Zpět na článek

Diskuze: Sony odhalilo zdroje úniků The Last of Us Part II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bobestom
Bobestom
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úniky jsem nečetl, ani nehodlám. Ale mám to chápat, že příběh se dle ohlasů nepovedl? První díl jsem hrál, bavil jsem se. Postavy sympatické, celý "svět" parádně vymyšlen. Úvod do hry byl luxusní a emotivní, ale celkově mi příběh nepřišel nic extra - pár zvratů mi přišlo dost jalových - těžko jsem rozdejchával scénu jak Joel spadnul z žebříku, to by nepřežila ani nová Lara Croft (která půlku hry jen padá :D ). Nechápejte mě špatně, mělo to hlavu a patu. Spíš chci říct, že byť příběh bude třeba (pod)průměrný, nemusí to znamenat špatný výsledek hry. Osobně očekávám adrenalinový survival zážitek, nové mechaniky, zbraně, nepřátele, ... vše v dokonalém provedení viz jejich předchozí hry. Sakra když se kouknu, že Uncharted 4 je už 4 roky staré, nemůžu tomu uvěřit - úžasná hra, skvělý zážitek. :)

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobestom Za mě je to, co udělali s postavami zločin.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2020 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tí ktorí hrali pôvodnú hru a prečítali si ten únik info (prečo?), myslíte si, že príbeh pokašľali? Vo všeobecnosti a bez spojlerov - v čom?

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 5. 2020 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Nevím jestli jsem četl všechno, ale pokusím se odpovědět: přečetl proto, že spoilery mi nevadí. A ne, nemyslím, že je něco špatně, naopak to, co je na příběhu netradiční, a možná proto to lidem vadí, že na to nejsou zvyklí, přesně tohle mi přijde velmi zajímavé a pokud bude námět i dobře zpracovaný, pak se mi jistě bude příběh velmi líbit a řekl bych, že i tobě, i když ti bez spoileru nemůžu říct proč. Můžu nabídnout kryptické přirovnání, ale i z něj bys mohl něco odvodit, tak kdyžtak pouze na vlastní nebezpečí a na vlastní žádost. :)

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Bez spoilerů to moc nejde. Ale hlavní problém je nakládání s postavami a woke agenda.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 5. 2020 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nezjistí konkrétní jména, třeba proti komu je vedena žaloba, může pořád jít jen o snahu zamést vše pod koberec, a to zcela pochopitelně, takovéto případy můžou hru i celé studio značně poškodit. Nejlepší je se v tom nepitvat a nechat Sony, ať si s leakerem v klidu poradí. Já už bych radši místo těchto dohad viděl nějaký gameplay přímo od vývojářů, hra vychází za měsíc a pár dní, už je pomalu čas na launch trailer a přitom se zatím o hře mlčí.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 5. 2020 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Unik jsem ignoroval, nebudu si kazit jednu z nejlepších her co za posledních X let co vyjde. Tak netrpěliví nejsem.

Tumic

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ze příběh bude stát za hovno to mě je z polovinu jedno ale ta nejhorší vec je 'spoiler' Joel zemře tak ze ho zmlatí transsexuál golfovou holí😂 to je kurva velkej propadák😂zabít legendární postavu takovým způsobem to je strašný 😂

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze dalsi studio, kde se jede na sjw lejna?

Fehr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je fakt že lidi jsou schopni vidět i v kuse hovna umění viz různé malby atd ale tohle je fakt extrémní propaganda, ostatně kdo není slepý moh si toho všimnout i v Uncharted kde byli jen náznaky ale tady už se uthrly ze řetězu úplně. Ze hry je na internetu totální meme. Vlastně mě je fanoušků sony docela líto, snad aspon Ghost of Tshushima bude povedený a budou mit co hrát.

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jasně, přičemž hejt schytala drtivě jenom od Sony fanboys, protože neskousli neexkluzivitu titulu. Jako když druhhýmu děcku koupíš stejnou hračku a to první si s tou svou už nehodlá hrát :), normální člověk se nad tím jenom pousměje.

