Zpět na článek

Diskuze: Recenze Star Wars Jedi: Fallen Order

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
7. 12. 2020 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem poprvé dohrál Fallen Order a musím uznat, že se hra povedla. Je to skutečně víc podobné Jedi Knight sérii než průměrné Force Unleashed. Už z pohledu jak Cal nosí Lightsaber :) Ne, vážně, hra je parádní. Mě Respawn teprve teď přesvědčil, Titanfall 2 mě vůbec nebavil. A to, že fakt vůbec. Jedi Fallen Order sice obsahuje pár frustrujících momentů, ale celkově se hratelnost povedla. A ten úplný závěr je lahůdka. Doufám, že EA odklepnou pokračování, protože by byla škoda nezjistit, jak by to pokračovalo. Za mě s výslednou známkou 8/10 naprosto souhlasím, i když jsem měl jeden moment, kdy bych i bod přidal. Ale nakonec vidím, že by to bylo až moc. A ještě musím pochválit Farflama, ta čeština je luxusní. Jinak jsem chytil slinu, asi si zase nainstaluji ságu s Kylem Katarnem, která je prostě nesmrtelná. Jo a ještě jsem si vzpomněl na perličku, druhá sestra Trilla Suduri mi vizuálně připomněla mojí bývalou nadřízenou, ale jako že skoro dokonale (zdravím, Lenko) :-)

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
25. 11. 2019 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně hotovo! Vážně jsem nečekal že si po dlouhé době zahraji kvalitní SW, ke hře moc výtek nemám kromě nestabilní optimalizace, možná moje chyba? i5 3570k stock, 16gb ram, rx 580 a je fuk jestli low, nebo epic nastavení, frame dropy jsem v otevřených lokacích měl cca 60-45 fps a nevím proč zkoušel jsem vsync apod.. prostě jako bych měl shuttering i na 59 fps :D, občas i na 60 fps je takový "slowtime", překousl jsem to ale no, možná procesor nestíhá, většinou se blíží té stovce. Bogano mělo čas od času glitche s osvětlením. Ale stále lepší technický stav jak The Surge 2, docela se divím že nikde nezaznělo.. vypadá průměrně, ale žere víc jak metro exodus. Chybí mi nastavení citlivosti ovládače, jednou dobrý, někdy je při otáčení zpomalené. K+B jsem nezkoušel, k takovým meele tps je více než vhodný gamepad. Herní náplň, možná by neuškodila větší inspirace DS, TR, kdy šlo mezi ohništi se teleportovat, někdy lítat přes půl mapy mě lehce štvalo. Soubojový systém mě potěšil a na JM obtížnosti si i souls hráč přijde na své, přeci jen regulérní enemáci v ds vám taky nic neudělají, stejně jako zde první enemáci. Chaotické souboje jsem nezažil, na JM opravdu neskočím mezi houf nepřátel. Jinak ostatní věci mě potěšili od příběhu, postav, prostředí, fauny. Jen škoda že tu nemáme NG+, to by člověk mohl projít mapy plynule včetně secretů, ta volba obtížnosti by ale v NG+ působila rozporuplně. Osobně preferuji starý způsob, co jsem zvolil na začátku, tak to i dohraji. Hru jsem prolezl údajně na cca 80-90% planety a.. 2 stim packy, aspoň jsem to měl těžší. :D Rozhodně hra, která se může řadit kvalitou vedle Kotorů, Jedi Academy/Outcast..glitch combat fest (v SP to nejde tolik poznat).

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2019 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedi Master...27 hodin...hotovo..už jen posbírat bedny a prozkoumat všechny lokace na 100%..a pak zas zpátky ke kurýrovi :D Celkem odladěná hra co se optimalizace týká. Na i5 6600K s GTX 970 to i na Epic nastavení běhalo krásně plynule. Pro členy PCMR - ano, měl jsem víc jak 30 fpd, dokonce i víc jak 50.. Z animací pohybu jsem byl po přechodu z Kojimova díla poněkud znepokojen, ale zvykl jsem si. Herní doba tak dlouhá možná jen proto, že jsem místo běhání jen chodil, jo semtam jsem i popoběhnul, když to situace žádala :) K mínusům v recenzi - kamera bez problémů, opakování trasy - jak si člověk udělá :) při prvních návštěvách byly všechny cesty nové[spoiler title="při opakovaných návštěvách už jsem využíval otevřených zkratek, takže se člověk rychle dostal tam kam potřeboval a stejně tak rychle i zpátky k lodi "] souboje s více nepřáteli - opět jak si každý udělá - na Jedi Master jsem si je roztahal po celém prostoru a skákal mezi nima jak Yoda a zadrhávání při loadingu - ani tímto nešvarem PC verze netrpí, nebo jsem si ničeho nevšiml. Díky Origins Access jsem hrál hned od první chvíle, bez sebemenšího problému, takhle by měla vypadat každá hra při vydání, že by šli v EA do sebe ? :)

