbité hry.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Jop, kdysi norma (víceméně), dnes pomalu zázrak.

jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zas ty rozmazaný screeny jak u dying light. Hrajete to v nějakým down grade resolution modu? konzoli nemám, ale jestli je tohle normální tak nechápu.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jméno Nejspíš tam zůstal zapnutý motion blur 😐

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem blázen nebo se tu ztratilo celé vlákno s komentáři?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Když některý z příspěvků nasbírá deset a víc dislajků, tak se automaticky zneviditelní s i reakcemi na něj. Už jsme ho ale ručně vrátili zpátky...

Greenus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tiše závidím PSkářům a budu doufat, že za rok oznámí PC verzi :)

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Greenus Takhle brzo asi ne, ale určitě na PC jednou dorazí :)

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Greenus Taky se snad dockam. Mam sice PS4 a jednicku jsem tam hral, ale nevim jestli na Ps4 jit i do dvojky nebo pockac na pc release.

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Takze jsem neodolal a koupil pro PS4, jedna se o puvodni PS4, ani slim, ani pro. Asi jsem nemel. Hned v uvodni animaci, kde Alloy mela lezt na skalu pred tim, nez zalehne u ohne skala nebyla vyrenderovana, Alloy splhala po vzduchu. Dalsi prejvapeni cekalo, kdyz jsem dostal kontrolu postavy. Ovladani kamery velmi sekane. Pocitove bych rekl, ze to neni ani 30fps,ale tak 15. Tak hraju dal. Kolega se nekde zasekl a prestal za mnou chodit. V miste, kde mate prozkoumat robota nic nedela ani focus, ani kdyz k nemu prijdu, zadna interakce. Kolega stale nekde zaseknuty. Tak zkusim ssestrelit zebrik, nastesti to funguje a quest to posunulo. Kousek dal animace a potkani prvniho stroje, kolega se objevi, slava. Prvni souboj daldi zklamani, opravdu spatna reakce ovladani, konzole pocitove nestiha. Take u toho konzole hezky krici, jeste vice nez u tlou2. Tlou2 behala o dost svizneji, zero dawn take. Audio (sluchadla zapojena do ovladace pripojeneho kabelem) zlobi, obcas to vynechava, jakoby to nestihalo. Hru jsem radeji vypnul, abych si dale nekazil zazitek, pockam na nejakou aktualizaci, jestli se to nezlepsi. Tak jsem se na tu hru tesil a ona je tak rozbita...

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Je mi záhadou, jak vás napadlo koupit hru z roku 2022 na PS4, ale budiž, každej asi není 'ajťák'...

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Tak PS5 nemam a cekal jsem alespon stejnou kvalitu provedeni jako Zero Dawn, akorat se nekonala

Roman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarda Tak už od rána to hraju na PS4 a žádný problém. Hra skvěle běží, neseká se, s grafikou není sebemenší problém a i načítání je až nečekaně rychlé….

Carl0s
Carl0s
Level 25 Level 25
14. 2. 2022 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky Martine za další skvělou recenzi. 😎 Musíme mít podobný vkus. Pokaždé, kdy tě dokáže hra nadchnout vím, že se mohu těšit na pekelnou jízdu! Tento týden je plán jasný, v práci nahlášen HO, takže postačí jen stáhnout žaluzie. 👿

Kotaro
Kotaro
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaplaceno, staženo do konzole. Teď už jen čekat. Vypadá to dobře.

Maston

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS exklůziv - 90% Akční adventůry rozdělené na lineár a open, a ty jejich open world jsou jen lepši ''ubisoftky''. MS apoň naposled nabídl strategii, závodní a střílečku.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maston Za co mínuska, však má pravdu. Nevidím nějakej ultra podstatnej rozdíl mezi tímhle a třeba Valhallou. Všechno jak přes kopírák.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Teď myslíš rok 2013?

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím hodnocením bych počkal na profesionála ve svém oboru jarkacypa. Takže kolik teda?

