Resident Evil Requiem láká na path tracing a DLSS 4
i Zdroj: Capcom
RE: Requiem Novinka Resident Evil Requiem láká na path tracing a DLSS 4

Resident Evil Requiem láká na path tracing a DLSS 4

Jan Urbančík

Jan Urbančík

7
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Capcom oznámil spolupráci s Nvidií.

Reklama

Nvidia v pondělí oznámila novinky ohledně her, které se chystají využít technologie této společnosti. Díky tomu jsme se tak dozvěděli, že Capcom pro chystaný survival horor Resident Evil Requiem právě s Nvidií navázal spolupráci a implementuje do hry hned několik zajímavých funkcí, spolu s tím jsme se navíc dočkali pár nových záběrů z hraní.

Vývojáři už dříve lákali na vylepšenou grafiku oproti předchozím hrám, nyní jsme se však konkrétně dozvěděli, že hra využije path tracing, tedy plnohodnotný ray tracing. Ten se přitom neoficiální cestou objevil například už v remaku RE4, nyní ale bude dostupný zcela naplno a otevřeně. Manažer vývoje enginu v Capcomu Masaru Idžuin tak ve videu láká na obecně lepší globální nasvícení, detailnější stíny z více zdrojů světel či komplexnější odrazy na skleněném povrchu.

Kromě toho se hra na PC dočká podpory DLSS 4, minimálně tedy upscalingu a Ray Reconstruction (obojí s Transformer modelem), pravděpodobně ale dojde také na Frame Gen. Nakonec se pak obecně zmiňuje optimalizace pro širokou škálu PC, od těch nejvýkonnějších až po low-end.

Resident Evil Requiem vyjde 27. února na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Už dnes v rámci Opening Night Live se dočkáme nové ukázky.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama