V novince naleznete nové gameplay záběry. Jak bude remate klasiky vypadat?
Oznámení remaku System Shocku bylo jistě splněným snem pro všechny fanoušky. Pracují na něm lidé, kteří se v minulosti podíleli například na Fallout: New Vegas, Mass Effectu nebo BioShocku. Jste připraveni znovu porazit AI zvanou Shodan?
V rámci Game Developers Conference, která právě probíhá v kalifornském San Francisku, oznámil Jason Fader z Nightdive Studios změnu herního enginu hry.
„Unity není dobrý engine, pokud chcete vytvořit FPS na konzole. Strávili jsme hodně času hledáním jiného. Nakonec jsme se rozhodovali mezi Unrealem a Lumberyardem. Oba jsme zkoumali a zkoušeli opravdu podrobně. Unreal Engine se nakonec zdál být chytřejší volbou pro zajištění věrnosti, podpory a výkonu.“
Remake nebo „věrný reboot“ jak hru Fader s oblibou nazývá, nezmění příběh nebo postavy, ale uhladí dialogy, přinese moderní herní principy a audiovizuální stránku. Nebojte se většina starých známých potvor, zbraní a míst se vrátí, stanice však bude daleko více otevřena než předtím. „Troufl bych si hru označit za open-world, ale on to vlastně není svět, i když je kompletně otevřený. Jakmile se dostanete ze startovní lokace, stanice bude jen a jen vaše.“
System Shock vyjde ve druhém kvartále roku 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Níže ještě slibovaný gameplay z pre-alfa verze.