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan To se načekáš dlouho, protože Cyp to bude hrát na PC. Přece si nebude kazit hru na pekáči za 13,5k.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Podle mě má už nastudovaných 75% všech recenzí na internetu. Hrát to určitě nebude.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan no je to takové nedotažené ... grafika je máznutá aby zakryla nedostatky kdybych měl shrnout všechny negativa co jsem četl/slyšel tak 8/10

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Celkem vysoká známka, děkuji

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slabší rozjezd mi nevadí, stejně plánuji si hru pořádně a pomalu vychutnat. Ale mohu se zeptat, zda jste při recenzování taky narazili na extrémní po-ups celých budov na malou vzdálenost? Popřípadě, jestli na to třeba měli vlivy patche. Ptám se, protože se to objevilo v jiných recenzích.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Doskakování prostředí (vegetace, ale někdy i architektura) ve hře skutečně je (jednou za čas, na určitých místech - není to něco, co by bylo přítomno všude nebo neustále). Patche to sice zlepšily, ale úplně vyřešené to zatím není.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Aspoň, že to není tak časté. Ty budovy jsou asi to jediné, co mě vždy vytrhne z hraní (i v jiných hrách). Děkuji za odpověď :)

Jaja paja

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Proc to neni zmineno v recenzi? Proto ze by se to sony nemuseli libit?

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaja paja Protože je to zahrnuto pod technickými nedodělky?

Mong
Mong
Level 39 Level 39
14. 2. 2022 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma autor moznost otestovat hru i po zvukovy strance, zejmena co se technologie tempest tyce? Saha to v tomhle smeru Ghost of Tsushima Dc alespon po kotniky?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Ano, první noc jsem hrál schválně jen se sluchátky a 3D zvuk mi přišel skvělý. Po zvukové a hudební stránce je hra stejně výpravná a propracovaná, jako po té grafické.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
14. 2. 2022 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Parada, tesim se jeste o kousek vic. Jinak poznamka k vete "Tenhle svět třetího tisíciletí" - vcera jsem se pod jednim clankem tady taky nechal nachytat..., ale dej se odehrava 1000 let po prvnim "resetu" takze jde vlastne o 4. tisicileti :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Opraveno, děkuji za upozornění 👌

sanecektom

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

otázka na kterou všichni čekáme.. Lítáme ??

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sanecektom Možná? 👁️ Tohle bych rád nechal hráčům, ať si odhalí sami 🤭

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
14. 2. 2022 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Vždyť je to jasný, podívej se na obal hry, na padák Aloy a na trailery. Těm bystřejším to došlo už dávno.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Navíc je to vidět ve dvou trailerech.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja nevim, jestli brat recenze pana Zavrela vazne, Last of Us dvojku chvalil do nebe, a ja to mel problem vubec dohrat, a uz to prodavam. 9 jako znamka o nicem nevypovida, zvlast tady na Zingu kde recenzenti znaji jen hodnoceni 8/10. Pockam si na slevu, nebo na bazar

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Pojďme si tedy znovu připomenout, že o tom, jaké hry recenzujeme, rozhodujete v drtivé většině vy, naši čtenáři - a to nejen klikáním na novinky o nich, ale především hlasováním v pravidelné měsíční anketě: https://www.zing.cz/specialy/96333046/unorove-hry-prehled-anketa/ Prakticky pokaždé zvolíte zásadní/největší tituly, u kterých je opravdu malá šance, že dopadnou hůře než 8/10. A to nemusíte brát v potaz jen naše názory na tyhle hry, ale klidně celosvětový průměr jejich hodnocení nebo třeba hodnocení na Steamu. Kdybychom recenzovali hry, které si zaslouží méně než 5/10 (což i tak občas děláme), tak bychom jako web zkrachovali, protože články o takových titulech by nikdo nečetl (jak jsme si opakovaně vyzkoušeli/ověřili). Tohle je celé to vysvětlení "záhady", proč má většina recenzí vysoké hodnocení.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Zásadní/největší titul = opravdu malá šance na hodnocení nižší než 8/10. V tomhle je právě zakopaný pes a je to problém napříč herními weby. U velkých titulů už automaticky koukáte po vysokých hodnoceních. Zing kritizuji za hodnocení velmi často. Za co vás kritizovat nemůžu, a naopak vás můžu jen chválit, je přístup k hodnocení 10. Takové hodnocení si narozdíl od jiných webů necháváte pro opravdu výjimečné tituly. Poslední takové hodnocení bylo téměř před 2 lety. Jenže pak přijde hodnocení s číslem 9 a tady si můžete podat ruce se zbytkem herních novinářů. Od začátku roku 2021 se tady objevilo 30 recenzí s hodnocením 9/10. Byť to nejsou mistrovská díla jako hry 10/10, tak by to mělo být to absolutně nejlepší, co vyšlo. Zvládnete těch 30 her vyjmenovat? Neměl by to přeci být problém, vždyť to jsou hry, co klepaly 10/10 na dveře. A takhle by se dalo pokračovat u dalších stupňů hodnocení. Celosvětový průměr je často k ničemu. Jsou herní weby, co pomalu rozdávají 10/10 na počkání. I Dying Light 2 dostal 10. Naopak hráči dávají 0 za každou blbost - třeba chybějící italskou lokalizaci v Dying Light 2. Steam hodnocení zase funguje na naprosto jiném principu a srovnávat se prakticky nedá. Třeba Nekopara má snad stejné hodnocení jako Zaklínač 3.

