Zpět na článek

Diskuze: Recenze Lost Ark

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Prachenczky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně souhlasím s "wieserem". Lost Ark hraju po chvílích teprve 2 dny, takže nemůžu psát o endgamu, kde nejsem, ale pro mě osobně je zlaté rčení "cesta je zároveň i cíl" (v řeči MMORP - chci si užít to "strastiplné" levelovní a postupné zlepšování charu stejně ne-li víc jako endgame). A tak chápu dle svých optimálních představ MMORPG, v tom styrým "drsným" slova smyslu. To, že se dostanu do "endgamu" má být "odměna" za to, že jsem prošel těma řekněme útrapama levelování. Když prostě uvidím člověka na max. levelu tak aby to ve mě vzbudilo určitý respekt ve stylu "joo, tak ten to už hraje nějakou dobu, něco umí, něčím si prošel, něco dokázal". Jako třeba dnes WoW Classic nebo Lord of the Rings Online. Ne jako v Lost Ark, že mám všechno HNED, ZADARMO, naservírováno pod nos, aby to zvládlo 4 letý dítě úplně bez problémů (chápu, že vydavatel asi cílí s takovýma hrama na malý děti, který to bez problémů zvládnou hrát; i WoWko šlo částečně tímto směrem, i když na Lost Ark se v tomto teda nehrabe; proto dnes preferuju WoW Classic - ne co do grafiky, zvuku, zpracování, ale hratelnosti). Ve WoW Battle for Azertoh naexpil lvl 120 i můj 6 letej syn, kterej neuměl číst; WoW Classic už nedal, protože je to prostě už "moc obtížný". Jak říká wieser, dostat vše hned a bez námahy mi nevyhovuje. Pro mě osobně je levelování od lvlu 1-max. minimálně stejně důležitý jako endgame, možná i důležitější. Lost Ark v obtížnosti levelování dosáhl dle mého názoru pomyslného dna v tom, jak snadný to může být. Jako příjdu se základním spelem bez gearu který vůbec není potřeba řešit k hromadě 50 mobů, jednou dám se svým Paladinem "Charge" a moby leží na zemi všechny mrtvý a já jen v duchu "WTF???!!!!" :-D Ve WoW Classic pokud nemáš "twink gear" přes main chara, tak na levelu 10 nezabiješ ani 2 moby zároveň na tvým levelu :D A pokud to dokážeš, tak si může říct prostě "jo, zvládl jsem to!" a máš u toho pocit, že si překonal aspoň nějakou překážku, kterou ti hra postavila do cesty a musel jsi pro to něco udělat. V Lost Ark si nesmrtelnej, neporazitelnej, a v podstatě musíš akorát umět kliknout na myš a zbytek udělá hra za tebe. Nic jako ve WOW Classic když si vzpomenu na ten pocit uspokojení jak jsem si na levelu 40 konečně našetřil na prvního pomalýho mounta; a kdo ho na 40tce měl, tak byl boss, ne že by to byla nějaká samozřejmost bez jakékoli vynaložené práce s tou postavou...

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
23. 2. 2022 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Prachenczky Tak si zkuste Tier 3 Guardiany a hard módy Abyss dungeonů. Uvidíte, že to není žádná sranda.

snkkk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me to prijde nic moc teda :)). Uz to nehraju, krome grafiky je to jen klikacka a jeste ultra lehká. Nepřehledný, moc efektů, nevim. Dal jsem tomu šanci a šlo to z disku, trochu pro deti. Nic pro složitější hráče.

Prachenczky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snkkk Přesně, podepisuju. Jako ale chápu, že kdo se chce večer po práci na chvíli "odreagovat" u něčeho kde mu stačí se kochat grafikou a zpracováním - což má Lost Ark super - a nic moc jinak neřeši, tak je to OK hra. Jasně, v endgamu to může být jiný, třeba všechno není hned a všechny moby nepadnou na 1. ránu, třeba jsou potřeba i 2 rány, tam nejsem.

