Zpět na článek

Diskuze: Recenze Returnal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Roman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super recenze pánové, ale ohledně toho zvuku bych si dovolil napsat jednu věc. Sluchátka je bezva věc a ano kvalita je něco neskutečného, ale nic se nevyrovná zážitku prostorového zvuku, respektive bo přesněji zadních reprosoustav (samozřejmě dobře pofoukané) Ano, v kvalitních sluchátkách to je jasné, ale nikdy nebudu mít pocit, že se něco děje zamnou. Například u MGS V Phantom Pain kdy jsem vystřelil jednu ránu v relativním tichu, tak ten prázdný náboj, který vyletěl za tebe, udělal v zadních repro. takový pocit a to si myslíš, že ti opravdu v letěl do ložnice za tebou:-))) A to je tato hra stará 6 let.Prostě a jednoduše ve sluchátkách tvuj mozek ví, že máš na uších něco uzavřeného! Stejně jako ve VR, když hraješ auta a tvuj mozek čeká, že pojedeš z kopce a ve finále se nic něděje. To se pak někomu lehce zvedne kufr:-) Jen můj názor....

kireONcz
kireONcz
Level 1 Level 1
13. 6. 2021 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám taky dohrano ale nedostal jsem dvě trofeje za zabití posledního bosse a ukončení aktu. Nevíte co se mohlo stát

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
13. 6. 2021 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kireONcz Trofeje se neodemykají, pokud člověk hraje offline 😐 Mělo by ale být možné je odemknout opakovaným zabitím toho bosse (online)...

Epicek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po 48 hodinách cinkla platina. Tahle hra ve mě bude rezonovat ještě hodně dlouho. Fantastický zážitek, který se u dnešních her podaří zanechat jen velmi velmi vyjímečně.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 5. 2021 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Epicek Gratuluji a závidím! Mě se ani po 60 hodinách nechtějí vyspawnovat collectibles na poslední dvě trofeje 😭

Epicek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Spawn collectiblů je běh na dlouho trať, ani nechci vědět kolikrát jsem musel prorushovat druhý biom kvůli dvoum ciphers. Chce to trpělivost :) Jinak moc díky za páteční stream, říkal jsem si, že bych to jednou chtěl dávat s takovým klidem jako Vy. A musím teda uznat, že při zobání posledních trofejí nebo hraní třetího aktu, to vypadalo dost podobně :)

Effa Hustoles

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty ses tak blbej az to neni hezky. Tvoje komentare na games a virtexu to jasne dokazuji. Ty ses presne ten pripad cloveka, ktery vi vsechno, vsude byl dvakrat a kde nebyl tak tam jede zitra. Fakt zoufalec. A nepis mi jak dlouho hrajes ty komiku prtoze ja jsem poprve hral v roce 1984 na zxku ktere tatik nekde sehnal. To jen kdyby ses zase chtel ohanet tvoji herni historii. Takze az si Returnal zahrajes tak se pak teprve navazej do kluku z Vortexu, kteri tady v cr delaji neco co tu nema obdoby a to ve dvou lidech.

