Zpět na článek

Diskuze: Seriál The Last of Us má nového režiséra

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
19. 1. 2021 03:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrát hru je vždy lepší, jak ji jenom koukat na YouTube. Nejedna hra vypadala fakt nudně, ale při hraní to byl skvělý zážitek. Nebo naopak - gameplay dobře sestříhaný, tak tě to u toho sledování drželo, ale gameplay už byl nudný. Já se na seriál těším. Jenom jsem zvědavý, či tam nechají ten začátek hry, nebo to nějak zcenzurujou. Přeci jenom to byl jeden z nejsilnějších momentů. Nevím, co vám tak vadí na Abby? Ta postava byla napsaná dobře a na konci příběhu to byla kladnější postava, než Ellie s Joelem dohromady. Last of Us 2 je super hra, která ale trpí na to, že je až moc natahovaná a tak občas nudí, protože ne vždy to ten příběh dokáže utáhnout, jako např. v prvním díle.

Lesantom
Lesantom
Level 1 Level 1
19. 1. 2021 02:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bezva teď už mě ten seroš tolik neláká. Snad to bude lepší než Tlou2.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 1. 2021 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kontrolní otázka. Kolik z vás kdo nadáváte na Last of Us 2 máte vůbec Playstation? Jako jo, nemít možnost si zahrát hru roku tak jsem taky nasranej.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
18. 1. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Příběh vidíš úplně stejnej na youtube, jako kdybys to hrál sám, ve hře nejsou žádný možnosti volby, je to celý lineární.

Ondra

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Jasně, proč ty hry vůbec hrát, když se můžeš na všechno podívat :D demence toto. Z videa nepoznáš ten adrenalin, když po tobě jdou a cítíš za ty postavy odpovědnost, je to o tý imerzi. Koukej na filmy, hry se vždycky hráli pokud vím a vážně je to rozdíl na něco koukat pasivně a něčeho se přímo účastnit :) Má pravdu, když tvrdí, že největší hateři to ani nehráli, tak to chodí :)

1234
1234
Level 1 Level 1
18. 1. 2021 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Prej adrenalin. Ja jsem pocitoval jenom nudu z ty stereotypni hratelnosti, nudnyho pribehu a ultra nesympatickych postav. V pulce jsem to vzdal a zahodil.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
18. 1. 2021 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Moje demence to není, nemůžu ani nechci mít všechny platformy, už jen z časových důvodů a pak z důvodu limitu fps na hranici hratelnosti. Tlou je hlavně o lineárním příběhu a ten si užiju úplně stejně, když to zkouknu jako film,jako kdybych sám hrál.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
18. 1. 2021 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Prd o imerzi. Když sleduješ film, tak ti taky jde o imerzi? :D Prostě jde o to, jak je hra napsaná. Když je napsaná dobře, což třeba první TLOU je, tak tě zasáhne i jako diváka a nemusíš v ruce držet ovladač. Kolikrát jsem slyšel jak manželky hráčů, žraly TLOU. A to tu hru vůbec nehrály, jen seděly vedle a sledovaly co se děje na obrazovce, čímž se vůbec neliší od lidí, kteří to takhle vidí akorát na Youtube. Já jsem takhle přes Youtube odehrál první RDR a stejně jsem u toho brečel jak malej. Stejné je to s filmy. Když jsou postavy dobře napsané, měly by tě zajímat, měl by jsi o ně mít starost. Potom, jestli se jim něco bude dít na scéně, v tobě vytvoří ty emoce, popřípadě ten tvůj adrenalin lul.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
18. 1. 2021 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondra Myslíš ten nudný gameplay podle šablony ND která je recyklovaná snad už od prvního uncharted - pokaždé jen s minimem změn ve stylu Ubisoftu? Adrenalinem to když ti řeknou že to byl poslední nepřítel a můžeš uprostřed ulice udělat párty protože jsi momentálně na nejbezpečnějším místě na světě? Nebo to že tvoje společnice skoro vůbec nestřílí, když chytne chlápka a ty se věnuješ dalším tak ti ten stejný chlápek začne střílet do zad protože ho nechala běžet? Nebo to jak ti všude blokuje cestu? Začal jsem jí nesnášet když jsem musel skočit ze střechy na balkon a ona se rozhodla mi vlézt do cesty takže jsem ztratil rychlost a rozmáznul se pod budovou. Na druhý pokus už si hleděla svého, přeskočil jsem to, vlezl jsem do bytu, šel myslím že do koupelny lootit a kdo mi tam začal blokovat dveře když jsem chtěl vylézt??? - to byla poslední kapka. Doufám že jí někdo oddělá když to nemůžu udělat sám. Co cítím já tak to je klaustrofobie protože ať stojíš kdekoliv tak vidíš hranice mapy což se dá překousnout ale to že vidíš jasnou cestu, do lokace vede jen jedna cesta a stejně tak z ní ven a i tu vidíš jen co do ní vlezeš tak to jako myslejí vážně? Na jednu stranu je to dobře protože když vidíš evidnentí cestu ven tak můžeš zkoumat mapu a lootovat beze strachu že tě utne cutscéna co ti tu mapu uzamkne jako u ostatních her ale nemyslím si že to tak je záměrně. Na první pohled vidíš kam můžeš a kam to nemá cenu ani zkoušet a nikdo se to ani nesnaží maskovat protože fandové jim sežerou všechno tak co se s tím obtěžovat. Ale musím pochválit že je to akčnější než první díl a svět tak působí živěji. Příběh hodnotit nemůžu. Ve dvojce jsem urazil zatím jen kolem osmi hodin a zatím tam prakticky žádný nebyl. Jen Tommy za mě škrtá lidi ze seznamu po rehashi scénky z Walking dead a já tam chodím prakticky jen lootovat ale doufám že se to změní. Teď jsem nechal svou přítěž v divadle takže se těším že konečně budu hrát chvilku sám a snad to tu hru trochu oživí. Už jsem to asi dva týdny nezapnul protože se k tomu nemůžu dokopat ale pořád doufám že to lepší mám před sebou protože tolik cen to nemohlo dostat za tohle. Jo ale muzeum se mi líbilo - mám taky rád dinosaury :D Scénka v modulu byla celkem dojemná, jen škoda že to v pozdější části lokace k ničemu nevedlo protože tam byla zatím nejlepší atmosféra z které se vyklubal divočák... Ale možná lepší než kdyby z toho udělali klišé protože těch byla první hra plná a ve dvojce když tuším že se něco někde stane tak se to nakonec nestane a jsem překvapený že tohle klišé vynechali.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
20. 1. 2021 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines S těma společníkama máš pravdu, jinak jsi úplně mimo.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
18. 1. 2021 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Můj bože :-/ Budu hádat, jsi generace Y? Je to tak?

