Skupině Smarty Brands se podařilo transformací zvrátit pád JRC
Novinka Skupině Smarty Brands se podařilo transformací zvrátit pád JRC

Skupině Smarty Brands se podařilo transformací zvrátit pád JRC

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

26

Herní obchod se letos opět vrátil do plusu.

Reklama

Herní průmysl prochází transformací a ta dopadá na všechny jeho části. Zatímco v minulosti se kamenným obchodům opravdu dařilo, v současnosti už takové žně nezažívají. Své by o tom mohlo vyprávět JRC. To ještě v roce vykazovalo za fiskální rok od února 2019 do ledna 2020 tržby v přesahu půl miliardy, načež v následném období šly rapidně dolů. Klesly o celých 371 milionů. A minulý rok se jim nedařilo o moc lépe, protože následoval další pokles, tentokrát v hodnotě okolo 241 milionů.

Skupině Smarty Brands se podařilo transformací zvrátit pád JRC

Záchranným lanem se pro JRC stala skupina Smarty Brands, která v daném období jednoho z největších hráčů na poli prodeje her koupila. Meziročně se novému majiteli povedlo zvednout růst známého obchodu o více než 50 %. Sami svůj úspěch komentují pro magazín CzechCrunch takto: „Po roce tvrdé práce můžeme říct, že se nám podařilo vdechnout JRC nový život. Koupili jsme ji jako exkluzivní značku, kterou jsme chtěli rozvíjet. A zatím se nám to daří,

Celku dozajista pomohlo spojení video her s elektronikou, k němuž v letošním roce došlo. V obchodech JRC díky tomu vedle her můžeme nalézt také konzole, nebo sběratelské předměty. Dá se říct, že Smarty Brands naskočilo na velmi podobný směr, který se vyplatil Xzone. Asi by nebylo příliš překvapivé, kdybychom se v budoucnu dočkali také toho, že JRC začne generovat vlastní edice, některých titulů, což by nebylo vůbec špatné.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama