Zpět na článek

Diskuze: Recenze příběhové kampaně Call of Duty: Modern Warfare II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mirek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím nejde me multiplayer local .......PS5 pise instaling a nic

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
5. 11. 2022 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kampaň dohraná na Veterána a vlastně se mi to líbilo. Ta kvalita misí trochu lítá z extrému do extrému, ale obecně to bylo kreativnější než jsem od CoD čekal. Co mě vyloženě sralo jsou obrnění nepřátelé - to beru jako umělé a příšerně neférové navýšení obtížnosti. Zároveň mě mrzelo, že hra (kromě mise ALONE) postrádá takové "wow, oni jdou tímto směrem" momenty jako z původního MW2.

Vedro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravé teď mám dohráno 13 misi a nemyslím, ze ty zbývající to zachrání takže přidám i svůj názor. Za ty prachy to opravdu nestojí (singleplayer). Kdybych mohl tak to s chuti refunduju. Hrozně me to nebaví. Par misi je celkem fajn, ale ve většině případu je to tak strašně stupidní. Viz. mise v hejkalu. Vlastne nevím, proč to pan redaktor zařadil do kladu, protože z této mise ta stupidita a nelogicnost doslova srsi. Plazite se po zemi (ne v trávě, ale doslova po zemi) a nepřátele kteří procházejí jen par centimetrů kolem vás vás nevidí. Potom vystřelite ze sniperky s tlumičem jejíž výstřel by byl slyšet několik kilometru dal, ale nepřátele před vámi na to opět nijak nereaguji. Samozřejmě těch hloupých situaci tam je hromada, ale tohle byl bod kdy to bylo do oči bijící. Opravdu lituji peněz, které jsem za to dal a žádné další CoD si už nekoupim. Pokud vám jde čisté o singleplayer tak za tu cenu se na to vážně vykaslete. Za tohle bych dal maximálně tak 3, 4, no možná 5 stovek, ale víc ne. Co se mi ale naopak líbilo je krásná grafika, pocit ze střelby a naprosté absence jakýchkoliv bugů. ///EDIT Jo a jeste jsem si vzpomněl, ze po celou dobu hraní me rozčiluje to, ze enemy, který je trosku jakoze “obrněný” - vesta + přilba… tak mu musíte napálit aspoň 10 ran z AK-47 ze vzdálenosti par metru přímo do obličeje aby zemřel zatímco on vás zabije na 2-3 zásahy. (Asi proto, ze hlavní hrdina nemá přilbu haha).

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
23. 10. 2022 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to trochu iné Call of Duty. Je to pochopiteľné keďže je to reštart Modern Warfare. Rovnaká situácia ako s reštartom Tomb Raidera. Ale s hrou som spokojný. Aj to s konvojom. Len si treba zvyknúť. Teším sa až to zajtra zapnem a dohram. S hodnotením ale určite súhlasiť nebudem. Ale chápem to.

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přímočará výpravná střílečka byla to, co u této značky hráči dlouhé roky hledali - problém je, že tento žáner v podaní CoD je už prevarený na kosť, tak vývojári skúšajú nové prvky. Hráčov už nebaví každý rok to isté len v iných farbách. Ideálne by bolo keby kampaň vychádzala tak raz za 2-3 roky a medzitým by živili iba MP a Warzone

1234
1234
Level 1 Level 1
23. 10. 2022 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Tak misto strilecky udelali walking - talking - waiting - stealh - cleaining building simulator. Strileni tam zabira nejmin prostoru :D

Ivar Bezkosty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Frustrace z hrani pitome videohry hmm lituju vas vsechny co jste na tomhle zavisli

Lukas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě nemám úplně dohrané , ale za mě zatím určitě lepší než předchozí díly. Hlavně to zvolnění tempa mi vyhovuje . Takže s recenzí moc nesouhlasím. Koho pane bože může pořád bavit ty přestřelené mise typu ta mise s kolonou ( ano i tady jsou ultra debilní přeakčněný mise)

Donny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas Přesně tak konečně.