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 1. 2021 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Asi jsem nějakej zastarale asi přijde mi divný, sledovat 30-40 hodin na youtube někoho koho neznám nebo nedej bože blbce jako Agraelus a jim podobný individua, jak hraje místo abych ten čas trávil tím, že to bude hrát sám. Hold nový věk, nové tempo :D Asi zůstanu u toho, že si radši špatnou hru zahraju a zhodnotím jí než koukat na hru co mi vlastně ani nestojí evidentně za to, abych jí chtěl hrát a pak na ní všude psat hejty.

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech AsuraCzech Přesně tak, lépe bych to nenapsal.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
18. 1. 2021 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech 5 hodin všechny cutscény a důležitý rozhovory a doma, kde můžu něco pařit, jsem si tím samozřejmě čas neplýtval.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
18. 1. 2021 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech To RDR jsem koukal nejspíš na kanále MKIceAndFire, kde to bylo bez komentáře. Člověk se tak lépe soustředí na hru. V té době jsem taky neměl peníze na hru, natož na hardware, a ještě jsem ani nevydělával, ale byl jsem na RDR nahypovaný jak sviň, protože to byla hra od tvůrců GTA, které jsem miloval, tak jsem se na RDR koukl na Youtube. Vím, že kdybych si to zahrál, měl bych ze hry daleko lepší zážitek, ale i takhle jsem si užil ten skvělý příběh a poznal, proč ta hra dostává tak vysoká hodnocení.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebudu tady nic předstírat a řeknu to narovinu. Kdyby místo namakaný Abby udělali normálního heterosexuálního chlapika, tak bych hru hodnotil 10/10. Se scénářem jsem absolutně neměl problém, ale politický korektnosti tam bylo přehnaně moc. Vývojáři ND by se měli především zaměřovat na hráče, který jejich tituly opravdu hrajou a ne na hlasitou menšinu. A na seriál se fakt těším. Doufám, že do role Joela obsaděj Nikolaje Costera Waldaua. Ten by na charakter Joela sednul úplně parádně. 😎

Skodak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Co dodat, je to tady jen samej teplej nerd. 😏

Domis96
Domis96
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já radši aby makali na DLC pro TLOU2. Seriály a filmy se nikdy nevyrovnaj hrám.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Domis96 Kámo TLOU2 nebude mit MP ani DLC nerad ti kazím radost ale ND nemá lidi Neil je vyhazel protože to nejsou lesby atd a mĕli jiné nazory proč mysliš že ND zase schaní lidi v tom studiu skoro nikdo neni však je leden a ani update na PS5 nikde jak slibovali LOL

bokas
bokas
Level 42 Level 42
17. 1. 2021 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Ježíš to jsou zas žvásty .....

