THQ mluví jasně. Třetí díl přímé konkurence pro sérii Grand Theft Auto se bude přidržovat stejného koktejlu, jako předchozí díly. Tedy praštěné zábavy, srandy a šíleností na ulicích.
Během včerejší konference Brian Farrell ze studia Volition odhalil, že tým vylepšuje technologii a pocit ze hry. Připravuje se také inovativní marketingová kampaň. „Očekáváme, že bude Saints Row 3 pořádným boostem do našeho fiskálního roku 2012. Kompletně jsme překopali pocit ze hry, využitou technologii a přitom zanechali hru zábavnou a praštěnou, jak to mají hráči rádi,“ řekl Farrell.
„Vytváříme inovativní marketingovou strategii pro titul. Také se jej chystáme rozšířit na Facebook, Xbox Live Arcade a PSN, včetně prémiového online obsahu,“ dodal Brian. Rozšíření samozřejmě zahrnuje menší titul Saints Row: Drive By pro XBLA a PSN, plánuje se i hraný film.
Třetího dílu Saints Row bychom se měli dočkat na podzim příštího roku. Do té doby pro vás budeme vyhledávat další zajímavé informace.