Má vylepšit onboarding či gunplay, přibude nová mise.
Finské studio Remedy v rámci nově vydané zprávy na Steamu zveřejnilo první informace o chystaném velkém updatu pro co-op střílečku FBC: Firebreak, vydanou v červnu. Ačkoli počet hráčů zaznamenal během pár týdnů velký pokles a na Steamu titul souběžně hrají nižší desítky hráčů (byť je nutné dodat, že čísla z Xboxu a PS neznáme, a hra je dostupná v předplatných obou výrobců konzolí), vývojáři to stále nevzdávají. Dosud vydali pár opravných patchů, které také upravovaly celkový balanc, velký update je však tím prvním, jenž přinese také nový obsah.
Má ale i další součásti. Remedy nejprve ve zprávě tvrdí, že se soustředilo na zpětnou vazbu od hráčů, recenzentů, ale také na objektivní data, která mají k dispozici. Jedním z největších problémů je podle zjištění tvůrců fakt, že velké množství hráčů titul opouští už během první hodiny, protože se cítí zmatení a nechápou podstatné mechaniky hry. Remedy tak slibuje, že v updatu vylepší onboarding, a to pomocí příběhových videosekvencí, tutoriálové úrovně a lepších vyskakovacích tipů během hraní.
Dalším vylepšením má projít gunplay, na který si někteří hráči stěžovali. Terčem kritiky bylo jednak množství zbraní, takže Remedy v chystaném updatu přidá hned tři další, ale také pocit z nich, respektive jejich „slabost“, neboť byly silnější až po zakoupení upgradů, ke kterým jste se dostali po několika hodinách hraní. Ty chce Remedy úplně odstranit a místo toho hráčům rovnou nabídnout zbraně na maximální úrovni pro co nejlepší zážitek ze hry. Naopak do hry přibude systém úpravy zbraní, kdy si budete moct pomocí modifikací vylepšit jejich konkrétní aspekty.
Ani u toho Remedy nekončí, nový update si totiž klade za cíl kompletně překopat systém misí, jehož délku a obtížnost jste dosud mohli regulovat pomocí tří různých nastavení. Ty úplně zmizí a nahradí je jakési presety. Budou se stále lišit obtížností a délkou, ale také dalšími aspekty. Vývojáři také slibují větší možnosti randomizace v rámci každé mapy.
Jak už tady padlo, předmětem aktualizace bude také nový obsah, a ten přijde v podobě nové, v pořadí šesté mise. V ní máme identifikovat a eliminovat plíseň pomocí něčeho, čemu vývojáři zatím říkají „sushi vlak“. Zní to zkrátka jako další bizarní námět z dílny Remedy, jak jsme od studia zvyklí. Mise má kromě mapy a úkolů přinést také nový stavový efekt a dva nové typy nepřátel.
Na závěr vývojáři dodávají, že budou nadále naslouchat zpětné vazbě hráčů a podle toho přizpůsobovat další chystané aktualizace. Ta druhá má vyjít v zimě, ale její obsah zatím není zcela jasný. První velký update, o kterém tady byla řeč, má dorazit ke konci září.