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
18. 1. 2021 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Lidi jsou už dlouho zavření, leze jim to na mozek a tak tráví čas třeba takovým plácáním. Souhlasím, že jde o slušný výblit.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to začiná se vsadím ze se zmĕní ještĕ tak 3xkrát a casting taky XD a nakonec z toho bude shit story jako celej 2 díl

Capasak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude na jedničku že? Já už se těšil na tu silnou, sebevědomou ženu, která to ukáže všem chlapům. 😀

Razzak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Capasak Nechapu proc zrovna o Abby vsichni mluvi. I kdyby jeji fyzicka zdatnost nebyla dosahnutelna v TLOU2 tak to je to nejmensi na co bych si stezoval. Co takhle naprosto debilni sled udalosti v pribehu? Kdyby hraci hrali od zacatku hry za Abby a konec by byl trosku jiny a ve trojce se to napriklad vratilo zpatky k Ellie tak by to bylo mnohem lepsi. Jenze vsichni mluvi o tom jak je Abby silna, sebevedoma zena, ktera to ukaze vsem chlapum. To je opravdu jedina vec co ti tak strasne vadilo na TLOU2?

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raději bych viděl Red Dead Redemption seriál...Nebo Mafii a GTA. Ale chápu že pro HBO nebo Netflix se daleko lépe uchopí Last of Us, hádejte proč...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Protože to má například kvalitní storytelling?

Rack
Rack
Level 28 Level 28
17. 1. 2021 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech První díl určitě ano.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Druhý taky, ne-li lepší.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
17. 1. 2021 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Druhý díl má asi tak kvalitní storytelling jako mají Star Wars sequely a osmá série Game of Thrones :) nebo druhá série The Boys

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Tvůj boj, za mě osobně dokázal druhý díl vyvolat skutečný emoce, stejně jako před lety ten první.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Takže kvalitní storytelling se pozná podle toho jestli u někoho probudí emoce ? Tak v tom případě je Avengers Endgame jedním z nejlepších filmů v historii kinematografie. Emoce jsou jen tvoje a rozhodně neurčují jestli něco kvalitně napsané.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Rack: Rozhoduj si to jak chceš, pro mě osobně ano i emoce mají svou váhu, protože špatně vyprávěný příběh ti je jen málokdy dokáže zprostředkovat. Když nebudu postavy milovat, nenávidět nebo zatracovat tak mi jejich osud je ukradený a dá se jen těžko říct, že jsou dobře napsaný atd. Tím ale končím, pokud se ti nelíbí hold tvůj problém, já se těším už na třetí průchod na PS5.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Asi tak kvalitní příběh, že ten konec je tak neuchopitelný, že seriály musí brát z jiného období a hádejte koho vrátí zpět... Kdyby ta hra dostala od novinářů 11/10 už bych se ani nedivil tož tak. Sledoval jsem to a fakt jsem si připadal jak z říše snů, ale nebudu se do toho víc pouštět protože se ta hra nesmí kritizovat...

kufač
kufač
Level 42 Level 42
17. 1. 2021 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Někomu se ten příběh líbil, někomu ne. S tím by se konečně měly obě strany smířit.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
17. 1. 2021 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Takové GTA by jsme v dnešní době nedostali , akorát by nás to sralo,už jenom že si Rockstar moc nedělá servítky a některé mise , se dost dotýkají “citlivých” témat SJW, feminismus, apod..

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas On někde Dan Houser říkal že není schopný vymyslet další GTA ze současnosti, protože realita se vyrovnala té jeho fantazii a překonala ji. Pak vyšlo RDR2 které bylo v době prosté těch nesmyslů a za nějakou dobu odešel z R* i on. Ten jeho rukopis je tam znát v těch hrách. Já se teda obávám že šestka jestli bude v tomhle desetiletí už bude jiná. Ona ta online dlc jsou taky velký maras...