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
16. 2. 2022 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já Vám nevím, ale hra dostala čočku. Vůbec nenarážím na slovo obtížnost, která je prostě trapně lehká a nemotivuje Vás to hrát. Zatím level 40 a prostě mě už to nebaví... Mám za sebou wowko, Teru, Aion, Final Fantasy, Gw2, Patch of exile, Diabla stovky dalších online her. A tohle je typický případ mobilových her, kdy je to všechno snadné do určitého bodu, kdy potom se člověk nehne bez zaplacení. A nebo větší party. Hra by měla být zábavná od začátku. To, že dostanete na začátek 10 level a EQ asi 50 level mi příjde fakt mimo, jako proč , Proč a k čemu ? Krájím potvory aniž bych se snažil a defakto kolikrát není potřeba ani kouzel. Vy tomu dáte čočku ohledně optimalizace, praktik, a serverů a dostane to 9/10 ? "Žánrový klenot, který aktuálně hýbe herním světem. Roky čekání se vyplatil" ??? Neříkám, že tam není hodně věcí, co se mi líbí, ale světem to nijak extra nehýbe. Aktuálně to hraje pouhých 363 000 lidí. Ok každý to vidí jinak no :)) to je v pořádku.. Pak si člověk z těch recenzí něco má vzít a nejlépe je to vyzkoušet sám.. Jediné, co tady dává smysl je, že máte pravdu, že jsou to trapáci a ubožáci ohledně přístupu. A zapomněli jste na cenzuru od Amazonu :)... Osobně si myslím, že hru moc vyzdvihujete. Jako není špatná, ale takový růžový brýle, jako máte Vy fakt nemám. Každopádně respektuji Váš názor :). A každý na to má jiný pohled. Amazon se po propadáku New Word nepoučil... Marketingový amatéři. Hru zabíjí lehká obtížnost a neschopnost amatérů zpřístupnit hru ostatní hráčům a to nemluvě o zdražení balíčků.

Reeki
Reeki
Level 24 Level 24
16. 2. 2022 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ Asi ses splet a pises o uplne jine hre, nez je zde prezentovano, jelikoz to co zde pises jsou naproste kraviny a lzi

Drake

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reeki no jako moc daleko od pravdy neni

soboj500@gmail.com
soboj500@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 2. 2022 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reeki Reeki, ruku na srdce, ale kdo v této hře reálně dokáže umřít do 40-50lvlu? Reálně než si v endgamu je to spíš jen pro kochání se příběhem a až budeš dělat 3-4tou postavu, tak už je to fakt o ničem.. Příběh jsem si užil, ale jen poprvé..

soboj500@gmail.com
soboj500@gmail.com
Level 1 Level 1
17. 2. 2022 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soboj500@gmail.com Tak jde vidět že jsi nehrál WoW ve "zlatých" časech :-) A nevím proč jsi hned tak vytočený a nadáváš všude kolem, snad každý může mít názor, ne? Já mám osobně level 51 (tuším), určitě si hru ještě zahraju, když se najde čas, ale že bych kvůli ní musel vyvádět jako ty? hehe.. Aktuálně mě třeba mrzí jak vývojáří ignorují množící se boty, vím že teď mají nastarost asi servery, ale pár kicků těch botů a místo by se uvolnilo, nemluvě o tom jakou rychlostí padá cena na "black marketech". Přeju silné nervy do zbytku dne. A prosímtě, neber si to zase osobně, mluvím o té hře.

Norjed
Norjed
Level 1 Level 1
18. 2. 2022 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soboj500@gmail.com Level 51 urcite nemas, to bys musel hrat tak 23h denne. LA je totiz do 50lvl spise jako dlouhy tutorial a resi se pribeh, prava zabava zacne na tom 50lvl. Jako ten content bude tak jednoduchy jak si ho udelas, pokud se ti povede nafarmit gear a s ilvl300-400 pujdes po ilvl250 ostrovech.. asi to bude jednoduchy. Nicmene porad tam zustava slozitost v nejakym rekneme "managementu", nemuzes jit kam chces, nemuzes si nasadit co chces, pokud teda ten tvuj progres ma mit nejakej smysl. Rika se tomu tzv. min/max postavy a je to konkretne v Lost Arku otazka mesicu a rozhodne to neni jednoduchy. Jeste co se tyka toho levelu, od levelu 50 (coz je soft cap) se na level 60 (pravy cap) leveluje radove mesice (pri normalnim hrani). Dulezitejsi nez level postavy je item level postavy, tzn. jak jste silny. End game v Lost Arku je na hodiny vysvetlovani, nebudu to tu psat.. kazdopadne koho bavi se v tom vrtat a vyladit si postavu, ten bude v sedmem nebi, stejne tak contentu samotneho a toho co delat je tam silene moc. Za me super hra.

