Velkou roli by měl sehrát otevřený svět.
Vývojáři ze studia Arkane Austin se momentálně soustředí na dokončení kooperativní akce Redfall, která by se měla zařadit mezi nejvýraznější tituly Microsoftu pro první polovinu letošního roku. Dvojice vývojářů ve složení Harvey Smith a Ricardo Bare, kteří ve studiu zastávají pozice game directorů, se v rozhovoru pro magazín Gamesradar pokusili svůj titul mimo jiné porovnat s jinými hrami a sériemi.
Harvey Smith poukázal na to, že bývá Redfall některými médii a hráči přirovnáváno k Left 4 Dead. Dle svých slov toto srovnání chápe především z důvodu čtyřčlenné kooperace, na které obě hry staví. Tím by ale podobnost s populární značkou od Valve měla dle něj končit. Vývojáři dodávají, že z pohledu hratelnosti a celkového zážitku by Redfall mělo mít blíže například k sérii Far Cry.
„Redfall někdy působí jako hra, kterou byste dostali, kdybyste smíchali tvůrčí styl studia Arkane s Far Cry 2 nebo sérií S.T.A.L.K.E.R," upřesňuje Smith.
Srovnání s těmito sériemi je na místě zejména z pohledu prostředí, které vás vezme do otevřeného světa a s tím spojené volnosti v plnění aktivit. Dočkat se máme příběhových i vedlejších misí nebo vlastní základny. Jelikož se ve hře postavíte upírům, tak bude hrát důležitou roli rovněž střídání dne a noci.
Autoři už dříve potvrdili, že bude hru možné absolvovat i v režimu pro jednoho hráče. Redfall by mělo dorazit v první polovině letošního roku na PC a Xbox Series X/S. Již v den vydání se hra objeví v předplatném Xbox/PC Game Pass.