Spirit96

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Já osobně doufám, že před svým odchodem ještě stihnul napsat scénář k GTA VI.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spirit96 Ta hra se nesměla a nesmí kritizovat, protože obsahuje všechny ingredience které se nesmí kritizovat mainstreamem v tuto dobu. Všichni dělali tanečky aby náhodou hra neměla špatné hodnocení od hráčů a klasika byla že to je review bombing, taková univerzální odpověď. Jako když řeknete jiný názor tak hned šíříte dezinformace. Ať se napíše cokoliv, tak každý najde nějakou tu správnou fobii na ten váš názor. Nebo aspoň řeknou klasiky jako závidíš, hru nemáš tak nesmíš kritizovat a jiné perličky. Nic podobného jsem nezažil sakra dlouho v herním světě...Normalizace se vrací a někteří to ani neví, protože netuší co to bylo.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
17. 1. 2021 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Pokud jde o diskuze na Zingu, nikomu v kritice TLOU2 nebráníme. Co jsme ale mazali ve velkém, to byly vulgární příspěvky a neoznačené spoilery. Obzvlášť té vulgarity z nějakého důvodu tahle hra přitáhla obrovské množství (největší, co jsem kdy zažil). Rozdílné názory a diskuze jsou zdravé a obohacující, ale je potřeba udržet nějakou jejich úroveň, jinak se z toho stane jen zbytečná žumpa, která postupně všechny odpudí.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
17. 1. 2021 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jen je nech ať se ztrapňují, je to jejich vizitka ne Zingu.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
19. 1. 2021 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Vulgarismy mazat, to jo, ale spoilery? Však kdo chtěl, tak už tu hru hrál a kdo ne, tak už jí ani nebude hrát a pravděpodobně už mu internet všechno podstatné prozradil.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Myslíš stejně jako CP77? :D Ono si nevybereš, mě třeba baví sledovat teď youtubery kteří se za každou cenu snaží teď obhájit a vymýšlet konspirace, jak mohlo TLoU2 získat 80 ocenění GOTY od hráčů, když neustále hlásali jaký je to vlastně odpad, jak ta hra má ne metacritiku špatný user score, a hráči tu hru nenávidí :D A skutek utekl a jsou taky jen ve výsledku ukřičená minorita.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Jo a ještě se vytahovalo kolik to dostalo cen a desítek :-D . Prostě to nesmíš kritizovat! Rozumíš! Tvůj názor není nic oproti názoru novináře :-D . Novinář se nesmí kritizovat, protože je to útok na demokracii a svobodu slova. Jak s oskary, když to má oskara tak je to nejlepší film na světě...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
17. 1. 2021 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Těch 80 GOTY cen bylo přímo od hráčů, ne od novinářů. S kritikou novinářů nemám já ani kolegové žádný problém, jen musí zůstat v mezích slušnosti (ne vulgarity ani vášnivé výkřiky bez argumentů).

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tady je to ještě v pohodě, celkově herní weby u nás ještě ujdou, ale jak to sleduji na západ od nás tak katastrofa. Zprávy nejsou zprávy, ale návod jak na problematiku se dívat. To přebírají i herní weby. Některé osobní názory předkladatelů jsou takové drsné a podněcující, že u nás by to bylo i na trestné stíhání. Kdo to sleduje tak ví... U nás už jsou tendence taky, bohužel se zatím nehlásí k jedné straně cíleně a to je snad ještě horší. Největší radost mám, když nepotřebuji vidět zprávy a sem tam sjedu hry a korona doba mne v tom jenom utvrdila...

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
17. 1. 2021 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to Johan Renck, ne Reck. A na čem vlastně teďka dělá? Nemůžu nic najít, asi je to tajný, nebo se mu do toho nechce, ani bych se mu nedivil. Edit: Už vidím, dělá na filmu Spaceman of Bohemia, adaptace scifi knihy od českého autora, tak to je samozřejmě mnohem zajímavější než americká SJW ptákovina.

Dominik Tománek
Dominik Tománek
Level 10 Level 10
17. 1. 2021 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Vim o tom, jedná se o nechtěný překlep. Každopádně díky za upozornění! Je tam taky potvrzený Adam Sandler v hlavní roli, buď ten film bude geniální, nebo odpad.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
17. 1. 2021 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dominik Tománek Já už jsem se lekl, že je Adam Sandler potvrzený do hlavní role v The Last of Us, než mi to došlo, že je řeč o tom druhém filmu, co má nový režisér na starost 😂 Ale je fakt, že třeba v roli Davida bych si ho uměl přestavit :D

Dominik Tománek
Dominik Tománek
Level 10 Level 10
17. 1. 2021 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Omlouvám se za případný infarkt. :D

1234
1234
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebojte, ten bastard Druckmann dohlidne, aby to bylo poradne sjw. Vsadim se, ze tam nebude ani jeden bilej chlap :D

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Naštěstí si HBO a ani Netflix kupovat nemusím, takže to neřeším. Bohužel Českou televizi a rozhlas musíme platit všichni...

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Najdi si, prosím, definici SJW, moc prosím.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
17. 1. 2021 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe A jaká ta definice vlastně je? Mě to přijde jako lidé snažící se najít problém ve společnosti tam kde není a pak ho neustále řešit a rozčilovat se že není řešení...

Reklama
Reklama