Zpět na článek

Diskuze: Ridge Racer Unbounded – když značka leze jinam

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Marrino
Marrino
Level 1 Level 1
10. 4. 2012 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda s tím stereotipem, o to horší, že zrovna u této hry mi to opravdu hooodně vadí. Ani nevím proč...

Takže 7, 5

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
8. 4. 2012 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy hlavně čekáte že tato hra bude stejná jako FlatOut, nebo velmi podobná jen protože je to od BugBearu, který na tom ale nepracoval jako jediný. Je to sice od BB, ale to neznamená že to musí být takové, kde se proslavili nejvíce.

strasiak
strasiak
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nič moc

cybertoxic
cybertoxic
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

split/second u je to nejvíce podobný takže palec nahoru

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
4. 4. 2012 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já pořád hledám záplatu na Blur, kterej už omrzel. Tohle vůbec nevypadá špatně. Rozhodně je mi to bližší, než Split Second už jen tou grafikou. Já to asi zkusím. Přiznám se, že recenzi jsem ještě nečetl, ale když koukám na zápory v hodnocení, tak absence inovací mě netrápí a kampaň stejně radši vyměním za mulťák

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
4. 4. 2012 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Satik64

To by si pak nemohl srovnavat nic s nicim. Kazda hra je trochu jina. Kdyz je to od tvurcu Flatoutu a od te doby nic jineho nevydali, tak by clovek cekal neco alespon stejne dobreho, jako to posledni co vydali. To se ovsem nestalo. Tahle hra je šeď.

Satik64
Satik64
Level 1 Level 1
4. 4. 2012 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale tohle se nedá srovnávat s FlatOutem. Ten je sice taky arkádový, ale nesnaží se být úplně nereálný, zato tohle se spíš snaží být hodně arkádové.

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
4. 4. 2012 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arkádové destruktivní závody tipu MotorStorm mám rád. O tomhle budu přemýšlet

Janys89
Janys89
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LucyferEwill: více lidí mělo stejný problém, nejen já a moje "kopie. " A nemluvím o sekání, nýbrž o tom, že hra jela "zpomaleně. " A optimalizovaná dobře teda rozhodně nebyla, protože tam bylo hodně bugů. S kamarádem jsme jich napočítali 15.

Cannaboss: ano, hrál a máš pravdu, FlatOut 1 i 2 byly parádní arkádovka. A ano, pokud bych měl 8 hodin hrát svázanej u kompu, taky si vyberu FO, ale Ridge Racer je prostě něco jinýho. Tebe zklamal, mě baví, každej má něco.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: ano mas pravdu Starej Flatout je samozrejme v teto spolecnosti arkad jednicka ale bohuzel temto skvostum je konec doufam ze ne navzdy

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybyste me privazali k pocitaci a ze ted budu muset 8 hodina hrat bud Flatout, nebo Ridge Racer, tak si radsi vyberu 6 let starej flatout. Omg tolik jsme se tesil a oni vydaj takovou srac...

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kdyz tu ctu jak tu hru obhajujete, tak jsem se kvuli tomu registroval, abych mohl reagovat. Hrali jste vubec nekdo tady z vas stary Flatout 2 ? Hezka grafika, spousty zajimavejch modu, tuning a kopec zabavy na dlouhe hodiny. Take jizdni model byl arkadovy, ale mnohem lepsi. Muzete mi prosim nekdo napsat jednu vec, ktera vas na teto stupidite bavi? Grafika zašedlá, temna oškliva. Jizdni model nic moc, ale da se. Mody o nicem. Cela hra je na jedno brdo a velka nuda. Pro me jasnej odpad a dal bych tak 6/10.