RobotFish
RobotFish
Level 1 Level 1
18. 2. 2022 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ Presne tie iste pocity mam aj ja. Neskutocne primitivna obtiaznost a kopec nudnych questov, kde len 10 minut beham hore dole po znackach na mape a odklikavam to klavesou G. Fakt zabava. AIčka len cakaju na teba ako tam nabehnes a rozhasiš ich svojou OP postavou, ktoru nemusis ani expit a otvarat si nove skill pointy xD Uz ked tych chudakov vidim z dialky, viem dopredu ako ten suboj bude vyzerat a moc zabavne mi to teda nepride... Kde je nejaka motivacia hnat sa za lepsim gearom?

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
23. 2. 2022 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ Jak můžete hodnotit obtížnost hry, když jste se nedostal ani do endgame? Levelování je pouze nutné zlo. A myslím si, že 363 tisíc lidí na středeční dopoledne není vůbec špatné číslo. Nicméně s vámi souhlasím, že každému to jeho :-)

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Jak můžeme hodnotit obtížnost hry bez endgamu? Tak asi jako normálně. Tak hra přece jen o tom endgamu a obtížnost neurčuje jen endgame, ale přece celý ten průchod tou hrou. Od začátku do konce. A ještě k tomu říct, že to levelování jen nutné zlo. Zaprvé je to chyba game designu a za druhé úplný amaterísmus recenzenta, bez urážky. Hry nás přece mají bavit od začtku do konce. A jasně někdy se nějaká část povede lépe než jiná, je moc těžká, moc lehká, není moc zábavná nebo naopak je v pohodě. Jo to se prostě stane, hry mají chyby. Ale nutnost trávit ve hře x hodin a projít si úmorným levelováním s minimální obtnížnstí, abych se pak dostal na ten glorifikovaný endgame, je prostě špatně. K čemu tam potom ten začátek je, když je to jen nutné zlo? Proč prostě rovnou nezačneme hrát ten engame. Ta hra má být přece o té cestě k tomu end gamu a o té zábavě se k němu dostat. Pričemž end game je pomyslnou třešničkou na dortu, kde se nám otevřou nové možnosti. Osobně musím říct, že ty věci ve hře, které mě štvali už mě přestali frustrovat. A stačilo k tomu jen jediné a to vypnout mozek. Skipuju všechny dialogy, neřeším že nějaká postava mi dá úkol jí podat něco co má nadosah ruky. Prostě totální no brain a docela to funguje. Ale jedna vec mě vytáčí pořád. A to je že prakticky kdykoliv se tam objeví nějaký epický příběhový boss, tak se z toho stane cut scena a moje postava tam jak trubka stojí a čumí jak to někdo udělá za ni. Mě štvě, že místo dobrého souboje na to čumím jak trubka a nemůžu nic dělat. Tak sakra já mám být ta hlavní postava, ten chosen one a míst toho mi do toho pořád někdo leze a nejvíce Armen, díky čemuž ho začínám fakt nesnášet. Nehledě na to, že tem pořád brečí a řeší jak je napůl demon a je to tedy delain. Ještě ho za to v jeden moment npc začnou odsuzovat, i když díky tomu jim pomohl, ale to že moje postava je je taky delain, napůl demon. To má každej úplně někde a nikoho to nezajimá. Ty mu to sice jednou řekneš, jo já jsem taky dealin. Ale on si sám dál hraje na to jakej je to chudák.