masomlejn
masomlejn
Level 1 Level 1
2. 5. 2021 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výtečná, pedantská a upřímná recenze, opět musím poděkovat Martinovi. Je v ní naprosto všechno a musím uznale pokyvovat kebulí, jak je celý popis komplexní a špičkově podaný. Hraji již od 8bitové Atari 800, prošel jsem všechny platformy, patřím ke dřevní generaci hráčů, která ve dnešním nepřeberném množství mnohdy plytkých her stěží hledá tituly s odkazem na starou dobrou hratelnost, které by byly komplexní, obohacující a plně zábavné. Našel jsem se v Returnalu, který je podle mého názoru naprostým skvostem, i když to maličko skžípe :) Prozatím jsem si dal cca 10 runů, nespěchám, prolézám si pomalu první a druhý level, inhaluji principy, rozdíly v parazitech, gadgetech, zbraních. Nespěchám a musím říci, že si to neskutečně užívám. Pár poznámek k obtížnosti: Returnal je "nekompromisně napsaná hra". Kdybych mohl, poděkuji mým oblíbencům Housemarque za to, že nedělali ústupky a upřímně: nejdou na ruku současnému mainstreamu (to nedělali ani ve starších titulech, jako např. ve vyšších obtížnostech Dead Nation). Podle mě existují tři skupiny hráčů: ti, kteří hru odloží jako příliš obtížnou díky neustálé tenzi, kterou vyvolává. Zmiňovaný adrenalin je nutné spojit s trpělivostí, která vyžaduje vysoké hodnoty díky hernímu času potřebnému na jeden cyklus. Druhá skupina hráčů: nadšení z provedení, atmosféry, ale díky nárokům na komplexnost ovládání, které začnou již u druhého bosse a stále se zvyšují nejspíše zůstane v polovině. A skupina třetí, do které patří Martin - schopní a trpěliví, kteří se do hry naprosto zamilovali a jsou s herním flow schopni naprosto splynout. Sám se do oné třetí skupiny budu snažit dostat, prozatím to vypadá na slušnou výzvu :))) A měl bych dotaz: druhý stream, pokročilá fáze hraní; youtube mi hlásí, že video bylo uzamčeno... Rád bych se pokochal, leč nemohu. Je problém jen u mě, nebo video bylo opravdu uzamčeno? A ještě jeden dotaz: stává se ti, Martine, že po uspání konzole a následném probuzení a pokračování rozehrané hry u možnosti prvního setkání s interakcí zmizí možnost otevření, použití - nemožnosti stisknutí trojúhelníku a tzv. zakysnutí v aktuální místnosti? Narrážím na tento problém stále, musím tedy hrát jedním tahem a po každém vypnutí konzole hru uzavřít a začít znovu... Ještě jednou Martine děkuji za Tvé poctivé sdílení pocitů.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 5. 2021 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@masomlejn Moc děkuji za tu chválu 🤭 Youtube video s pokročilým hraním se mi na všech zařízeních, profilech i prohlížečích zobrazuje bez problému. Na popisovaný problém s nefungující interakcí po probuzení konzole jsem nenarazil. Netýká se to třeba jen toho stroje u prvních dveří vedle Heliosu? Protože ten je aktivní pouze za určitých okolností.

masomlejn
masomlejn
Level 1 Level 1
3. 5. 2021 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak tedy budu hledat chybu v nastavení Synology routeru a filtru stránek, dík. Nene, se strojkem jsme už kamarádi, momentálně vkládám po pěti etherech... Ta chyba se mi objevila už i během prvního spuštění po uzavření hry - po cca 29 minutách hraní u stolu, na kterém se opravuje integrita. Stejně jako předtím, jsem jím pak procházel (rozbitý 3d objekt) a nemohl se dostat z místnosti. Zavřené dveře, nereagovaly. Podobně jako předtím v centrální místnosti s glyphem a vendor sloupy, tam pro změnu nešel sebrat koupený uograde. Zkusím odinstalaci a znovu stáhnout.

