Zpět na článek

Diskuze: Souhrn prvních recenzí Cyberpunk 2077

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hanyz Rohlik
Hanyz Rohlik
Level 1 Level 1
11. 12. 2020 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi se recenzeti těšili jako já tak nehleděli na chyby ve hře, nebo počítali s tím že je stejně CDPR opraví do konce roku

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
10. 12. 2020 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pamatuju si jak KCD dostavalo nizsi hodnoceni diky stavu hry pri vydani. tady az takovou kritiku nevidim - hype, protekce?

Alonsy
Alonsy
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavá na dojmy hráčů. Technické problémy se dají čekat. Neměli nadávát na stále odklady. Stejně by tam chyby byly i kdyby na to CDR měli dalších pět let. Jinak to u takových her asi nejde, než to vychytávat za pochodu. Já si asi počkám zase na nějakou slevu. Za ty peníze se mi do toho nechce. Dávno jsou pryč časy, kdy jsem musela mít vše jako první. I když příjemné by to bylo. :-D

Scary8
Scary8
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už aby to vyšlo

Tomáš Marný
Tomáš Marný
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scary8 Už jen několik hodin.

Jiří Adámek
Jiří Adámek
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výtky hře některých recenzentů jsou fakt mimo mísu. Přesně to odráží náladu v dnešní společnosti - všechno musí být genderově vyvážené a musí zahrnovat 458 pohlaví.

Hostal
Hostal
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Adámek Můžeš uvést příklad takových výtek?

Tadulinka
Tadulinka
Level 4 Level 4
9. 12. 2020 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozitivnější než jsem čekal, pěkný!

Angrycat
Angrycat
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se říka, pravda bude někde uprostřed. Dokážu si představit, že je hodnocení lehce nadsazené.

stb-andrej cotamnechtěl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol. k tem hate nesmyslum: jakou recenzi maji asi windows 10 a kolik lidi je pouziva.. aneb poptavka vs nabidka. nechces tak nekupuj, nevis tak pockej mesic po vydani, chces tož predobjednej. kurva lidi chovejte se normalne jako v demokratickym trznim svetě. :D

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stb-andrej cotamnechtěl na windows 10 lidi nadávaj, protože jim přebarvili tlačítko a kvůli nové barvě ho teď nemůžou najít, protože v notýsku maj že musej zmáčknou zelené tlačítko v levém horním rohu, jinak to jsou nejlepší windows, co kdy microsoft vydal. a srovnávat něco tak komplexního jako operační systém se hrou je absolutní nesmysl

stb-andrej cotamnechtěl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 no ja to myslel tak ze vsichni nadavaj v diskuzich ale stejne to budou hrat a pokud to hrat nebudou nvm proc nadavaj v diskuzich. :D

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já opravdu nechápu co to v poslední době z lidma je,že musej pořád dokola jen na něco nadávat. Ten hate při vydání každý druhý hry,filmu,seriálu atd.. je opravdu až dětinskej a vypadá to,že se to jen stupňuje.Pokuď se vám něco nelíbí,tak na to nekoukejte,nehrajte,ale opravdu neříkejte ostatním jak by oni sami měli nahlížet na ten či ten produkt,jelikož váš názor je ten jedinej. Pokuď vemu recenzi na C2077,tak jsem se z ní dozvěděl,že jde o revoluční hru v mnoha ohledech s fantastickým světem a skvělou hlavní linkou,která má v sobě hodně bugů,což bývá skoro jediná připomínka od většiny recenzentů.Proto je dle mě hodnocení 9 zcela na místě a je taky dost pravděpodobné,že day 1 patch stav hry určitě zlepší.Hry s tak velkým a hlavně hustým životem prostě mají s něčím takovým dlouholetej problém. Pokuď jde o srovnání s KCD,tak nevim o čem.Ta hra měla určitě velmi pěknou vizi a svět,ale hlavní hrdina byl neuvěřitelně nudnej,hlavní linka byla taková průměrná,byl tam problém s optimalizací a bugy tam byli snad jako v nynějším C2077,kterej ještě nevyšel.Proto asi těžko tohle srovnání uspěje,takže radím všem ať s hrou počkají na vánoční čas,stejně jako to udělám já. 😀

1234
1234
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Protoze kriticky mysleni je spatny a je lepsi si nechat srat na hlavu a tolerovat sracky, ze? Vzpamatuj se

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor nadávat?? myslíš kritiku?? protože kritika je potřeba...