Soboj

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Optimalizace za mě Pecková... Hraju na max s i5tkou i ve větších soubojích. Co je ale škoda. Tak to vypadá že se autoři článku moc do hry nedostali. Co takhle neustále se opakujíci a téměř totožné hidden dungny? Které se liší snad jen vstupem. Open world bossové jenž jsou pouhá rutyna a vlastně stačí přijít. Jednou pinknout a nechat ostatní ať ho sesekaji. Hra má zatím docela dost chyb na to aby byla hodnocena 9. Avšak v hraní ještě pokračuji. Momentálně na úrovni 42. A dokážu si představit že pro hráče bez zkušeností v Mmorpg to může být zajímavé

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě se to líbí a baví mě to zatím jen ty fronty sou fuj, nejvíc mám nahráno v Lineage II, potom Guild wars a TESO tady to vypadá že par stovek/tisíc hodin asi taky utopím

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
15. 2. 2022 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde V GW2 a ESO mam taky hafo hodin ale tady me od toho trochu odrazuje ten izometrickej pohled..

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak jsem to tušil, že to dostane podobné hodnocení, které nechápu jak může někdo udělit a nestydět se za to. Ano, nedohrál jsem se ještě do endgamu a mmorpg příliš nehraji, kdysi trochu WoW, ale to je tak všechno. Tohle jsem zkusil, že je to free to play a nestačil jsem se divit. Po celkem klasickém prologu, začíná několik hodin nudy a zmaru, že kdyby to nehráli kamarádi, tak to rovnou letí z disku. Nebudu hodnotit kvalitu příběhu ani dialogů, i když to že je nadabovaná vždy jen první věta nebo dvě dialogů je divné. Ale Pobíhání od jedné postavy ke druhé a vykecávání je fakt solidní způsob jak zabít začátek. Vrchol toho všeho bylo, že prakticky všechny dialogy byli ve stylu: Postava A: no já o tom nic nevím, ale postava B by o tom mohla něco vědět. Dojdu za postavou B a ta mi řekne: no já o tom nic nevím, ale postava C by o tom mohla něco vědět. A takhle asi 10x dokola. To i úkol jdi a zabij 10x mobek je lepší jak tohle. Ale ouha, bohužel ani tady to není lepší. Protože všechno je hráči naservýrováno až pod nos. Většinou stačí ujít tak 3 metry od zadavatele úkolu a zabít úkolové mobky, které se spawnují takovou rychlostí, že za 1 minutu má člověk hotovo. Dokonce se spawnují tak rychle, že jsem musel u jedné postavy skipnout dialog, protože mobky se vždycky naspanowali dříve, než se ta postava stihla vykecat. To stejné s úkoly na sběr něčeho. Rostliny se spawnují stejně rychle jako všechno ostatní, takže stačí stát u jedné a do dvou minut má člověk hotovo. Kůže/maso/apod. padají s každého mobky, takže opět za minutku hotovo. U tohle fakt nedostanu pocit zadostiučinění za splněný quest. On obecně quest design, vlastně neexistuje. Nejvíc mě dostal úkol, kdy mě nějaká žena požádala jestli bych jí nepomohl najít knihu, kterou ztratila při cestě. Půl kroku od té ženy byli 3 bedny, šáhnu na první a hele kniha, úkol splněn. Jak línej a nízkej člověk musí být, aby tam dal takovýto quest a myslel si, že to bude někoho bavit. Nebo třeba quest, kdy tě nějaká postava pošle vyvěsit na nástěnku leták s úkolem a když tam člověk dojde, tak si ten úkol rovnou sám vezme, jako really, to jsem si to nemohl vzít rovnou. A takhle by se dalo pokračovat dál a dál. Mounta člověk dostane hned, aby snad nemusel náhodou někde moc běhat a tratit na tom čas. Stejně tak přece nebude ztrácet čas získáváním nových schopností, tak mu je dáme rovnou skoro všechny. Takže i když si člověk levelováním postavy odemkne nějaké nové schopnosti a útoky, tak hned od začátku začíná s maximálním počtem kouzel/útoků co může mít. Protože dostávat se k novým očividně nikoho neuspokojuje. A ano, člověk si ty spelly vylepšuje různými traity, ale pořád jen to ten stejnej spell, jen lepší. A aby si ty spelly mohl užít, tak nebude muset řešit manu a mana management. I když to se prý na vyšších levelech změní, tak uvidíme. Já zatím všude sypal jeden spell zadruhým a jestli mi klesla mana tak o procento na víc jak vteřinu, tak je to hodně. Jinak combat o sobě je solidně zpracovaný, stejně tak klasy a když už se po x letech vykecávání dostane k nějakému boji, tak je to fakt paráda. Jen doufám, že ten endgame je tak parádní jak všichni říkají, pak by ta hra mohla dostat tak 7/10. Ale dát tomu víc je fakt hodně mimo. A pár "vtipných" věci na závěr. Dostává mě postava kněze, který vás vždy pošle napřed, že ještě doléčí zraněné nebo něco, ale nakonec je cílové lokaci stejně dřív jak vy nebo vás nechá vybít celej dungeon a pak sám ukradne finále a zabije bosse. A pak je tu ještě město co bylo pod útokem démonů. Všude všechno hořelo, trosky a zkáza. A další den, jak hráč vstane z postele, tak je město v původním stavu. Jako kéž by se tak rychle stavělo i u nás.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser Díky za vyčerpávající komentář. S tím, že jsou vedlejší questy špatné, souhlasím. To stejné logika postav. Ve výsledku je hra ale natolik dobrá, že se jí to dá prominout. Za výsledné hodnocení se mimochodem rozhodně nestydím. Zde asi bude hrát roli naše rozdílná zkušenost s žánrem MMORPG.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Těžko říct, možná se za tu dobu časy změnili a mmorpg jsem nikdy úplně nepropadl. Max. před několika roky pár desítek hodin ve WoW a pak na jedno odpoledne skyrim online. Ale pamatuji si jak dlouho člověk levlil a šetřil než měl prvního mounta. Jak oběhl třetinu mapy kvůli 10 kůžím, protože v každé vyznačené lokaci byli tak 4 potřebné mobky a z půlky z nich ta kůže nepadla. Možná i to WoWko je dneska tak rychlé a taky člověku všechno strčí až pod nos. A rozdílné zkušenosti se žánrem mmnorpg na to tedy jistě má nějaký vliv. Ale to že je to mmorpg přece neznamená, že to nemůže mít aspoň průměrně napsané questy nebo že to na začátku hry nechá hráče občas zabojovat na déle jak dvě minuty mezitím co běží od desátého npc k jednáctému. Ta hra má i plusy, o tom žádná, ať to není že to jen kritizuji. Jen zatím nepředvedla nic co ji mohlo přiřknout takovou známku