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak po přečtení skriptu se musím jenom smát, co to vyplodili...Ale je fakt, že PS komunita je známá tím, že skoro každou exkluzivku vyhajpujou, i kdyby to byl těžkej brak a u tohodle to bude podobný :D

bokas
bokas
Level 42 Level 42
2. 5. 2020 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai 100 lidi 100 chuti, Já zas doufám ,že to bude pecka ,zatím jako každá hra od ND. Každopádně nehodlám být takovej tupec,abych vynášel rozsudky o hře, kterou jsem ještě ani nehrál.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 5. 2020 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Z mé zkušenosti i podle špatného libreta jde udělat nádhernou operu aneb co na papíře nevypadá dobře, protože myšlenky a vize tvůrce se tak špatně sepisují, může být po přidání audiovizuálu najednou mistrovská práce.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
2. 5. 2020 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Řekl bych, že spousta diváků tu myšlenku v tomto případě ani nepostřehne a operní hra nebude mít takový dobrý ohlas. Asi se to zase pomíchá jako loni v případě japonského díla. Myslím si, že ne všichni z nás jsou na takové úrovni, aby na některé věci koukali tak otevřeně a hledali v nich hloubku. Mě to třeba nedošlo, ale je pravda, že já o tomhle vím skoro prd, protože zábavu vyhledávám jinde. Málem bych zapomněl, že podobnou smíchanou odezvu teď také obdržel jiný japonský operní pěvec. Někteří z něho byli na větvi a někteří mu naopak dali na frak. Několik dní jsem viděl vyskakovat reakce, které se jej snažili bránit, ale moc úspěchu nesklidily. lol snad je to pochopitelné tahle tajnustkářská mluva :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
3. 5. 2020 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Jo, pochopitelná je a dá se říct, že souhlasím, akorát teda myšlenkou tvůrce jsem myslel spíš jak bude vypadat scéna ve hře oproti textu na papíře, než nějaké hluboké poselství. :) Á propos, je pochopitelná moje spoilerová sekce v komentáři níže?

Johny
Johny
Level 20 Level 20
3. 5. 2020 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Aha, tak to potom asi není moc myšlenka, ale ono samotné představení ne? Jo, to přirovnání mi přišlo ihned srozumitelné :D možná až moc. Ale je to ve spoilerech, takže cajk.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Jakože Death Stranding?

KratosGamer
KratosGamer
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Další blbec :D

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KratosGamer Viděl jsi ty úniky?

Killroy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych že hlavní problém je pro fanoušky zneuctění postav Ellie a Joela, násilná propagace LGBT a politických názorů Neila. Hlavně bych upozornil že nevadí mi že Ellie je lesba ani celkově takový lidi, ale vadí mi to rvat před oči. Jinak ano příběh tím je dost poznamenaný. Koncept dobrý, mohly by fungovat, kdyby tam nebyly ty zmíněné nedostatky. Doufám že jsem dostatečně odpověděl

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 5. 2020 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killroy Já myslím, že až všechny situace lidi uvidí v patřičném kontextu, všechno do sebe zapadne a příběh bude parádní. Chápu, že teď můžou působit nepatřičně, dokonce naštvat, ale to není vina vývojářů, ti nemohli počítat s tím, že klíčové scény někdo vytrhne ze hry a lidi je uvidí jako první, jen tak, bez vysvětlení. Nepřijde mi, že by byly postavy Joela či Ellie jakkoli zneuctěny, spíš mi přijde, že dostaly větší váhu některé věci naznačené už v prvním díle. ~~ Přijde mi to jako když se lidi ve Hře o trůny v S08E05 divili, cože se to najednou stalo s povahou jisté osoby, ale ono se to nestalo najednou, náznaky tam byly, sice menší, ale zase jich bylo fakt dost. A tady je to podobné, co bylo v prvním díle jen naznačené, je zde už naplno a ti, kteří nepostřehli náznaky, jsou teď hořce překvapení. Je to jako když v MGS 2 byli lidi naštvaní, protože najednou, zničehonic... a to se přece nedělá, to není klasický styl vyprávění a nikdo nás nevaroval. Kdo ale překonal svůj šok a hrál dál, zjistil, že i tento krok měl svůj perfektní smysl a v Last of Us Part II to bude podobné, jsem přesvědčený, že po dohrání příběhu nebudeme absolutně nic ze světa Last of Us vnímat ve stejném světle jako dnes a v důsledku toho příběh, který se dnes může někomu zdát až špatný, protože dnes víme jen část, bude nakonec výborný. Poslední věc, co lidem vadí, je v duchu "starý westerny byly nejlepší"- tohle nebudu víc naznačovat ani zde ve spoileru- ale jsem přesvědčený, že zbytek příběhu i toto hravě ospravedlní. Kdo se nechá nést vyprávěním, příběh si užije, nesnažte se na něj naroubovat svoje tužby, pak se vám líbit nebude.~~