Pan_Mopadzi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přiznám se, že jsem recenzi přečetl jen "letmo", jelikož jak už Martin v úvodu naznačil, kdo si nechce jakkoliv kazit zážitek z hraní nebo se připravovat o překvapení, je dobré si recenze (nedej bože videa) číst a prohlížet až po vlastním odehrání... Ale i z toho mála jsem zjistil, že jde opět o čtivou recenzi, kde se autor nebojí být pozitivně naladěný a nevyhledává za každou cenu cokoliv negativního, jen aby se zavděčil hrstce internetových "kritiků", kteří se na internetu (nejspíš i ve svých reálných životech) ukájení nad každým sebemenším pochybením a přešlapech druhých... A to i přesto, že jsou jejich vlastní životy s velkou pravděpodobností naplněné přešlapy a hloupostí až po okraj. Je vidět, že dojmy z hraní píše hráč se srdcem na správném místě. Člověk, který dokáže nejenom ocenit kvalitně odvedenou práci, ale vyzdvihnout a barvitě popsat i maličkosti, které řadě dnešních rychlohráčů a milovníků YT hraní unikají... Osobně jsem vlastně nikdy neměl nutkavou potřebu vědět o videohře vše ještě před vlastním zahráním si. Tohle šílenství některých skupin lidí asi nikdy nepochopím. Dnešní doba je v tomhle směru "Vědět všechno dopředu" vážně dost pošahaná a hráči se tak sami dobrovolně připravují o řadu překvapení... Ale v tom případě už nemusím tu hru hrát nebo se na ten film dívat, protože pokud už vím kdeco, byla by to pro mě ztráta času. A to ani nemluvím o tom, kolik je nyní v herním světě rozmazlených a ufňukaných primadon, které rozhodí jakákoliv sebemenší drobnost nebo jenom obyčejná zvýšená obtížnost... Každý svého štěstí strůjcem, ale tahle generace vševědoucích, věčně nespokojených, nepřejících a nepochopitelně negativních "youtubových hráčů" mě dojímá až k slzám 🙂 Až si někdy v průběhu letošního roku pořídím PlayStation 5, tak mě zahrání si poutavé a ponuré videohry RETURNAL rozhodně nemine. Těším se a ne málo 👍

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 5. 2021 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Mopadzi Děkuji za tu podporu, je pravda že sám jsem sledoval (nejen české) streamery při hraní této hry s velkým zaujetím právě proto, abych viděl, jak moc si hru vychutnávají. Bohužel řada z nich to pojala jako "musím doběhnout do konce dřív než ostatní, aby viděli, jak jsem drsnej hráč" a jeden pak třeba hru naprosto strhal za to, že nepochopil příběh. Bylo mi z toho smutno. Držím palce, ať PS5 seženete a nepochybuji o tom, že si pak hru užijete 👌

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doposud jsem tě Corvusi považoval za herního entuziastu a zkušeného matadora, ale ty jsi obyčejný nerd. Kdo by řekl že tak zkušený člověk pohybující se ve hrách tolik let bude vztekle kopat nožičkami jako malý rozmazlený fracek, že nemá okamžitě rychlokvašenou recenzi, ergo na platformu kterou stejně nevlastní...

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dá se vypnout mapa?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Pokud se nepletu, tak ta malá v HUDu ano. Ale bez ní to bude o dost těžší (upozorňuje na nepřátele, předměty i dveře).

JohnnyBaneCZ
JohnnyBaneCZ
Level 18 Level 18
30. 4. 2021 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak Corvusi. Mimochodem dobré rýpnutí 😄které sem přitáhlo toxické fanboye od "konkurence". Jinak returnal mne nechával chladným i přes pozitivní dojmy a recenze od jinut ale musím uznat že po téhle informacemi nabité a přitom vysoce čtivé recenzi jsem na returnal změnil názor. Obrovský respekt autorovi.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

9/10, takže podle plánu. Ratchet bude 10/10, jedeme dal v zajetých kolejích.

Vojtzech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Dostává to podobný hodnocení všude, asi na tom něco bude, ne?

Jan W
Jan W
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech To andulky nikdy nepochopí :D

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan W Andulky asi ne no, to máte pravdu.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Jste to asi nepochopil. :D Zkuste to znova.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"PS: Po přečtení recenze se musím smát jisté konkurenci" je ti 15 let ?? nebo jsi jen škodolibý čecháček ??