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser "skyrim online" no tak ted vidím že číst tuhle šílenost byla ztráta času 😀 Díky

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser No, já mám na WoWku cca 15 tisíc hodin a je to naprosto jiná hra než na začátku. Bohužel v tom špatném smyslu.

Kudr123

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser Neber to nějak špatně ale to co ty tady popisuješ své dojmy o tom jak všechno trvalo dlouho , jak těžké bylo sehnat mounta atd je rok 2004-2010 max . MMO žánr se posunul o dost dál , teď už to není o dlouhém leveling procesu, o tom že si byl rád za každý silver co si měl a když si měl gold mohl sis začít říkat pane . Dnešní MMO jsou hlavně o endgamu protože spousta lidí už nemá čas na to aby levlovalo xxx hodin než se někam dostanou. Pokud ti tohle vadí říkám ti dopředu Lost ark tě nebude bavit . Lost ark je zaměřený hlavně na endgame content který je za mě fakt parádní a je ho tolik že si budeš stěžovat na to že nevíš co dělat dříve. Máš tady PvE raidy , různé world activity , svůj vlastní stronghold , PvP arény , Ocean sea content kde prozkoumáváš ostrovy - ve hře je momentálně kolem 80+ více ostrovů a každý je jiný se svým vlastní story + různými aktivity . Je toho fakt mraky a jak píše autor článku tohle je fakt MMO které už tady roky u nás chybělo

wiesert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kudr123 Tohle jsem ochotnej v té hře akceptovat a byť mě to osobně to vadí, tak chápu, že to nemusí vadit každému. Jak říkám ve světě mmorpg moc kovaný nejsem a WoW jsem hrál před x lety. Ale mě prostě chybí ta radost ze splněnýho questu,z odměny a toho že člověk vynaložil nějako snahu a byl za to odmněněnej. A ne že ti všechno nacpou až pod nos a všechno dostaneš bez námahy. Klidně to šlo udělat, tak aby to bylo něco mezi tím, ale budiž. Každopádně je to jen část toho problému, ty totálně odfláklé questy to bohužel nemění, byť to s tím souvisí.