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Kritika,kritika a věčná kritika.Zvlášť o lidí kteří ve svym životě nic nedokázali,jako třeba ty.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Nemusím být šéfkuchař, abych poznal, že je jídlo přesolené. Argumenty "Ty JSi v ŽiVOtĚ Nic NeDoKÁzAL!!" jsou pěkně ubohé. To by pak nikdo nemohl mluvit o ničem.

Spooky Lost
Spooky Lost
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Th3Evo Pravda....

Samot
Samot
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Revoluční hru v čem přesně? Nějaký příklad? Pokud se tu máme bavit o revolučních hrách, které přinesly něco nového, tak je to právě KCD, C2077 se zda být a dokonce to v recenzi bylo napsáno, RPG napsané podle přesného scénáře a best practices jak udělat hru na hrdiny. Nicméně hru mám objednanou, ale opravdu ji beru jako další “šedivku” mezi kupa podobnýma, jen jinak naskinovanou

XspyCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejte sem někdo odkaz na tu staženou recenzi , chci vidět jak se dělá herní novinařina v Cesku ;)

CZPoseidon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak uz ani 9z10 nestaci redakci na uverejneni? A radeji recenzi stahnou? Nebo poruseni pravidel? Pokud porusili pravidla tak se meli omluvit jinym zpusobem a ne tak jak to napsali :D. Jinak nehodnotit hru jako celek vcetne technickeho stavu je hnus - protoze hru si kupujeme jako celek nikoli jako kousek. Alibisticke recenze v poslednich letech me stvou takovy ACV 8z10 je vysmech. No a pak si neco kupte jako novinku kdyz recenze nemaj vahu a influenceri prodejny d....y. Hmmm no jedine koupit ve sleve to tomu clovek odpusti dost veci a jeste to ma v lepsim stavu... Mimochodem jestli stav hry neodpovida kvalite v den vydani tak maj dat recenze az v den vydani nikolik x dni predem. Nu coz i to odstraneni recenze je zvlastni :D

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZPoseidon No troufnu si tvrdit že software si nikdy nekupujete jako celek resp. že je dokonalý a bez chyb... i když se to všude tak uvádí :)

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se mi libí, jak jsou tu někteří schopni se zhádat do krve kvůli jednomu číslu a řešit to tu několik dní a desítky příspěvků v kuse :D Ať si to dostane známku jakou chce, pro mě je to z hlediska obsahu a zasazení na 99% hra roku a nepotřebuju k tomu žádný recenze, názor si stejně udělám sám. A kdo čekal takovou obsáhlou hru bez bugů a problémů, tak byl s prominutím trochu naivní.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy jsou studia, která obsáhlou hru be bugů zvládnou a nepotřebujou k tomu 10 odkladů. skoro mi přijde, že před rokem jim došlo, že od nich opravdu tu hru někdo čeká, tak se to sanžili narychlo splácat.

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Dej mi příklad jelikož to co si napsal je absolutní 😯 Něco ve stylu dokonalé rasy

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 nezastavam se CP77 ani omylem, ale RDR2 mel tak epic fail release ze to snad nemuzes myslet vazne?

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert na nic si nevzpomínám, teda mimo problému s ovladačema na PC

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
8. 12. 2020 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert Jakej epic fail? Já hrál RDR2 hned po vydání na PS4 pro úplně bez problémů a nevím, že by někdo nadával na stav hry

Michal Krejčí
Michal Krejčí
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně bych začal technickou stránku z finálních hodnocení postupně vyfázovat. Samozřejmě ne z recenzí jako takových, určitě stojí za zmínku v jakém stavu hra vyšla ale v době kdy hry dostávají technické opravy i roky po vydání by už technická stránka hry (Při vydání) neměla mít vliv na celkové hodnocení. Vezměte si například No Man's Sky. Hra je v naprosto jiném stavu než když vyšla. Tímto se snažím říct že vysoké recenze CP2077 nejsou nějaká fanboy konspirace. Spíše si recenzenti kryjí všechny strany jelikož asi počítají s tím že technická strana hry se pravděpodobně zlepší, tudíž je to většinou jenom zmínka.

1234
1234
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Krejčí Co? Takze si koupim hru za 1800 kc s tim, ze si ji poradne zahraju az za pul roku a tobe to pripada v poradku? Technickej stav by mel bejt v recenzi i pri hodnoceni jeden z nejdulezitejsich aspektu proboha...

Michal Krejčí
Michal Krejčí
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Půl roku je docela přestřel, většinou se technickej hry opraví během prvního týdne pokud vývojář za něco stojí.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Krejčí Cyberpunk 2077 měl původně vyjít už v dubnu. Hru odložili nakonec o téměř 8 měsíců, aby měli čas vyladit bugy. Tři dny před vydáním je hra pořád v mizerném stavu.