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

psal jsem, že nebudu komentovat ale tohle mi nedalo... tohle nemyslí zing komunita vážně že ne ?? dlouholetý zing čtenář Corvus se tu dětinsky naváží do Vortexu ?? recenzi jsem viděl a 90% času ji tam vychvalují tak jaképak brečení xDTY ŠAŠKU VE VORTEXU JSOU NA TO DVA + S PETREM OBČAS TŘI ~~! V ZING REDAKCI SEDÍ 15 MLADÍČKŮ A PODLE TOHO TO TAK VYPADÁ ~~! NOVINKY O FORTNITE SKINECH A CYBERPUNK PATCHÍCH ~~! chudáci vortex... 2 lidi to tam táhnou, dělají si kompletně všechno a on je tady bude urážet... za mě totální šašek Corvus ... a celá zing komunita, která mu dala lajk je asi padlá na hlavu... VORTEX V ČR ODVÁDÍ NEJLEPŠÍ PRÁCI ~~ A JSOU PROSTĚ JEN DVA xDv ZINGU ty vole pomalu 15 lidí a nejsou schopni napsat o warzone... I V INDIANU 15 DĚCEK V REDAKCI SEDÍ MINIMÁLNĚ... a vymýšlí blbosti... tyhle dvě média nemají absolutně žádné právo se navážet do Vortexu... styďte se... je to tu akorád samá SONY OVCE a troll ... celkově zhlédnout recenzi Vortexu a pak jít brečet na Zing je hooodně ujeté

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Pro vaši informaci, několik členů redakce by po stránce věku mohlo být vašimi rodiči. Každopádně prosím omezte ty urážky, jinak ten ban už opravdu udělíme.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel BANana už měl být dávno, ale to by pak zas byl brek o svobodě projevu a cenzuře a kdovíčem ještě

JohnnyBaneCZ
JohnnyBaneCZ
Level 18 Level 18
30. 4. 2021 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Ne vortex nejsou jen dva, ne ani v nejmenším neodvádějí nejlepší herní novinařinu před nimi jsou včetně zingu ještě minimálně 3 herní portály a tucet herních kvalitativně na vyšší úrovni píšících novinářů ke kterým se možná bigas blíží ale Princ ani v nejmenším 😉

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBaneCZ Bigas, LOL :D To je největší úchyl mezi herními novináři. Ale řekl bych, že jsou tu Zing, Indian a Vortex. Zbytek jako Eurogamer CZ, Konzolista apod. jsou plevel.

Effa Hustoles

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBaneCZ Napises jake? Snad ne Indian pro deti nebo Games kde se banuje v diskuzi za jakoukoliv zminku o Cyberpunku? Jejich Asmr srance od Alzbety kde si asi mysli ze je sexy? Nebo snad hrej? Podivej se na kvalitu a mnozstvi textu a videi. A ne nejsem Zdenek.

lolin666
lolin666
Level 6 Level 6
30. 4. 2021 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělá recenze. Mohla by být zase nějaká soutěž 😊 třeba o returnal, už dlouho žádná nebyla. 😅

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
30. 4. 2021 02:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Holograficky princip kosmologie: zdrojová informace je zakódována na horizontu událostí, vše pod tím je nízko energetickou limitou - následkem, celý svět je vícerozměrný stín za méně rozměrným plátnem. To není fantazie, ale matematický model, který spojuje děje na úrovni kvantového světa a makrosvěta, v jiných případech matematika nedává smysl. Tedy jsme kolektivním snem Lovecraftovsky neuchopitelně významnější vůle, co přesahuje naše chápání a smysl existence. Tak se netrapte a nezoufejte, sny nehřeší a probuzení je jisté.