Ctirad Kolaja
Ctirad Kolaja
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, já bych dal hře 9/10. Rozhodně se jedná o jednu z nejlepších arkád současné generace. Tečka.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Janys89: tak to mas asi nejakou spatnou "kopii" tahle hra je velice dobre optimalizovana jede mi to na nejvyssi mozne zobrazeni absolutne bez zaskobrtnuti a to uz nemam buch vi jak dobrej kompl

hruska
hruska
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mrtvola369: to asi všechno zabaví líp

Janys89
Janys89
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LucyferEwill - kvůli tomu stupidnímu omezení FPS. Nevím, jak je to teď, jestli to vyřešil nějaký patch, ale když hra byla nová, víc jak 17FPS jsem z ní nedostal. A ne, komp na to nemám slabej.

prudislav_cz
prudislav_cz
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mendys: no u mě je to docela překvapení po tom arkádovym závodním suchu . FO3 je nic moc, The Run se mi povedlo pořádně rozjet až s patchem a opravdu to za to nestálo a s Dirtem mi přijde že to jde taky pořád s kopce (+ moc Kena Blocka) . Přijde mi to jako celkem svěží mix Flatoutů a Split/second + drifty Ridge racera. Zrovna Burnouty mi to nepřipomíná

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrusiak: Nikdo neříká, že je ta hra špatná, když se podíváš na poslední odstavec, vlastně tam tvrdím skoro opak. Jen říkám, že jako taková nepřináší do závodního žánru absolutně nic nového a mnohem více mě bavil například i Burnout Paradise. Nevím, zda je to strukturou celé hry nebo absencí nějakých více originálních prvků, ale závody v Ridge Racer mě absolutně neoslovili. Ale kolik lidí, tolik názorů, já nikomu neberu ten fakt, že to pro něj může být nej hra pod sluncem

Satik64
Satik64
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nehrál jsem minulé díly, takže hodnotím jen samotnou hru (zaujala mě, protože na ní dělal BugBear) . Podle mě je výborná. Za mně je to nejpovedenější závodní akce od vydání posledního FlatOutu, hrál jsem mezitím různé závodní hry, ale ani u jedné jsem nezůstal déle než hodinu, přesto, že je to můj oblíbený žánr. Trochu mě zarazilo, že je v recenzi zmíněná krátká kampaň. Mě trvá celkem dlouho ji dohrát. Jedině kdyby se hráč spokojil s nejnižším hodnocením.

Souhlasím s LucyferEwillem, hra nedá ani centimetr zadarmo. Vysoká obtížnost tady není překážkou, jako u některých jiných her, ale pořád mě láká výzvu splnit. Navíc nedochází během hry ke snižování, jak je někdy zvykem a pořád dokáže udržet. Za mě 85%.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych dal alespon 8

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak hra jako takova je v pohode jsem mile prekvapen obtiznosti prvni kolo jsem delal asi 3x nez jsem vyhral a to se povazuju za velmi zkuseneho hrace takze AI je naprosto perfektni neda vam ani centimetr zadarmo

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Janys89: proc by The RUN neslo hrat na PC to teda nechapu ? Muzes mi to osvetlit

mrtvola369
mrtvola369
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s janys89 . . a když už jsme u toho tématu ...Asi sem slepý ale nikde nevidím spojitost s NFS Hot Pursuit btw: Tahle hra není vůbec špatná. Když se nudíte zabaví vás líp než učení

Janys89
Janys89
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je těžce podhodnocené teda. Co se týká majitelů PC - slušných závodních her máme málo, takže buďme rádi, že tohle nedopadlo jako NFS The Run, kterej je skoro nehratelnej na PC. A souhlasím s prudislavem - těžší AI přece není na škodu. Hra se nedá dohrát za jedno odpoledne díky obtížnosti a pokud je tohle mínus, pak očividně hře chybí "LAMA MÓD" pro děti, kterým vadí, že závod na poprvé nevyhráli.

Hrusiak
Hrusiak
Level 1 Level 1
3. 4. 2012 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nie ze by som nesuhlasil s touto recenziou ale autor zjavne hral len prvych par zavodov z coho to pisal... nikde tu nevidim Time Atack co je tiez vyborny typ zavodu v tomto podani. Dalej Destruction ( to jeho fragovani ) je napoli s kamionom proti policajtom a napoli sa to jazdi klasickymi autami. Navyse co ma spolocne destrukcia aut s burnout ked Ridge Racer robili na poli NAMCO a napoli BugBear ktori maju na svedomi serie FlatOut cize tu by som hladal korene

Reklama
Reklama