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
21. 11. 2019 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem na chvíli zkusil a teda nic moc. Mám za sebou první misi a budu se hodně rozmejšlet jestli se ke hře vrátit. Na klávesnici s myší je hra nehratelná (nejdou mi použít síly, protože hra neumí pracovat s CZ layoutem), xbox gamepad sice mám, ale ten je ve srovnání s nintendem celej obráceně, takže furt hledám co musím zmáčknout. Soubojovej systém mi nesedí (nejspíš kvůli zmatkům s ovládáním). A nakonec divná, vykulená nigerka, vedle který vypadá i ten malej emzák víc lidsky a postavy v ME:A jsou fotorealistické. O víkendu zkusím ještě jiný gamepad, ale na 90% hra dopadne jako Force Unleashed, že ji po hodině vypnu, měsíc nezapnu a nakonec smažu.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
21. 11. 2019 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím odehráno 16 hod. STAR SOULS kdy jsem v cca 60%. Hraji na druhou nejěší obtížnost. I přes to že SW delší dobu nesnáším (po posledním filmu hraničící s pocitem zhnuseného opovržení), hra ve mne probudila hodně hlubokou pohřbenou nostalgii z cca 9 fakanskejch let, kdy jsem poprvé viděl SW. Toto se nepovedlo žádnému z filmů počínaje Epizodou I. Na druhou stranu TA infantilita v designu některých postav ve hře - např. wokiové - to je něco neskutečně příšerného, nebo mnozí nepřátele ze světa fauny (např. přerostlá trojoká ropucha), vyžaduje ode mne maximální úsilí abych se nepoblil. Přeci jen např. v Destiny 1 a 2 různé nesmyslné příšerky vypadají o několik tříd lépe a poplatně designu mimíků 21 století. Fallen je jak z roku 78... Ale chápu že je to nejspíše "umělecký" záměr v úlitbě prvnímu filmu - to je ovšem dvojsečná zbraň (mnohé scénky z filmu jsou dnes nechtěná parodie) Ale ok toto je čistě subjektivní, kdy nekritickej fanda SW může předchozí odstavec ignorovat. Co považuju za ojektivní neduh hry je/jsou: občas se zaseknutá animace Kestise Drakea při interakci s terénem. Pote v recenzi uvedenej chaos při boji s vice nepřátel - zde by pomohla funkce zpomaleni času. V jádru ale i obalu je soubojovej systém dobře takticky provedenej kdy nejde o klikfest, jenže při boji s více nepřátel jde taktika stranou kdy zoufale rolujete v tom bordelu, nedej bože aby jste se nechtěně uzamkly na jeden cil - to je pak boj osina v p*deli - zamykání cíle je užiteční pouze v 1 v 1. Další negativum doslova spatřuji v grafickém zpracováni. Hra je prostě mnohdy nádherná a občas i neskutečně hnusná (např. výše uvedení wokiové - to je fakt DADA)... První dojem ale převažuje. Dále mne mrzí, že není větší možnost výběru vzhledu Kestise Drakea - ty jeho ponča mne vyloženě s*rou, připadám si jak mexikánec co v USA žebrá o práci. Robůtek je vynikající a na rozdíl od té koule z filmu má opravdu charakter a zamilujete si jej, kdy je navíc i užitečný. Inspirace v Dark Sous - level designe map + ohniště je na poctivou dvojku, jen asi zamrzí. že nelze v rámci jedné planety cestovat mezi ohništěma, to pak jak je uvedeno v recenzi prostě absolvujete tu samou cestu několikrát, tím častěji pokud je hráč postiženej retardovanej perfekcionalista... a tak jsem mnohdy tu samou lokaci navštívil i 5x... Závěr: I když máte SW u p*dele doporučuji, je to zdařilej byť mírně nedopečenej mix Dark Souls a Uncharted. Ano ani jednomu se z daleka nevyrovná, ale to i proto že předlohy jsou dnes již legendy. Pro mne krásnej 75%. P.s: Jinak škoda ze nehrajete za inkvicizi kdy čistíte galaxii od jediajské špíny, to by bylo mnohem originálnější a mohlo by být ve hře i více zajímavějších bosů. P.p.s. nejtěžší nepřítel (mobka) ve hře - asi slimák s rohama... P.p.p.s: Jde i o posypání si popela EA na květák