Willi
Willi
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Souhlas... Pro mě je technický stav hry při koupi velice zásadní a nemyslím si, že jsem jediný.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Krejčí To jsou zas názory od lidi , co snad dělají v tescu ,nebo fakt nevím už 😂 Tak ze kdybych Vám pane dělal střechu a byla by z půlky děravá, zaplatil by jste mi za to plnou cenu..? Technický stav je dost podstatná část hry ,tak že určitě by se na to mělo brát dost velký ohled. A ne za to strhnout bodik,který si myslím, že ani nestrhl za to, ale tu 9 dal spis aby se neřeklo...

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas jasně, když pak každej víkend přijdeš přidat pár tašek

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas aaa vidím že se zase našel nějaký expert který by chtěl vše bez chyb a bugů 😂 😂 😂 😯

Wolfix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Krejčí Ale to "pravděpodobně" je důležité slovíčko. Člověk nemůže vědět za jak dlouho se ta hra stane dobře hratelnou bez otravných bugů. Jasně, AAA tituly tu opravu dostanou dřív nebo později, ale to je pro ně tak těžké vydávat hry bez bugů a ne "rozbité" hry? Ať už pod tlakem fanoušků, majitelů nebo kvůli čemukoliv jinýmu, vždycky se najde výmluva proč tam jsou bugy ... místo toho, aby hra prostě byla odložená. Navíc si občas vývojáři sami na sebe upletou bič v podobě brzkého oznámení hry, kdy ani přesně neví, jak dlouho bude vývoj trvat. No Man's Sky dostal hrozné známky zaslouženě, protože vývojáři zkrátka lhali. Optimální by bylo, aby se recenzenti k podobným hrám třeba po roce vraceli a dávali k recenzím dodatek, jak je na tom hra teď. To se ale neděje, takže by se měli vývojáři snažit, aby byla hra v den vydání v pořádku a nebo nerozesílat kopie hry bez patchů. A to nemluvím jenom o CP. Jako hráč, který se ale na nějakou hru těší a třeba koupí sběratelku si nepřeju čekat na patche a mít zkažený zážitek v den vydání. To už radši pár měsíců navíc počkám. A vzhledem k tomu, že skoro každá recenze zmiňuje menší/větši technické nedostatky, vypadá to na větší problém, než něco co s úsměvem přejdeš.

Hrac 50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu co na tom kdo ma. Prebarveny ruzovoucky svet, animace a pohyb postav je jak z 10 let stare hry, Rage 1 vypada a hybe se mnohem lepe nez tohle, asi to miri na hrace 10+

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já některé komentáře všude na netu prostě nepochopím. Lidi celosvětově brečí, že recenzenti nedostali 1 Day Patch. A co jako, že nedostali patch? Prostě dostali hru a takovou jí mají recenzovat. Je blbost se odkazovat na budoucí patch, který možná něco někde v nějakým rozsahu opraví. A co se týče bugů. Další věc, co nechápu. Není snad účelem recenzí hru zhodnotit po všech stránkách? Já jen, že až na pár výjimek lítají samé 9/10 a přitom píšou o špatném technickém stavu. To mi prostě nevychází. Jop, fanboysmus je silný.

Ternomax

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 A já zase nechápu proč by jste za špatný technický stav dával hře 6/10 :)

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ternomax Hra padá, občas nejdou dohrát úkoly a je tam spousta audio i vizuálních bugů. Myslíš si, že si taková hra zaslouží 9/10? Kdyby to nebyla nejočekávanější hra desetiletí, tak by to dostalo nižší hodnocení bez mrknutí oka. Třeba AC:Unity, které taky proslulo svými chybami dostalo na Zingu 7/10 s komentářem "Pokud překousnete jinak neomluvitelné technické chyby, dostáváte skvělý assasínský zážitek, který se přibližuje kvalitám prvních dílů.".

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Th3Evo Přesně tak, nikdo nenutil CDP Red aby tu hru dávali recenzentům, CP77 by se prodával jako rohlíky i bez toho, takže prostě by se měla hodnotit hra v takovém stavu, v jakém je a ne v jakém možná bude. Pokud hra je technicky na tom špatně a to věřím že je, vzhledem k tomu jak se o tom píše a zmiňují to dlouho už i ti, co hrají, tak to prostě není 9/10, obzvlášť když si musím dávat pozor na situace, kde hra evidentně padá atd.