1234
1234
Level 1 Level 1
22. 10. 2022 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Donny Opravdu te bavi pul hodiny cumet z nejakyho letadla a koukat na npc, jak utoci? Nebo jen lezet na miste v trave a cekat, az nepratele projdou? Fakt zabava. Zlaty stary dily. Nemluve o tom, ze snad v kazdy misi se "cisti budova", hrozna nuda. Jit za npc do schodu a koukat, jak na nej vyleti nascriptovanej nepritel. Brr. Ze radsi nedali mp o tejden driv, nez tuhle brecku.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Mise s AC-130 v úplně prvním Modern Warfare byla excelentní (když už tedy nostalgicky vyzdvihuješ staré díly). Nevím jestli tím termínem "letadlový bombardér" autor myslí návrat na palubu Spookyho ale hned to ve mě probudilo mnohem větší zájem o tuhle stále unylejší sérii... :)

1234
1234
Level 1 Level 1
23. 10. 2022 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Jenze ve ctyrce ta mise trvala 10 minut, tady to jsou dve mise hned za sebou, ktery dohromady trvaj snad pul hodiny. Pak ta mise jak jedes v aute, natahovana, bez hudby a uplne bez naboje. Nebo cela mise, kde te vyslycha nejaka hnusna mexikanka. To je snad 15 minut, kde jen sedis a odpovidas na otazky :D Skvela zabava. Postavy prehravany a nesympaticky. Strileni v kazdy misi zabira nejmin prostoru :D Tyhle brecky se nedaj s tema staryma cod ani porovnavat. Uz aby vysel ten mp, ten je nastesti porad o strileni a ne o "cisteni budov".

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Hm, máš pravdu. Zkouknul jsem chvilku oné mise blízké vzdušné podpory a je to fakt nezáživné.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Kriste, fanoušek Rambo stylu, který si myslí, že jediné řešení je, když dva vojáci sami vystřílí tábor s 200 nepřáteli. Ještě že nejsou v Acti/Blizz tak zaostalý. Rambo styl, stealth mise, sniper mise, klasické taktické mise. Je tam od každého něco, což je lepší než jeden tupej rambo styl celou hru.

1234
1234
Level 1 Level 1
24. 10. 2022 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Ja od cod cekam vic nez celou misi sedet na zidli a odpovidat na otazky nebo z letadla sledovat npcka. Cela tahle hra je jen nudna cutscena s obcasnym strilenim. Kdyby aspon ten pribeh stal za neco.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Však jo, jen Rambo styl. Dneska to ale ve válkách a speciálních operacích tak nefunguje. "Nebo jen lezet na miste v trave a cekat, az nepratele projdou?" To bylo i ve starých dílech. Vypadá to spíš jako takové neopodstatněné brečení, kdy argumentuješ něčím, co vlastně pravda není. Nakonec se ještě dozvíme, že jsi tu hru ani nekoupil a nehrál, ale jen jsi sjížděl Youtube. :D

1234
1234
Level 1 Level 1
24. 10. 2022 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Ja zapomnel, ze cod je realita :D Pokud si pamatuju spravne, tak nejaky cekani v trave bylo snad jen v prvnim modern warfare. Nebo v tech novych srackach po black ops 2, ale ty si vubec nepamatuju, protoze staly za hovno.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Nepochopil jsi, nevadí rád vysvětlím. Ano, konflikty a různé speciální operace jsou dnes řešeny i jinak než tupým Rambo stylem. Například i přes UAV. Hra využívá aktuální vymoženosti dnešního světa. Bylo, takže to není žádná novinka, tak nevím, proč se tak divíš. Sniperské a plížící se mise k COD tak nějak patří.

Sengo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První půlka kampaně velice dobrá (Hlavně Border mise), ale čekal jsem, že ten buildup k něčemu povede. Bohužel se ale nestalo a dost mi chyběly klasické Wow michael bay momenty, že by tam byla nějaká memorable mise, se říct nedá. Souhlasím s autorem, že té kampaně chybí jednotný, koherentní nádech. Za mě předchozí 2019 MW mnohokrát lepší.

