Vývojáři a distributorská společnost Comgad připravili často kladené dotazy ohledně problémů s aktivací druhého Zaklínače <strong>+ nové video</strong>.
Na oficiálních stránkách distributorské společnosti Comgad naleznete následující:
Q: Dostávám chybovou hlášku: ´Vaše sériové číslo nebylo v databázi nalezeno.´
A: Nejčastějším problémem s CD klíčem jsou chybné znaky. Důkladně zkontrolujte znaky, které zadáváte. Následující dvojice často zaměňovaných znaků vám pomůže při snazší identifikaci:
Číslovka ´nula´ a ´O´ (jako ´Oskar´)
Číslovka ´jedna´ a ´I´ (jako ´Indie´)
Číslovka ´dvě´ a ´Z´ (jako ´Zulu´)
Číslovka ´osm´ a ´B´ (jako ´Bravo´)
Zadávejte i všechny pomlčky (´-´), není možné je vynechat
Pokud vám tento seznam nepomůže problém vyřešit, pošlete nám fotografii nebo scan zadní strany manuálu s CD klíčem na adresu podpora@comgad.cz.
Q: Dostávám chybovou hlášku: ´Není možné navázat spojení s aktivačním serverem.´
A: Pokud máte problém s aktivací hry, navštivte prosím stránky SecuROM™ PA (https://support.securom.com/TheWitcherUnlock/), kde si můžete vygenerovat odemykací kód, kterým pak můžete hru aktivovat ručně.
Q: Dostávám chybovou hlášku: ´Bylo provedeno příliš mnoho aktivací na různých počítačí nebo příliš mnoho reaktivací na jednom počítači.´
A: Spusťte prosím revokační nástroj na počítači, kde jste původně hru Zaklínač 2 aktivovali. Po revokaci této aktivace budete moct hru aktivovat na jiném počítači.
Q: Stále mám problémy s aktivací hry.
A: Kontaktuje nás prosím přes Product Activation contact form.
Q: Výše zmíněné návrhy můj problém nevyřešily.
A: Naistalujte si prosím SecuROM Diagnostics Tool, který vám pomůže. Postupujte podle instrukcí na webových stránkách.
Závěrem pro vás máme ještě nové video: