Konzole se budou muset spokojit s třiceti Hz, na PC poběží rychleji.
Každá střílečka potřebuje dobrý tickrate serverů, aby mohli hráči svou neschopnost, co nejméně svádět na hru samotnou. David Sirland z DICE, producent multiplayeru Battlefield V, na svém Twitteru odpověděl na dotaz, jak na tom bude právě tickrate v případě této hry.
Na konzolích se budeme muset spokojit s třiceti Hz, zatímco na PC to bude 60Hz ve velkých módech a 120Hz v menších módech, s tím, že v DICE mají v plánu tohle postupně vylepšovat.
Tahle zpráva přichází krátce po tom, co se hráči dozvěděli, že servery Call of Duty: Black Ops 4 naopak běží pouze na 20Hz.
Tickrate je důležitá součást fungování serverů, která udává, kolikrát za sekundu se server aktualizuje a pokusí se vzít data od hráčů, která pošle dalším hráčům. Jinými slovy, čím vyšší tickrate, tim dříve si hra uvědomí, jestli jste například někoho střelili nebo zabili a zároveň rychleji uvidíte akce druhých. Při nízkém tickratu může docházet k tomu, že zasáhnete někoho, kdo sice na vaší obrazovce stále byl, ale ve skutečnosti už stihl utéct za roh atp.
Battlefield V vychází 20. listopadu na PC, PS4 a Xbox One. Hru za zvýhodněnou cenu předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.