Andrion

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přišel jsem, viděl jsem, nekoupil jsem. Tohle je snad první PS exkluzivita, která mě naprosto odrazuje od hraní. Svítí to jak na kolotočích v Bulharsku. Tohle mě mine velkým obloukem.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
29. 4. 2021 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Původně jsem o Returnal neměl příliš velký zájem. Zdejší první dojmy mě ale velmi navnadily a recenze v tom pokračuje. Popisovaný systém ukládání je pro mě ale neodpustitelný přešlap. Času na hraní není moc a abych nechal konzoli zapnutou (být třeba v pohotovostním režimu) měsíc v kuse, nepřipadá v úvahu. S mým stylem hraní by to těch měsíců mohlo být klidně i více. Budu doufat, že to nějaká záplata časem opraví. Než se na mě nějaká PS5 dostane, tak to bude ještě trvat, takže času na nápravu mají dost 😎

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Tak ono se neočekává, že jeden pokus bude trvat nějak extra dlouho. Prostě si večer dáte pokus nebo několik a až příště tu hru zapnete, dáte si další. Ta absence plnohodnotného ukládání bude vadit vyloženě jen těm, kdo dokáží hru hrát opravdu dlouho beze smrti. Pro ostatní je smrt v téhle hře přirozená součást herních mechanik, stejně jako třeba v Soulslike hrách. Systém zkratek a permanentních předmětů umožňuje se po smrti rychle vrátit tam, kde jste skončil.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
30. 4. 2021 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel A můžu se zeptat kolik hodin přibližně zabere jeden cyklus od startu do finiše v nějaké pokročilejší fázi, kdy už si hráč odemkl ty různé zkratky a nasbíral permanentní předměty? A ještě by mě zajímalo jak zde fungují příběhové pasáže? Odehrají se pouze jednou nebo se jimi hráč musí zdržovat při každém cyklu? Ne že by mě příběh ve hrách zdržoval, ale tady bych se asi zbláznil, kdybych měl koukat pořád dokola na tu samé cutscény.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Myslím, že většina lidí jako normální cyklus/run bude brát dohrání jednoho světa (biomu), což je řekněme na 30-60 minut podle agresivity a pečlivosti hráče. Příběhové pasáže mají nejčastěji podobu komentářů hrdinky, které se neopakují. Občas je tam i filmeček, ale každý filmeček lze odmáčknout. Mnoho filmečků je také jednorázových, takže se neopakují.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
30. 4. 2021 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Takže chápu to správně, že cyklus vždy startuje na začátku každého biomu? Pokud dejme tomu projedu dva biomy, pak ve třetím zemřu nebo vypnu konzoli, po dalším spuštění začnu v tom třetím? Nebo vždycky musím začít v tom prvním v místě "přistání?"

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Hráč začíná vždy ve stejném biomu (první fázi hry v prvním, druhou fázi hry ve čtvrtém), ale odemknou se mu zkratky, díky kterým je možné do dalších biomů přeběhnout téměř okamžitě (během 2-5 minut).

kufač
kufač
Level 42 Level 42
30. 4. 2021 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak to už nezní tak extrémně. Já už jsem se bál, že hráč musí zvládnout dejme tomu dvanáctihodinovou seanci na jeden zátah aby se dostal od přistání k závěrečným titulkům

MeRunk
MeRunk
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Prosím o upřesnění. Pokud je jeden biom na hodinu a těch biomů není mnoho (nechci psát přesně kolik), neznamená to, že hra je vlastně jen na pár hodin a na těch 50+ hodin v hlavičce recenze je nahnáno jen obtížností? Na hraní nemám moc času, rád hraní příběhových her prokládám například závody, tak mě od koupi Returnalu odrazuje skutečnost, že pokud se dostanu do pozdější fáze hry a budu ji chtít proložit třeba pár závody v jiné hře, tak budu muset následně z hodinové seance Returnalu třeba 45 minut procházet znovu od začátku hry, abych se dostal do bodu, kde jsem 2 dny před tím skončil (i když mě vlastně nezabili). A to jen díky tomu, že jsem dostal chuť na chvíli zapnout jinou hru.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeRunk Ta hodina je čistý, úspěšný průchod biomem. Než se ale člověk do takové fáze dostane, tak se musí ten biom/lokaci naučit, což většinou obnáší řadu pokusů a smrtí 😉 50 hodin jsem ve hře strávil kompletací všech tří konců/aktů příběhu, což navíc znamená některé věci opakovat. Obecně herní doba bude dost záležet na schopnostech hráče a na tom, jak moc toho ze hry chce vidět.

