Konečně došlo k plnohodnotnému odhalení RPG od českého Warhorse Studios. Půjde o realistické first-person RPG v otevřeném světě, zasazené do Svaté říše římské za dob pozdního středověku <strong>+ screenshoty, teaser a tisková zpráva</strong>.
Je to tak, napjatě očekávané RPG od Warhorse Studios, které založil Dan Vávra a Martin Klíma, je konečně oficiálně oznámeno. Ponese název Kingdom Come: Deliverance a ve stručnosti půjde o open-world RPG viděné z pohledu první osoby, které je zasazené do Svaté říše římské za dob pozdního středověku, a jak už víme z minulosti, hlavním motivem by měla být éra husitského hnutí. Zapomeňte tedy na nějaké fantasy, na nějaká kouzla, tohle bude poctivý středověk založený na reálných místech a událostech.
Pokud jde o platformy, Kingdom Come vyjde na PC a pro nové konzole, a to v roce 2015. Podle slov vývojářů se přitom můžeme těšit na nelineární příběh a revoluční first-person systém soubojů. A samozřejmě se také můžeme těšit na krásy CryEnginu, což už víme z dřívějška.
Díky starším blogovým příspěvkům od Dana Vávry navíc víme, že by mohlo Kingdom Come nabídnout herní dobu okolo sta hodin nebo že by měl v příběhu hrát roli Zikmund Lucemburský. Ale to jsou spíše drobky, na pořádné informace si budeme muset ještě počkat. Už nyní je ale k dispozici působivý teaser trailer a díky serveru Kotaku i několik screenshotů. Doporučujeme také navštívit oficiální web.
Tisková zpráva
Téměř 18 měsíců po svém vzniku dnes nezávislý český vývojář počítačových her, Warhorse Studios, oznámil podrobnosti o své první hře, Kingdom Come: Deliverance („Přijď Království Tvé: Vysvobození“). V roce 2015 na PC a konzole nové generace přichází výpravné dobrodružství v otevřeném světě s nelineárním příběhem a revolučním soubojovým systémem z pohledu první osoby.
Příběhové hry v rozsáhlých, uvěřitelných prostředích jsou díky veteránům herního průmyslu v jeho řadách, kteří se v minulosti podíleli na takových hitech, jako jsou tituly ze sérií Mafie, Crysis, ArmA nebo Operace Flashpoint, silnou stránkou Warhorse Studios. „Naším cílem v Kingdom Come: Deliverance je posunout hranice žánru sandboxových RPG. Tím mám na mysli zejména důraz na uvěřitelný obsah ze skutečného světa,“ říká kreativní ředitel studia Dan Vávra. „K tomu používáme technologii CryENGINE 3, nelineární vyprávění, svobodu ve tvorbě a vylepšování postavy a každým vaším rozhodnutím ovlivněný živoucí svět takovým způsobem, jakým to doposud nebylo možné.”
Hra Kingdom Come: Deliverance, zasazená do Svaté říše římské pozdního středověku, přináší možnost zúčastnit se z vlastního pohledu brutálního boje o trůn mocné země. Hráči budou procházet rozsáhlými, detailně prokreslenými lokacemi, kde si na vlastní kůži vyzkouší autentické bojové techniky včetně boje na koních, obléhání hradů a velké bitvy a během toho budou budovat vztahy s obyvateli herního světa, získávat reputaci a ovlivňovat tak celý příběh. Kingdom Come: Deliverance nebude obsahovat magii, fantastické prvky ani mytologické bytosti – její inspirací jsou autentické postavy, historické prameny a reálné válečnictví.
Další podrobnosti o Kingdom Come: Deliverance budou oznámeny 20. ledna 2014.