Ternomax

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Th3Evo "audio i vizuální bugy" - neřeším to by každá hra potom musela mít dle vás teda 5 bodů... "Hra padá, občas nejdou dohrát úkoly" - otázka v jakém časovém horizontu se to děje jako to že hra spadne jednou za 10 hodin a pravděpodobně to opraví první patch tak ano je to na - body ale že by to znamenalo dát třeba poloviční hodnocení?... Jestli to padá pořád a je to tím pádem nehratelné tak to už je poté na uváženou... Přijde mi že vy hry hodnotíte nějak takhle: Jednou mi to spadlo - 9/10, propadl jsem se do země - 8/10, nejde mi dodělat jeden quest ze 100 - 7/10, jéé glitch kdy na 1 pixelu chybí textura... - 6/10 mmm tak to té hře tedy dávám 5/10 (a nic jiného mě v rámci hodnocení nezajímalo) 😯

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ternomax Psal jsem to tady už předtím, ale tak znova - Bugy od YongYea: Zbraně vznášející se ve vzduchu po smrti nepřátel Špatně synchronizované animace NPC – T-posing, chození ve vzduchu, mizení, chození dopředu a dozadu, teleportace, duplikace AI, která nereaguje Duplikace objektů se kterými má NPC nějakou interakci Mizejí části výbavy v zrcadle nebo v cutscénách – výsledkem je třeba nahá V Audio se v cutscénách nemusí přehrát Chybějící lipsync, audio i vizuální efekty Telefonát během rozhovoru, kvůli kterému posloucháte 2 konverzace najednou Konverzace pokračující i potom co odejdete od NPC Titulky se občas zaseknou Problémy při porovnávání zbraní v inventáři a při klikání v inventáři, staty ukazující 0 Někdy nefungovaly části questů a bylo potřeba načíst předchozí checkpoint Crashe Sám recenzent řekl, že ty chyby byly celkově rušivé a kazili zážitek ze hry. Ale ty si asi nasadíš klapky na oči a dáš 100/10.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ternomax Ternomax: "Přijde mi že vy hry hodnotíte nějak takhle:" ... Hm, tak to ti asi jenom přijde, protože jak se koukám, tak jsem nic nehodnotil a ostatní taky ne, jak píšeš. Nice try

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
8. 12. 2020 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ternomax Jako nic ve zlém, ale to pak nemá smysl psát recenze ne? Protože to prostě není objektivní... Zrovna No man's sky je ideální případ, všude v recenzích dostal mizerné hodnocení, proč nedostal 9/10 s tím co do něj vývojáři dodělají? Prostě hra byla rozeslána v jakém stavu vývojáři "chtěli" aby byla hodnocena, osobně mi přijde celkově tento přístup k CP77 velmi alibistický, protože kdyby dostal málo, tak se web může dostat na black list a jde tedy spíše jenom o lezení do patřičných míst. Stejně tak mi nepřijde adekvátní tvrzení "Day1 patch, který to opravuje má jenom 50 GB (či kolik, o hru se nezajímám...)", jako bydlím na vesnici, kde mi to většinou stahuje normal kolem 2 MB/s, takže super, že hra vychází 7. 12., ale já si ji díky tomu nemohu zahrál další 2-3 dny? (a to mi pojede počítač nonstop...).

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
8. 12. 2020 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amoonra A dokonale je vidět dvojí metr recenzí na zingu.. Zrovna teď jsem koukl na recenzi Empire no Sin a hle v záporech "velmi špatná AI / Ohromné množství bugů" a hra si odnesla 4/10, u této hry nikdo ani neřeší, že bugy se opraví, hodnotí se co je na disku... Upřímně obecně mě ani jedna hra nebere, obecně jsem spíše na ústupu s hraním, ale touto situací to je pro mě asi ta pomyslná tečka proč dát Zingu pápá... Od redesignu (ano vim že to je dlouho + co odešel Miky) prostě nemohu novému stylu zingu přijít na chuť, ale ze setrvačnosti jsem sem chodil, ale už ne jako dříve x-krát denně, teď přijdou klidně jednou za den a to už musí být, prostě obsahově to jde mimo mě. Uvědomuji si, že recenze jsou subjektivní názor, ale zrovna CP77 měli všichni za 100/10 hru a to ji ještě ani nehráli, takže jsou dost předpojatý a zrovna tady dali 9/10 jen aby se neřeklo.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Právě že díky bugům to má jen 9/10 - jinak by to bylo 13/10 protože desítkové hodnocení je tak zdegradované že na takovou hru už prostě nestačí. :D