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 11. 2019 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není to dokonalá hra, ale rozhodně je to jedna z nejlepších her roku a hlavně je stokrát zábavnější než 10/10 Death Stranding.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2019 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Různým lidem připadají zábavné různé věci... a tak je to v pořádku. Svět by byl strašně chudý, kdyby si všichni mysleli to samé.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 11. 2019 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak samozřejmě, však neříkám že nesouhlasím s hodnocením na Zingu, jenom mám trochu jinej pohled na věc a putování po pustině s tunovým batohem se mě tak nedotklo jako tahle výborná Jedi řežba. Konečně po dlouhé době zase nějaká pořádná akční adventura.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 11. 2019 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov V mém osobním hodnocení Death Stranding je i s příběhem hezká osmička, ono ve skutečnosti ten příběh je na tom to nejzajímavější a skutečně člověka táhne, přesto nějak na mě ten svět nepůsobí uvěřitelně. Stejně tak postavy jsou skvěle napsaný a zahraný, přesto gameplay tam podle mě hra skřípe víc, než je si spousta lidí ochotna ve skutečnosti si připustit, cestování z bodu A do bodu B je opravdu zábavný, práce s terénem funguje, ne že ne ale díky online je naprosto snadný, a i v offline režimu není moc potřeba nějak plánovat. Obtížnost je taky až primitivní, na Hard jsem ve hře ani jednou neumřel, co mě ale u Kojimi překvapilo, tak byla naprosto tristní AI lidských nepřátel kteří v konečném důsledku jsou spíš nudný zdržení a člověk ho řeší tak, že tam naběhne, nechá je na sebe naběhnout a bolou (taková svazovací puška) se jich zbaví a potom je dokope, nebo prosviští v autě :-D Je to prostě rychlejší než se pokoušet o chabý a ne moc fungující stealth, VV (přízraci) nejsou o moc lepší, jsou nehorázně pasivní a tak jen mezi nimi člověk kličkuje a nakonec ani to nemusí. A nakonec jsou tam boss fighty, v tomhle Metal Gear Solid naprosto excelovali ale v DS jsou bez nápadu, naprosto všední. Tohle jsou věci, které podle mě spousta lidí u toho přehlíží i když jinde by je strhala. Proto pro mě asi nejlepší části hry byly ty s Mads Mikkelsen kde akce sice nic moc ale z toho nápadu by se dala vytvořit skvělá hra. DS je zajímavá hra, rozhodně stojí za vyzkoušení ale ty řeči o novém žánru, hře generaci a grafice, která nemá obdoby, jsou trochu zveličené. Je to spíš takový první AAA mainstrem survival. Sakra, nějak jsem se rozepsal tam, kde bych neměl :D