Fenri

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wiesert takže wowko s ukoly zabij 50 prasatek protože z nich potřebuješ 30 tesáku je lepší XD u WOW jsem umřel nudou na lv30 protože to bylo pomalé a graficky hnusné už před 10 lety

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
14. 2. 2022 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser Naprostej souhlas. Vydržel jsem u toho tak hoďku po prologu. Furt člověk běhá od jedný postavy kecat s druhou a to jsou od sebe fakt pár metrů. Systém, kdy si člověk postupně odemyká spelly, aby si je osvojil žádněj. Je z toho strašně cítit, že to je asijský MMORPG. Chápu, že je to vždycky grind do endgamu, ale tohle by snad nebavilo ani cvičenou opici.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rronaldr Rozjezd hry je pomalý. Pokud vydržíte, stojí to za to :-)

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard To že WoWko jde kvalitou čím dál níž, je bohužel smutná pravda a ještě smutnější je, že s tím Blizzard nic moc nedělá. Co s týče Lost Arku, ještě jsem to s ním nevzdal, tak snad překvapí. :) Což se bohužel, pořád nedá říct o kvalitě questů, ta zatím dál zůstává neexistující.

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser wieser: Nahrál jsem jen 7h ale lépe bych všechny prvotní dojmy nevystihl, hlavně ty nudny questy. Z mmo jsem kdysi hrával jen Wow a hlavně Ragnarok což byla absolutní srdcovka. U Lost ark jsem čekal že by to mohlo byt něco jako kombinace těhle her + diablo ale asi to nebude pro mě a pokračovat nebudu.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt Mě to vyhovuje vše rychle odsýpá žádné zdržování žádný Grind už sem unavený z neustálého šíleného Grindu v ostatních MMO tohle je taková příjemná casual oddechovka a to je přesně to co ten 1,5 mega lidí chce casual MMO bez grindu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
15. 2. 2022 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin grind prijde az na konci kdyz udelas 50 kde vylepsovanim gearu odemikas vyssi raidy a eventy, farmis spravny karty a engravingy

Norjed
Norjed
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wieser Musis si uvedomit, ze tohle je do 50lvl takovej dlouhej tutorial. Vse zacina az pak, tam pak muzes delat spoustu aktivit od jednoduchych po tezke.. na neco potrebujes partu, na neco dokonce raid, je tam pak spousta grindu.. muzes si delat co chces. Me teda naopak ta rychlost a to, ze te hra nejak neprudi 14dni s tim abys dostal mounta.. dost vyhovuje. Vykompenzuje se to pozdeji, kdy uz musis travit hodiny, dny a tydny.. abys "neceho dosahl" a dostal se dale. Tohle proste neni classic wow, taky si uvedom jak stary je classic wow. Nicmene hrat Lost Ark neni nejaka povinnost, koho to nebavi, at to nehraje.. diky free to play modelu te nemusi mrzet ani penize za koupi. Bud te to chytne a bude drzet, nebo ne.. jednoduchy jak facka. Me to teda chytlo vic nez je zdravo, stejne tak to nekoho nechytne vubec, proc ne.. necht si kazdy dela co chce :) Jo jeste jedna vec, ja mel podobny pocity z Monster Huntera. Byl jsem tou serii nepoliben, takze jsem to zapnul na PSku.. koukal jsem na to jak tele na novy vrata a za chvili to znechucene vypnul. Po tydnu jsem tomu dal druhou sanci v reakci na pozitivni ohlasy od kamosu a z recenzi, tak jsem si rikal, ze co je jako se mnou spatne, ze ja bych tomu nedal ani 3/10. No a dopadlo to tak, ze jsem tam nechal asi 700h a byla to jedna z mejch nejhranejsich her na PSku.. takze.. nevis dne ani hodiny :)

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norjed "tohle je do 50lvl takovej dlouhej tutorial" to na mě tak působí právě, kolik hodin do toho člověk musí nasypat aby se dostal za tenhle pomyslnej "tutorial"?