HSGID
HSGID
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2022 03:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vôbec neľutujem kúpi kampaň ma prekvapila a trvalo mi to na Veteránovi 11,5 hodin podľa steamu. Teraz sa teším na obťažnosť Realistik nakoľko už pri Veteránovi som mal pri určitých misiách dosť nervy. Celkom ma aj prekvapilo že to nebolo iba strieľať ako zmyslu zbavený ale musel si človek aj rozmyslieť či na seba upozorní. Ja som spokojný a aj po grafickej stránke to konečne vyzerá zaujímavejšie. Ale ako sa hovorí 100 ľudí 100 chuti každému sa to nemusí páčiť.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
22. 10. 2022 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem průchod hrou, grafika je místy úžasná, napříkald již v úvodu textury skal, které jsou velmí blízko fotorealismu. Je vidět, že se snažili hru po gameplay stránce zklidnít, ovšem s rozporuplným výsledkem: myšlenka dobrá, provedení diskutabilní. Počkám si tedy na dojmy a "plný" gameplay s MP a uvidím - zatím, ale spíše tento díl vynechám. Jako jednoznačné mínus vidím, že i v roce 2022 je prostředi bez destrukce, to by měl být přitom již standart: nejde jen o efekt, ale i pozitivní vliv na gameplay (BF3). P.s: Pořád skrytě doufám, že se někdy dočkám(e) IW2. Infinity 2016 je (minimálně pro mne) i dnes jeden z nejlepších singl CoD vůbec, s obrovským potenciálem jak hru rozšířit např.: opustil bych lineární kampaně, kdy každá mise by byla středně velká mapa (kompromis mezi standartnim CoD a FarCry - ostatně takto vypadala poslední mise z "advancet warfare" - pamatujete?) kde by si hráč sám volil jak hrát - stealth, nebo přímočaře, kdy by nebyl ani za jedno trestán, ale naopak byl by odměňován rpg prvky podporující jeho herní styl. A nebránil bych se brutality a efektivity zbraní ala TLOU II.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem tu konvoj misi a musel jsem se zasmát. Snad nejhorší mise v historii CoD

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
22. 10. 2022 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Jedná se o typickou "train" misi. Takové mise jsem nikdy nesnášel, podobně jako "turret" sekvence (aneb čekání na místě mezitím co na tebe neustále nabíhají enemáci). A přesně těchto misí by se CoDko podle mě mělo kompletně zbavit, už není rok 2003 (pamatuji, že už tehdy jsem tyhle typy misí v prvním díle neměl rád). Nejlepší jsou pro mě mise, kde prostě postupuješ mapou k cíli a do toho střílíš bez šílených skript. eventů. Ale třeba ta sniper mise se mi dost líbila.

Standa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraji na PS5. Příběh je plný nesmyslů, skáčete po celém světě od postavy k postavě a děj se omezuje na stálo se tohle dojdi tam a vyřeš to.Padouch tam není,ale určitě je na druhé straně světa.Ale kde a jak se tam vzal a proč by to vůbec dělal,zde chybí. Grafika to jsou orgie a některé scény jsou jak realita. Jsou zde pasáže plné detailů,až si říkáte wauuuuu. V ostrém kontrastu s tím jsou pak propady a lagy v začátku některých cut scén a zdeformované určité obličeje. AI není moc inteligentní,ale přibylo zde pár momentů typu nepřítel leží za stolem a střílí pod ním či skrz díru ve zdi.Tempo se mi zdá víc přiblížené realitě.Voják asi nevlitne do domu alá Rambo, ale spíš se bude plížit tmou. Ovládání vás vtáhne do děje a cítíte každý výstřel. Největší mínus je dle mého destrukční systém ,který zde citelně chybí.Když vám bouchne nad hlavou raketa a krom efektu zabití a úžasné grafické orgie nic jiného ...i ten dům vedle, pořád stojí. To ubírá hodně na pocitech. Dal bych 8/10 hlavně za Grafiku,Efekty a některé wauu momenty. 3/10 za příběh a destrukční systém.

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Standa koukam jak chci ale graficky orgie tam tedy nevidim .. co si hral posledne za hru ? half life 2 ? :D :D .. uncharted je o dost hezci a detailu tam je tez o dost vic .

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mě slušná kampaň 7/10 a pro fanoušky či milovníky plížení i 8/10. Jde tam hodně vidět inspirace/pokusy jít cestou ala Sicario: Soldado a podobné věci s kartely akorát v CoD světě.