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 11. 2019 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Asura: Tak nějak, Death Stranding má mega nedostatků ale lidi je přehlíží, jakoby by byli zhypnotizovaní Kojimou. A hry který by si třeba zasloužily bodík navíc, tak mají násilně vypsaný mínusy. Příklad. U Death Stranding je hlavní herní mechanismus chůze a překonávání terénu, což je v pořádku, ale nikdo už se nezmíní o tom jak špatnej ten pohyb je. Jiná hra by za nevyladěnou hlavní náplň hry dostala pěkně na prdel, to ale není případ DS. No a Fallen Order má v mínusech několik "záporů hry" ale já jsem kromě pár zaseknutí hry neměl problém ani s jedním. Třeba ten backtracking. Sice nejsem žádnej odborník recenzent ale řekl bych že to do hry patří a není to žádnej zápor. No to je jedno, jenom tím chci říct že důležitej je text recenze, nikoliv hodnocení a ty jsou napsaný pěkně, takže pohoda.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
18. 11. 2019 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě dohrávám, nevím kolik mi zbývá, hádám že moc ne, ale... Celá hra mi přijde taková... nedodělaná. Animace jsou takové divné, při pohybu nohy zůstávají pozadu. Některé skoky jsou prostě... nevypočítané. Jak řekl Jim Sterling ve svém videu na hru, také nevěřím Calovi v pohybu. Tomb Raider v téhle části hry odvádí lepší práci. Většina světa je pouze textura bez modelu, kterou lze proletět skrz. Občas vypadává zvuk, nebo se zasekává. Nějaké to pomalé načítání textur, stuttering, ale jinak FPS v pohodě. Včera jsem se dostal do pevnosti, a celou dobu si říkal: "S touhle kvalitou přišlo EA? Tohle dokáže vytvořit studio s takovým vydavatelem co má $$$$$$$$$$ na rozdávání?" Možná ještě ze mě mluví RDR2, ale prostě já tam nevidím ty EA peníze. Kromě grafiky a filmečků, ty jsou pěkné a samozřejmě licence, tak nevím do čeho ještě bylo investováno. Přijde mi to jako levná hra, kterou by dokázal "každý" kdo má aspoň nějaké peníze. A samozřejmě licenci Star Wars. Co ale musím pochválit oproti RDR2 je doba načítání hry :D Soubojový systém ačkoliv je velmi podobný Sekiru, nedostane se vám stejný pocit při soubojích jako v Sekiru. Tady je to takové meh, v Sekiru jsem se cítil jako maestro, když jsem vykrýval údery a útočil. Byl tam daleko lepší feedback, impact, který ve Star Wars většinou neexistuje. Když je protivník v útočné animaci, tak prostě ten útok nepřekazíte ať do něj mlátíte jak chcete. Tohle mě celkově začalo na hrách celkem srát. Kdy prostě nedokážete překazit útočnou animaci protivníka tím, že jej seknete do někam. Prostě nezareaguje. Tento gameplay mě donutil Sekiro si zahrát alespoň 3x. Tenhle Star Wars mi stačí jednou. Jinak příběh fajn, hudba s motivy Star Wars také, nevím ale kde lidi berou, že tohle je na více než 8/10. Asi Star Wars fanoušci. EDIT: tak už mám dohráno. Po 13 hodinách bylo to fajn, ani mě netrápí ta délka. Ale nic bombového jsem v tom neviděl. Nijak na mě hra extra nezapůsobila. Ale hraní dobré. Za těch 15€ pohoda.

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
18. 11. 2019 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Hra už se málem točila v mechanice, ale nejdřív jsem mrkl na asi hodinové video a ušetřil peníze na Vánoce.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
18. 11. 2019 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Těmi problémy nejvíce trpí konzolové verze, základní PS/Xbox prý občas jsou až nehratelné... což je trošku škoda. Hra je fajn, ačkoliv hraju na PC ( zatím jsem problémy neměl). Jen mi vadí skoky z lana/skluzu že člověk mírně pootočí postavu/kameru a letí kamsi do austrálie :D . Ta hra chtěla ještě aspoň měsíc , ale zase nikdo neví jaké měli podmínky od EA no .. už to že nemají Frostbite a měli volnost, nedali tam žádné lootboxy na sílu, meče atd :D ... takže jim asi řekli něco ve stylu: Výjde to tehdy a tehdy když chcete volnost :D .