MeRunk
MeRunk
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Díky moc za odpovědi na otázky nás čtenářů i za skvělou recenzi. O Retulnalu jsem toho moc nevěděl a jen z této recenze a diskuze pod ní jsem se dozvěděl spoustu užitečných informací.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeRunk Díky moc za pochvalu i přečtení toho všeho 👌

T800
T800
Level 31 Level 31
29. 4. 2021 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechoďme kolem horké kaše. Jedná se prostě o Vortex a já spíše nechápu tvojí snůšku hloupých keců. Objektivně ta hra je těžká a logicky to nemůže sednout každému a někdo to tam zrecenzovat musí, jelikož se jedná o celkem zásadní titul tohoto roku. Jednoduše, Zdeněk se tím trápí víc než jiní recenzenti. Na tom není nic zlého. Naopak oceňuji, že zbytečně nevydávají recenzi na konec embarga a rovnou se přiznají, že to nemají dohrané a potřebují na to více času.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
29. 4. 2021 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta konkurence o které mluvíš je známá tím že hrát hry moc neumí, ale novinařinu dělají na jedničku.

1234
1234
Level 1 Level 1
29. 4. 2021 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bys nebyl ty Corvusi, abys nekomu nelezl do riti :D

1234
1234
Level 1 Level 1
29. 4. 2021 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Během hraní mi opakovaně padala čelist údivem nad tím, že něco takto ambiciózního a svérázného vůbec vzniklo. " - Tohle napise clovek, kterej se uz 20 let zivi hranim her. Jak tu nekdo psal, ty se proste vzdycky neprirozene nadchnes i kvuli uplny blbosti. To je jeden z duvodu, proc jsou ty recenze k smichu. Jinak ta hra bude urcite rozbita. Pan sefredaktor dava vysoky znamky pouze rozbitym hram :)

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Tak tady na Zingu je všeobecně známý, že PS exkluzivity se tu často vynáší do nebes a dostávají o nějakou tu známku víc.

1234
1234
Level 1 Level 1
29. 4. 2021 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Ja vim. Dokonce je znam i pripad, kdy u jedny exkluzivity se kvuli breceni sony sekty musela menit znamka na vyssi :D Je to uz sice historie (2013), ale ja jakozto pametnik na tuhle velkou ostudu zingu nikdy nezapomenu. To tu ale vladl diktator Burian.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
29. 4. 2021 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel všechno podplacené přece, Sony všechny recenzenty podplácí

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Přesně. Skvělá recenze, díky Martine👍🏻. Od 1234 tady nebyl jediný pozitivní komentář , takže asi tak no 😂

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Stále negativní , ty musíš mít smutný život . Ano, člověk který v herním průmyslu má něco za sebou a má přehled , díky za p. Zavřela a na tom ze má pozitivní přístup k hrám není nic špatného , ba naopak. Pokud se mu něco líbí , vždy to smysluplně vysvětli .

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barcode Pozitivni pristup beru, ale tohle uz je fanatismus bez znamky kritickyho mysleni. Takovej clovek proste nemuze psat hodnoceni. Vynikajici priklad je recenze na cyberpunk, kde naprosto ignoruje technicky problemy a nedodrzeny sliby.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Takže všichni recenzenti, ve světě i v ČR, co hru ohodnotili stejně, jsou fanatici? 👁️

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Nevim, ale rozhodne jsou to priposranci.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2021 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 ...říká anonym na diskuzním fóru 😀

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 4. 2021 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Co to s tim ma spolecnyho?