Gregor
Gregor
Level 23 Level 23
14. 2. 2022 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ale to není problem jen velkých her ale celého herního průmyslu, když vše pod 5 je odpad a 6-7 průměr každá hra která bude i lehce nadprůměrná musí být hodnocena 8 nebo 9 tím pádem je na těch dvou číslech obrovské množství her rozdílné kvality.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ty nejdražší a nejvýpravnější hry většinou dosahují i na nejvyšší laťky obsahové bohatosti a herní komplexity, přijde mi logické, že patří k tomu nejlepšímu v nabídce a jejich hodnocení se většinou nepropadá příliš hluboko. Nic to ale nemění na tom, že vysoká hodnocení si od nás odnesly i průlomové indie tituly s mizivým rozpočtem a jednoduchou výpravou, jako byla třeba nedávno Inscryption. Rozhodně zvládnu bez velkých problémů vyjmenovat devítky, rozdané v uplynulém roce v recenzích, které jsem sám napsal - každá taková hra pro mně představovala velmi silný zážitek, který opakovaně vřele doporučuji i všem svým známým v osobním životě.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Co Vás žere? Proč ta fixace na čísla? Je třeba si přečíst text recenze. Pokud v ní autor srozumitelně vysvětlil, proč se mu hra líbí (nebo proč se mu nelíbí), je vše v pořádku. Na konci dá nějaké číslo. Jak můžete číslo, které dal pan X porovnávat se stejným číslem, které dal pan Y? Je tahle devítka stejná jako jiná devítka? Není tahle osmička nakonec podobná téhle devítce? Proč si zaděláváte na neurózy? Recenzentovi se hra líbila, bavil se u ní, čas mu příjemně utekl, své pocity vyjádřil v textu, a jak tohle chcete ohodnotit na stupnici od jedné do desíti? Navíc v situaci, kdy je v redakci deset různých recenzentů? Osobně bych hodnotící čísla zrušil a nahradil třeba jen krátkým doporučením (shrnutím) v perexu. Jako to má Eurogamer. Bohužel by to čtenáři nepřežili.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Takže když srozumitelně vysvětlí, proč se mu líbí Battlefiled 2042, tak mu může dát 10/10? Blbost.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Ale ja recenze ctu, viz. zminovany Last of Us 2, kde byl do nebes vynaseny gameplay, pritom krome poslednich par hodin, je to zastaraly level desing, vyuziti prostredi, explorace, i roztahana nudna hratelnost, tolik k hre stoleti pana Zavrela. Jeste sem se teda nechal napalit u Watch Dogs 2, na jinem webu, to sem po 10 hodinach vypl, a hru uz nikdy nezapl, toje skutecne tak na 4/10.

Jaja paja

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Nooooo ja bych treba jen pripomnel recenzi na konzolovou verzi CB77.