Josef Murcek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Takhle přispívají k pocitu, že hra je slepenec filmečků a misí od několika různých týmů vývojářů a filmařů." Bohužel to není jen pocit, ale smutná realita :(

matthew0741

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice jsem nehrál, ale příjde mi že odklon od čísté střílečky je něco co může tyhle single player kampaně zachránit. Přece jen lineární FPS old school typu v takové hře už moc nenabídne, spíš unudí. Takže zahrnovat pomalu prvky z jiných žánrů zní spíš jako plus, tedy pokud se dobře provede. Něco jako změna vybavení v průběhu kampaně ve stylu Stalkera, možná zlepšování dovedností ala Tarkov kdo ví.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 10. 2022 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matthew0741 Občasné zpestření dejme tomu, ale tady mi přišlo, že se ten odklon od střílečky děl příliš často a příliš neuměle. Přeci jen kdybych si chtěl zahrát stealth hru, je jich na trhu dost. Od COD bych mnohem raději kvalitní akci (a když ne kvalitní, tak alespoň svižný "blockbuster" příběh).

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
21. 10. 2022 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi. Zrovna se dívám na Twitchi, jak to někdo hraje a mám z toho smíšené pocity (z toho, co zatím vidím). Přijde mi, že se tam hodně kecá a málo hraje. Jako střílí se tam, to jo, ale jedná se o krátké pasáže (víc času zabere zmíněné kecání mezi dalšími postavami nebo cutscény). Přesně, jak je psáno v recenzi: působí to jako divný slepenec.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 CoD nemělo dobrou kampan od roku 2016 kdy vyšel Infinity Warfare

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
21. 10. 2022 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler To je možný. Nejsem fanoušek téhle série, takže nemám o kampaních přehled. Naposledy jsem hrál snad WaW bůhví kdy :D . Ale viděl jsem recenzi od Worth a Buy a prý se jedná o jednu z těch lepších kampaní (je ale pravda, že to srovnával s Vanguardem, který je prý odpad).

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler advanced warfare dobra kampan ale za me nejlepsi wwII .. jinak docela trash ... ikdyz 2019 taky nebyla k zahozeni ...

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň ten singl by mohl přijít do gamepassu, když teď acitivion patří microsoftu. Nechce se mi dávat plnou cenu za pár hodin hraní.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 10. 2022 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@justicoat Ještě jim nepatří... pořád hrozí, že ten plánovaný prodej nebude schválen úřady.

kajny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tam nejaka misa podobna te z roku 2009 ,,No russian''?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 10. 2022 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny Tohle by asi leckdo mohl považovat za spoiler... Odkaz na tu misi tam je, ale pouze jako lákadlo na příští díl série.

kajny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ja se na ten spoiler nepodivam, takze jen prosim odpoved, jestli je tam neco podobnyho :D Edit: rozkliknul jsem a pochopil jsem diky ;)

Pan Hejkal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prej 6 😂 Komedianti 9/10

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 10. 2022 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Hejkal Určitě nebudu sám, kdo si rád přečte jiný názor - můžete ho trochu rozepsat?

martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Hejkal grafika neni všechno lepši je starej modern warfare 2 remaster

martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

6/10 ? takže dalši odpad ještě že jsem to nekoupil a radši koupim remaster modern warfare 2 už to chce konečně remaster jedničky a dvojky druha světova je nejlepši

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
21. 10. 2022 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin 6/10 je nadprůměrná hra. Stupnice má 10 bodů, pořád na to někteří zapomínají. Odpad by byl za 0-1/10.

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 31 Level 31
22. 10. 2022 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Odpad je silné slovo, ale při tom množství opravdu kvalitních her (8+) a toho omezeného času je na místě si říct, jestli mi stojí za to se plácat s něčím, kde se mi investovaný čas nemusí přetavit v k zapamatováníhodný zážitek. Tohle "6 je vlastně nadprůměr" jsem nechápal ani před 15 20 lety, kdy her ale i seriálů (VoD) atd. bylo drasticky méně. Matematicky 6 opravdu nadprůměr je, ale co z toho... Beru to tak pořád stejně. Prostě je třeba neustále prioritizovat. Způsobů jak trávit čas KVALITNĚ je už tak prakticky nekonečno (na rozdíl od našeho volného času), tak proč by nám měl stačit "nadprůměr"? :)

Reklama
Reklama