Johny
Johny
Level 20 Level 20
18. 11. 2019 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner To je pravda, ale zase nemůžeme tady říkat "Je to EA a nemá to lootboxy a mikrotransakce, musíme to koupit." Nebudu za toto chválit, ani bychom neměli. Ale je to takový příjemný vánek z jejich strany. Kdyby to ale bylo ještě delší dobu ve vývoji, mohlo to být opravdu skvělé.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už mám možnost hrát to na klasickém ps4 a dá se to, vyložené se to sekne jen málokdy a většinou to běží relativně plynule :-) tak snad to bude tak po celou dobu 😉 Co ovšem nesnáším je ta kamera v boji, to je něco neskutecneho co vyvadi a pak člověk zbytečně umírá :/ 😂 Mimoto velmi postrádám možnost nastaveni citlivosti ovládání, vážně tam nikde není? Jestli někdo víte kde to najít tak řeknete, ale nikde sem to nenašel :-)

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím, že pokud je na scéně více druhů nepřátel, tak nastává chaos. V průběhu hry jsem se naučil trošku odskákat do ústraní a postupně nepřátele odrovnávat (dost to pomohlo) 😎 . Jinak supr recenze 🤔 . Chtěl bych se hráčů zeptat, jestli se po dohrání hlavní příběhové linie můžu vrátit do hry a posbírat zbytky, které ještě nemám? (předpokládám, že ano). Za všechny rozumné odpovědi děkuji 💡

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel ano, poslední "kapitolu" není možné hrát znova, ale po dokončení hry máš možnost navštívit a "vysbírat" všechna dříve navštívená místa

Nispo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, náhodou nebude nejaké plánované rozšírenie? Dik

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
20. 11. 2019 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nispo Vývojáři se tady zmiňují o New Game+ (má to cz titulky), zřejmě něco vydají, ale zatím to nepotvrdili: https://youtu.be/4pcAQahP1Tk?t=40

Jerabson

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám Ps4 od dob vydání GTA 5 v bílé verzi a Days gone mi běží v pohodě, žádný sekání.. většinou si nechávám na disku min. 80gb volnýho místa a konzole celkem drží. Jednou jsem ji rozebral a vyčistil od prachu. Ale topka to samozřejmě není..

Krabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já Ti za sebe napíšu, že naprosto nesouhlasím. Jsem strašně rád, že je tady Hideo Kojima, který přemýšlí jinak, nekopíruje a spíše udává směr ostatním. Death Stranding není dokonalá hra, ale je revoluční svým přístupem a nápadem. I po pomalu 40h mě hra pořád dokáže něčím překvapit. Hlavně tím, jak se neustále proměňuje krajina a s tím i herní styl, který jsem nucen použít ke splnění úkolů. Možná je trochu natahovaná, ale já si to celkem užívám a nespěchám. Naopak, Jedi Fallen Order je sice povedená hra, ale není to nic, co bych už neviděl někde jinde. Ovládání není zdaleka perfektní. Podobné hry typu Uncharted jsou určitě propracovanější. To není výtka, jen konstatování. Prostě autoři vzali svět SW a naroubovali na něj populární herní mechanismy dneška. V porovnání s tím je Death Stranding dílo génia.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 11. 2019 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krabat Krabatt: Kojima je génius, ale v tom ohledu že dokáže manipulovat se svýma fanouškama a i dalšíma lidma na internetu. Jeho sympatie a historie dělají hodně. Nedivil bych se kdyby ho spousta lidí podpořila koupí DS jenom kvůli tomu jak chudák dopadl v Konami. Že tě to baví je dobře a přeju ti ať si to užiješ. Ale udělal bych takovej malej experiment. Schválně ať oznámí nějakou novou hru, třeba pomocí traileru a necpe do něho každých 10 vteřin svoje jméno, ani logo Kojima Productions...a jsem zvědavej na reakce na internetu.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 11. 2019 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Malasnikov: Tak ono myslím že v dnešní době je číselný hodnocení už přežitek, protože je naprosto degradovaný, jelikož dnes se za "průměr" považuje 7 a co má 6 už je skoro pro většinu odpad. V tomhle se mi osobně líbil krok eurogameru, kde se zaměřili opravdu na text s případnými medailemi. Co se týká anonymního traileru, tak to udělal u MGS5 kdy bylo představený první jako Phantom Pain od švédského studia Moby Dick studia, bohužel, to bylo tak průhledný, že se to hned provalilo. Jinak já jsem velký fanda jeho tvorby, sérii MGS je pro mě velká srdeční záležitost dohraná nesčetněkrát, příběh leč je opravdu složitý, tak má svoje nepopsatelný kouzlo a působí uvěřitelně i když je tam silný prvek paranormálu. Proto mě strašně udivuje, že to co v MGS bylo na naprosto perfektní úrovni, AI nepřátel, bossové, stealth, a i akci tady naprosto odflákli.