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2020 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killroy Killroy čo sa týka tej násilnej propagácie LGBT agendy... Mám to chápať nejak tak, že aj keď sa jedná o stealth hru s prvkami prežitia a teda sex a sexualita ako taká tam nemá cenu obzvlásť riešiť tak Ellie na každom kroku cíti potrebu vysvetľovať každej NPC aké skvelé je byť lesba a pokiaľ si hetero tak nevieš čo je dobré? Vo všeobecnosti mi nevadia v hrách aj priblblé zvraty, ale propaganda politickej korektnosti vie hru otráviť. Tak v tomto smere by ma zaujímalo, čím sa hra previňuje? Lebo z niektorých reakcií mám pocit, že je to horšie ako Andromeda a Battlefield V dokopy.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 5. 2020 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Co jsem četl na nejrůznějších fórech, tak lidi jsou spíš naštvaní kvůli ději, než kvůli politicky korektním narážkám- ale naprosto v tomto souhlasím, už mi otrávily tolik her i filmů- je ale možné, že v záplavě všech stížností na příběh mi toto nějak uniklo. Odteď vůči tomu budu ostražitý. Co se ale týče příběhu, fakt myslím, že se ti bude líbit.

Shank

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však si ignoruj, pak se nediv až to po hodině a půl pojedeš vrátit do JRC.

Jan Tomanek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shank Od toho jsou recenze :D. Abys nekupoval zajíce v pytli.

Jirka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shank Tohle může napsat jen člověk co si to buď nemá možnost zahrát nebo někdo kdo je úplný pako. Pro někoho může být určitá hra blbost a pro druhého super hra. Koupil jsem už plno her a dá se říct že nikdy jsem úplně nelitoval. Na tuhle hru se moc těším a názor si na ji udělám až ji dohraju a ne podle nějakých úniků.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka Já jsem se nikdy neřídil podle komentářů, ať už na zingu nebo kdekoli jinde. Tlou2 jsem predobjednal hned jak to šlo, hry od ND jsou záruka kvality a nikdy jsem o nich nepochyboval. Nikdy žádné podvody na hráče, nikdy žádné shit mikrotransakce nebo 600 dlcček. Jinak nejsem blázen abych si kazil hru úniky. Nebudu se dívat ani na normální trailery

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka Já už litoval... Byl jsem na půlnočním prodeji 50km daleko od domova pro Mafii 3.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 5. 2020 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shank To tezko nakupuji jen v XZONE a nikdy jsem zadnou hru nevratil...

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
2. 5. 2020 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shank Co je tohle za zbytecne kecy? Kolik vám je?

KratosGamer
KratosGamer
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shank Bože ty jsi tak trapnej ubrekánek tvl :D

Shank

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony si může potvrzovat co chce, týpek má přístup k různým development buildům, některé jsou staré několik let. Byl to developer.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 5. 2020 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shank Vsadím se, že to byl focus tester. To jsou "běžní hráči z davu", které si za normálních okolností po podepsání NDA smlouvy vývojáři vodí do vysoce zabezpečených místností, aby tam sledovali jejich reakce na hru v rámci průzkumu trhu. Kvůli karanténě to zřejmě museli realizovat formou streamování buildu na dálku nebo tak něco. Ten člověk měl ale určitě podepsanou přísnou NDA a čeká ho soud, možná i zadlužení na zbytek života.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
3. 5. 2020 05:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Přesně tak..ve slatině jsem taky byl, takže mě to hned napadlo. Tohle by si developer nikdy nedovolil. Spíš mě ještě zarazilo, jak hloupej byl. Z těch dat testovací verze hry jak tam lítaly fps a další měření dat a údajů. Z tohohle přece muselo jít vyčíst o jakou testovací verzi se jedná. Kdyby to aspoň osekal ty videa o ty data, tak mu to nikdy neprokážou, že to vypadlo zrovna od něj. Leaky se dějí všude , ale takto průkazně ukázat přímo na sebe je unikátní věc.

Reklama
Reklama