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
30. 4. 2021 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Zabanovat 1234 a zdar, akurát tady otravuje ostatní a neváží si vaší práce. A zrovna bych to vzal i s toxickým Jaryncipem.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov + s tebou a bude tu konečně klid. Člověk co tu píše nějvětší hov*a tu bude říkat, aby někdo někoho zabanoval. To je gol tohle. :D

1234
1234
Level 1 Level 1
1. 5. 2021 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Prej zabanovat :D Za co? Za jinej nazor, ty fanatiku? Ohanet se banem pro nekoho jinyho muze delat jen totalni zoufalec.

Pan_Mopadzi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Nechcete se prosím podělit se světem o Váš pohled a vlastní nepřipos*anou recenzi? Nemám pochyb o to, že by to "stálo za to"... 🙂

Pan_Mopadzi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Kolego, kolego, fanatický je jedině Váš neskutečný negativismus... Máte štěstí, že nepíši recenze videoher já, protože pokud se mi videohra skutečně líbí a zaujme mě, tak i superlativy a nadšení Martina Zavřela by byly jen slabým odvarem toho, co bych o zajímavém herním titulu vypsal já... A z toho by Vám nejspíš explodovala hlava tak rychle, že by jste zřejmě nestihl ani do čtyřech napočítat 🙂 Užijte si krásně negativní den 🍀

Epicek
Epicek
Level 1 Level 1
29. 4. 2021 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně vím o jaké konkurenci mluvíš, taky mě to hrozně pobavilo. Kór když pak Martin ve svých tipech napsal o pomocných itemech, které třeba oni vůbec nezmínili.

Carl0s

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní recenze! Díky za ní! 😎 Původně jsem plánoval pořídit v Červenci až Ratcheta, ale takhle výborné (globální) recenze, mě vcelku překvapily. Jdu do toho zítra 💀 Trochu se přeci jenom ale bojím toho systému ukládání. Málokdy najdu více jak 1,5 - 2 hodiny v kuse na hraní a konzoli vždy vypínám. Tak snad to půjde.

Krucipisek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carl0s Hodis úsporný režim a po znovu zapnutí jedeš dal 😎

Baifi
Baifi
Level 1 Level 1
29. 4. 2021 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No měl jsem strach, jestli se předobjednávka vyplatí, ale po přečtení recenze ty obavy celkem opadly 😀 a jestli to skutečně bude podobný zážitek jako zmiňovaný Bloodborne, tak sem s tím hned! (až na ty fps co měl BB) 👿 Zítra tedy očekávám na 4K TV a PS5 s Pulse 3D headsetem audiovizuální orgie 😎

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď ještě to PS5 :D

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
29. 4. 2021 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně jsem čekal spíš průměrnější hru, protože ze záběrů toho dlouho nešlo moc poznat, ale dle recenzí to dopadlo nad očekávání a přesvědčilo mě to vyzkoušet, tak jsem na to zvědavý 👁️

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
29. 4. 2021 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jedno z nejlepších sci-fi posledních let, bohužel v éře marvelu bylo komerčním propadákem. A tak dopadne i DUNA.

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Bohužel souhlasím. Duna je už od oznámení předurčena ke komerčnímu zklamání, což bude neskutečná škoda (samozřejmě jsme film ještě neviděli, ale nevěřím, že by Villeneuve natočil něco špatného) a bude to bolet stejně jako u nového Blade Runnera. Ale to už je téma do jiné diskuze.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Po přečtění předlohy a zdlédnutí filmu si úplně nejsem jistej jestli bych to zařadil mezi nejlepší sci-fi posledních let, ale špatné to taky nebylo. Neúspěch Duny si také nepřeji, i když to tak asi dopadne.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 4. 2021 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix Já o hře předtím ani nevěděl (snad jen název) a o to víc jsem překvapen. Takhle si představuji kvalitní konzolovku.

Reklama
Reklama