Norjed

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt V soucasnym stavu tezko rict, pokud se nenalogujes brzo rano, tak si moc nezahrajes.. pokud tedy nejsi na novem serveru, ale i ty nove se nemilosrdne plni. V pripade, ze si na nejakym z tech "founder" serveru, tak tam mas fronty i na 6-7h. Jinak pri normalnim stavu se to da dolevelovat cca za 2-3 dny.. ale je to o tom jak chces hrat a jestli si to uzivat a nebo jen zbesile mackat G, skipovat vedlejsi questy a litat tam jak raketova mys.. to je na kazdym, mozny jsou vsechny zpusoby. Idealne proste jet podle ty "new player" guidy, ktera je primo ve hre a provazi te tim co mas delat.. to o nic neprijdes a vyreseno.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
15. 2. 2022 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt max level se da udelat kolem 15 hodin +- nemusis delat zadny vedlejsi ukoly jen plnit hlavni dejovou linku a vyjde ti to presne na 50, jinak pokud bys chtel delat alta tak kdyz nepreskocis zadnou cut scenu tak dostanes free character boost a druhej dostanes za udelani nejaky ukolovy linky

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norjed No jako mít tutorial do 50 lvl, kdy pak rovnou přecházíš na endgame mi tak nepřijde zrovna moc dobrý. A ano uvědomuju si, že časy WoW classic jsou do jisté míry dávno pryč a spoustě lidem bude vyhovovat, jak je to na jednu stranu strašně casual a všechno je hned a netrvá tolik času. Proti tomu se nedá nic říct. O to víc bije do očí ten rozdíl, kdy je začátek strašně utahanej, běháš jen od npc k npc a celá základní hra je vlastně jen tutorial. Navíc tohle je jen část toho co mi vadí. A dalo by se to nějak i přežít. Ale ty totálně odfláknutý questy jsou na mě moc. Zrovna včera mě jedna postava poslala, že mám z nějaké hromady vytáhnout zásoby a donést je druhé postavě. Načež ta druhá postava stála tak metr od té hromady. Takže zatím s tím tak nějak zápasím, snažím se aby mi z toho mozek nevylezl ušima a čeká, kdy se konečně dostanu do toho glorifikovanýho end gamu.

Valvetro
Valvetro
Level 4 Level 4
14. 2. 2022 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď ještě, aby se dalo v době, kdy má člověk čas na hraní, dostat do menu, natož do hry a bude to ideální. Každopádně jsem od toho nic nečekal a celkem mile mě to překvapilo. Nechápu, proč nezajistili dostatečný počet serverů a raději plánují nový region. Nejvíc mě rozčiluje ten gender lock. U asijských her poměrně časté, ale pro celosvětové měřítko už trochu přežitek a hlavně nemůžu hrát za kombinaci, kterou bych rád. A to je za mě u RP her dost zásadní problém.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je možné odehrát většinu jen sám bez party?

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Kampaň můžeš solo a některý endgame aktivity taky.Obsahu pro jednoho tam je spousta i v endgamu...Ale pravá výzva jsou raidy a tam už to bez party nejde

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to někdy vydají i na konzole, můj PC stařík už by to nerozdýchal a taky, po FF14 jsem zjistil, že MMO může na gamepadu skvěle fungovat a sedí mi to. Jsem ale rád, že je tu nějaké nový titul, snad vydrží a prožene trochu konkurenci.

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Možná bych tu hru na vašem starším PC přeci jen zkusil. Je poháněna Unreal Enginem 3, kdy požadavky jsou opravdu malé.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
14. 2. 2022 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Je pravda, že vzhledem k tomu že je to F2P, tak není asi důvod to nezkusit, když není co ztratit.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
14. 2. 2022 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech nekteri lidi rikaji ze se to nejak da zprovoznit i pres ovladac zkus mrknout po navodech snad nekde neco bude

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To by bylo fajn, mrknu tedy na to, jsem si prostě u FF fakt na ten gamepad zvykl a to jsem z toho měl, když jsem začínal strašný strach. Díky.

Fruitez
Fruitez
Level 1 Level 1
15. 2. 2022 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Odzkoušeno na PC s PS5 ovladačem funguje:)

Reklama
Reklama