Posranek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dosral jsem se, jak je to dobry.

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem si koupil v pátek přes Origin Premium za 400 Kč. No neberte to, novinka. Jelikož nebyli nikdy recenze ani spoilery (což je zatraceně dobře a nikomu nedoporučuji cokoli hledat), šel jsem do toho s tím, že by to mohlo být dobré. No v neděli když jsem hru dohrál, jsem si zase připadal jak malý kluk co se kdysi díval na videu na dabované Star Wars. Vše se mi líbilo, dokreslení prostředí neskutečnou hudbou (doporučuji sluchátka), skvělá hratelnost i soubojový systém mi dali zážitek, který jsem skutečně nečekal. K tomu puzzle a hádanky obtížné tak akorát. Single player SW dobrodružství za hrdinu, který si během dobrodružství vzpomíná na svůj výcvik. Líbí se mi jak tempo hry postupně graduje a cítíte ten vývoj postavy (znovu se rozpomenutí na výcvik). Za mě 10/10

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 11. 2019 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Amen, mám za sebou pár hodin a popravdě, takhle mě chytil naposled Resident Evil 2Remake, furt si říkám že dojdu jen k meditačnímu kroužku a končím a stejně jdu dál, soubojový systém je přesně takový, jaký bych si u SW představoval, pomalý rozvážný, prostě nemám rád ten balet z prequel trilogie. Hlavní hrdina je opravdu sympaťák. Strašně mi to připomíná místy Princ of Persia který je moje velká srdcovka, audio a zvuky jsou prostě slast pro uši a příběh se vyvíjí hodně zajímavě, líbí se mi ta provázanost s komiksy atd. je tam i pár podstatných informací pro celý univerzum a canon. Škoda je jen těch drobných technických nedostatků, jenže dneska prostě jen málokterá multiplatformní hra šlape jako hodinky.

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hrál jsem na PC a hra absolutně bez problému, žádný bug, pád nic. Co mě zaráží je 13 hodin herního času, sám si se okradl o to v čem je hra krásná. Prostě si to proletěl a neužil sis to. Hrál jsem na Jedi Master, musel jsem využívat skilly, sílu, snažit se a trochu i plánovat (rest pointy). Nechápu proč si čekal stejné herní mechaniky jako ve hře Sekiro, tomu vážně nerozumím. Sekiro R1-R1-R1 parry master... jojo to chtělo skill .. mačkat tlačítko jak pitomec. Sekiro jsem dohrál a hru mám rád, ale fakt mě vytáčí to tvoje přirovnávání.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
18. 11. 2019 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Nějak jsem nenašel jiný důvod proč hrát hru déle. Jak jsem řekl, u Sekira to byl gameplay, combat, který mne donutil hru si zahrát i víckrát. Tady nevím co by mě mělo u hry držet déle. Zamknuté krabice se skiny, které stejně nevyužiju? Obsahuje hra nějaké side-questy kromě sbírání semínek? O co jsem se okradl? Hru jsem hrál také na Jedi Mastera až do půlky, pak jsem to hodil na Jedi Knighta, protože někdy ti enemáci byli až moc agresivní a vůbec jsem si nevrzl. Tak to přirovnání soubojového systému s tím v Sekiru není vůbec od věci a spíše naopak. Podle mě jsou si nejpodobnější.

hznk89

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám nahráno cca 6h. Hraju právě na PS4 Slim, nikoliv PRO a hra je hratelnější než Days Gone při vydání. Jak se níže v diskuzi probíralo. Ale jo, hra je jinak docela technicky rozbitá a k tomu docela často zlobí kamera. Souboje jsou dynamické a zábavné, ale nemám z nich takový pocit uspokojení a zlepšování se, jako například v Sekiro. Cal je sympaťák a jeho postavu mladého jedi mu věřím. BD-1 je infantilně rozkošný. Horší je to se zbytkem postav, které nejsou sympatické a přijdou mi bez duše. Příběh je takový Star Wars komiksový standard. 8/10 adekvátní.

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hznk89 dej tomu více času, hra postupně graduje a to je na ní to krásné.