Lukshwell
Lukshwell
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, je na čase pořídit PS5 😎 Teď jsem hrál znovu první díl a využil i pár mechanik co jsem v prvním průchodu nepoužíval. Na konci frozen wilds mi pak málem kápla slza. Díky za recenzi. ❤️

Janek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen 9 z 10 ? Takže nekupuji

ps5ready

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera se to ztahlo do ps5(predobednavka psn 2100kc) a cekam na cvrtek/patek pulnoc kdy se to bude moct hrat v jednicce jsem stravil 10tky hodin a druhy dil se moc tesim už kvuli tem cz titulkum ktere v jednicce chybely.Jen k tomu hodnoceni je ta hra na urovni Cyberpunku 2077 kdyz dostala take 9.

Hellmen
Hellmen
Level 7 Level 7
14. 2. 2022 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotaz: jak se v tomto pokračování pracuje s roboty? Můžou ti ochočení jít s vámi dál než jen po své ose? Jak moc pestrý výběr na osedlání tam je?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellmen Nemám to přesně spočítané a neodemkl jsem ještě úplně všechny, ale tuším jich jde osedlat kolem desítky? V závislosti na prostředí/okolnostech je potom možné mounty přivolat stiskem jediného tlačítka a po sestoupení z nich mají tendenci kroužit kolem vás nebo se držet nablízku (záleží na konkrétním druhu stroje). Pokud jde o volnost pohybu na nich... v některých případech (u některých druhů) je tato volnost naprosto extrémní.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Hmm... extrémní 😉 Něco mi říká, že Guirella prosila recenzenty o jistou službičku, a že za to budeme rádi :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
14. 2. 2022 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Guerilla je na mě aktuálně spíš naštvaná za ty "odvážné" dotazy v rozhovoru 😂

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Odvážné dotazy plodí nejlepší výsledky :D Info o plánování uceleného náčrtu příběhu rovnou pro celou sérii sem ještě nikde nepostřehla a pro milovníky příběhovek je to docela podstatný detail 👌

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
15. 2. 2022 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jaké odvážné dotazy, jestli se můžu zeptat? Vždyť tam nic moc detailního nebylo. :-)

Maty
Maty
Level 35 Level 35
14. 2. 2022 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Co ten mamut z traileru, jde ho osedlat?

Hellmen
Hellmen
Level 7 Level 7
14. 2. 2022 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Pokud nepůjde osedlat ten ikonický Mamut tak budu zklamaný.

PKX77
PKX77
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám PS5 i XSX ale víc hraju na XSX. Horizon 1 jsem hrál jen chvíli. Vadili mi tam ty roboti a prostředí je moc přebarvené, neony atd. Chápu, že je to v budoucnosti, ale kdyby nechali jen např. "normální dinosaury" a ubrali na barvách, tak by to bylo lepší. Ale každému sedí něco jiného. Těšil jsem se na DL2, bohužel je horší jak jednička. Možná zkusím vyměnit DL2 za HFW, ale obávám se, že to bude pro mě stejné jako jednička. Vůbec vydávání nových her na PS5 mi přijde jako fail. Kam se hrabe na období PS4. čím dál častěji uvažuju o prodeji jedné z nových konzolí a XSX to asi nebude.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 Mně se ti roboti na Horizonu naopak líbí. Je strašně málo RPG her, kde je hráč proti obřím mechům a když už nějaká velká mechanická potvora ve hře je, tak se většinou jedná o bosse, kterého můžeš zabít jen jednou. Když mám chuť na "normální" dinosaury, tak si můžu zahrát Monster Hunter a jiné hry.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 Kdyby tam nechali normální dinosaury, tak by to musela být úplně jiná hra s jiným příběhem. Jak už sem tu psala - lidem, co hru nehráli, nebo příliš brzo odložili to lore prostě člověk jen tak nevysvětlí.

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
14. 2. 2022 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 mozna proto, ze minus se tady nazyva “nesouhlasim”, zatimco plus “souhlasim”. s minusy vyjadruji druzi nesouhlas s tvym nazorem. nebrala bych to tak osobne.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PKX77 Nemá smysl řešit imaginární internetové body. Nemají žádnou váhu a někteří lidé mínusují i jen podle jména. Já mám -1 i na komentářích z dob, kdy současný systém na Zingu ještě nebyl.

Reklama
Reklama