Hráče zaujala také vtipná japonská reklama.
Vývojáři ze studia GSC Game World prostřednictvím sociálních sítí oznámili, že ve středu vydaná postapokalyptická akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl pokořila úvodní prodejní milník, když dokázala prodat 1 milion kopií. Zástupci studia ale zároveň prozradili, že ještě mnohem více hráčů se do Zóny vydalo v rámci služby Xbox/PC Game Pass, kde je titul již od svého uvedení k dispozici.
Další hráče se autoři ve spolupráci s Microsoftem snaží napříč různými trhy nalákat prostřednictvím marketingových kampaní, kterým minimálně v některých případech nechybí originalita. V posledních dnech vzbudila pozornost například vtipná reklama určená pro japonský trh, na kterou se můžete podívat níže.
Bližší informace o hře najdete v naší recenzi. V samostatné novince se poté můžete podívat na detailní video, které srovnává herní svět s reálným prostředím v okolí černobylské jaderné elektrárny.