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych se zeptat redakce, jak vybírá, co napíše do mínusů. Třeba "Občas zlobící kamera" a "Občasné opakování trasy" má i Death Stranding, ale tam to v mínusech nemá. Pak to vyznívá, že některé hře se to odpouští a jiné se zato strhávají body.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Simulátor PPLka má 10/10 jen díky příběhu, jinak by měl 5/10

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2019 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Realita bude o fous složitější (5/10 je asi málo), ale příběh včetně zajímavé zápletky/settingu tam rozhodně hraje obrovskou roli - bez nich by to opravdu desítka nebyla.

Radek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jo, jenže já se na ten strom survivalu a force nedostanu.. jsem na stromu boje s mečem a dávám šipky/joysticky/spouště doleva i doprava a nic. jinam se nedostanu..

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2019 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Tak to je podezřelé... někde v recenzi je obrázek ranné verze toho stromu, tak bych možná zkusil mrknout, jestli tam není třeba aktivovaná nějaká schopnost toho boje s mečem, která "aktivuje" ty ostatní větve.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mrknu se. Každopádně i Witcher se mi sekal trochu a dalo se to :-) ono když člověk vyrůstal za dob modemu a byl někdy rád za jakžtak hratelnou hru tak mu tohle tolik nevadí když není zbytí 😂 PS: no zrovna mě ten Days gone napadl jak by se mi to škubalo při náběhu těch 100 zombíků 😂

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já už mám stařičkou PS4 takže už to ten rok měnit moc nechci, i když včera se mi doslova rozpadl ovladač (i tak úspěch jak vydržel dlouho) :-) ... Nějaký ty protahy při loadingu mě nevadí, sem tam sek přežiju a upřímně sem se na hru z SW světa těšil už od dob Jedi Outcast/Jedi Academy takže se mi moc čekat nechce :-) Takže jestli jde jen o nepatrné zádrhely a né "velké" průsery jako při vydání Kingdom come tak to v pohodě přežiju. Díky za info pánove! ;)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2019 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Jak hra běží na staré PS4 bohužel nevím, doporučuji na to téma skouknout nějakou analýzu na Youtube, než hru koupíte. Některé hry (např. Days Gone nebo Control) jsou na staré PS4 opravdu skoro nehratelné, tohle by klidně mohl být ten samý případ.

Radek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak přesně funguje systém zkušenostních bodů? jsem sice někde na začátku, cca 3 odehrané hodiny a už jsem roždělil asi 5 bodů, ale jde mi je dávat jen do stromu s mečem. do síly, nebo do přežití se mi nedaří dostat. je to normální? hraju na ps4 pro, kdyby něco.. taky jsem si všiml asynchronního audia, nejčastěji v cut scénách.. audio běželo cca 3-5 sec se spožděním.. updatováno mám.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek 5s?! tak to je docela dost sakra :-) napadlo mě jestli nemáš zahlcený hardisk, mě takhle některé hry zlobily, když sem měl hardisk úplně plnej a moc giga nezbývalo, ale jen mě to teď napadlo :-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2019 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Ty skilly je potřeba odemykat postupně jak jsou na stromu rozmístěné (takže Survival schopnost číslo 2 nelze odemknout dokud není odemknutá schopnost číslo 1). A ten strom se během hry rozrůstá/mění.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm takže mám počkat než vyladí technickou stránku hry? :-) (PS4)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2019 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Na PS4 Pro hra běží dobře - žádné výrazné propady v FPS nebo přílišné doskakování apod. S těmi loadingy nejspíš nic nenadělají (to souvisí prostě s tím jak jsou ty levely postavené). A ten crash nebo dva za dvacet hodin hraní se dá odpustit, opravdu ho měl i takový Uncharted 4. Vlastně když se tak dívám na ty screenshoty, tak je malý zázrak, jak dobře hra na konzolích vypadá a běží.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 11. 2019 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Ayreas: Já se obávám že s tím nic moc už neudělají. Původní verze současných konzolí už nestíhají no. Být tebou tak si to zahraju na PS4 Pro, Xbox One X nebo PC, podle toho jaký máš možnosti. Nebo přinejlepším počkej na novou generaci konzolí. Je dost možný že to vyjde i tam...a jestli ne, tak aspoň ve zpětné kompatibilitě to určitě pojede parádně.

Reklama
Reklama