Seffi
Seffi
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
8. 12. 2020 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdá se mi, že jsem asi jiný než většina zdejších, kteří čekají na recenze her. V dobách vytáčeného internetu, kdy nebyly tak dostupné herní videa nebo stream, dávala recenze smysl. V té době jsem jako hráč kupoval herní časopisy a hltal recenze jednu za druhou a byl to můj jediný odrazový můstek pro nákup hry. Pak tyto časopisy začaly přidávat do obalu CD, DVD s demíčkama a já mohl hru posoudit už z vlastní zkušenosti. Pro nákup hry se dnes rozhoduji už pouze podle streamů ze hry nebo YT videí, kde vidím již finální produkt a tudíž klasické recenze beru pouze jako subjektivní názor recenzenta. Je mi jedno jestli tomu někdo dal 10/10 nebo 1/10. Je to pouze číslo, které pro mě jako jedince nemá žádnou vypovídající hodnotu v dnešní době, kdy se mohu na hru podívat sám a sám ji posoudit.

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo Xzone teď bude mít problém že dalo neoprávněně hru k recenzi , která ještě nevyšla :D No jo na Zingu se nechtělo čekat než dojde verze od vydavatele.

Jurka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D

Wolfix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nechápu co se nadává na redakce, že vydávají recenze bez patche. Jestli tu hru dostali ve špatnym stavu, tak proč by měli čekat, než vyjde patch (kde se neví, co přesně opravuje) a teprve pak začít recenzovat? Je to vždy chyba té herní společnosti, že vydává a posílá hry v nedodělanym stavu, místo aby je odložili ... ne redakce. Druhá věc je samozřejmě to, že hodnocení hry nemusí odpovídat technickému stavu, protože se počítá s tím, že se všechno ještě opraví a u každé hry je pak jiný metr (KCD x CP). Ani jedna možnost není dobrá.

SamotCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix No tu jde ale právě asi o to, že Zing žádnou kopii od vydavatele nedostal a už vůbec ne PS5. Dodal mu ji pravděpodobně Xzone jako majitel Zingu, čímž by ale porušili ne jednu smlouvu a hrozil jim docela nemalý problém. Ale je to jen spekulace, kterou tu vyslovilo již pár z nás.

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
8. 12. 2020 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohu se zeptat na bližší informace o článku výše - dočasné stažení recenze? Více tam napsáno není a nejde ani komentovat. Myslím si, že by takový článek zasloužil více informací než ty žádné, které tam jsou.

cibulový punk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dakh666 Recenze nesplňovala požadavky CD Project RED.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdo, kdo četl recenzi a prozradí mi, proč byla stažena? :D

SamotCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Pouze spekulace: Třeba se nepohodli v redakci, recenzent se mě zdál spíše jako velký natěšený fanoušek, než nezaujatý recenzent. Nebo taky hru pravděpodobně nedostali na recenzi, ale díky Xzonu se k ní dostali dříve a hráli ji, nicméně recenzi asi správně vydat nesměli...ale jak říkám, spekulace.

Ananas10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamotCZE Mne skôr prišlo zaujímavé že všetci čo dostali hru na recenziu, hovorili že dostali iba kódy na PC, nikto nedostal na konzolu. A na zingu vyšla na PS5 (čiže PS4 verzia).

Kancas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 Stopro je to tím, že to recenzovalu na konzoli. Recenzenti mají pouze PC verze, nikdo nemá PS4/Xbox kódy, píšou o tom všude + youtubeři to kritizují, že nikdo prostě neví, jak to bude běžet na konzolích atd. Tudíž problém je v tomhle a bůhví, odkud tu kopii mají (asi xzone)

T800
T800
Level 31 Level 31
8. 12. 2020 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 S vysokou pravděpodobností tomu tak bude, jelikož i mě přišlo divné, že všude čtu, jak se rozdávali pouze PC verze a Zing najednou přijde s PS5? Dále nechápu, proč zrovna PS5, kterou má momentálně v republice minimum lidí. Větší smysl dává recenze PS4 verze už z té velké obavy u hráčů, jak to vůbec na tomto dosluhujícím stroji poběží.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
8. 12. 2020 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Hra dostala 9/10 a přes nějaké menší zápory bylo i zmíněno, že technická stránka hry je na tak špatné úrovni, že hra padala a tuším, že i bugy, které znemožnili dohrát misi nebo tak podobně. Ozvalo se spousta lidí, že je nesmysl dávat hře 9/10, když je tam tolik chyb, došlo k srovnávání s KDC protože bugy se na hodnocení dost odrazily, kdežto tady ne. Jenže hra prošla recenzí, kdy ještě nebyl k dispozici day one patch, takže podle mě recenzí updatují a podle toho případně upraví hodnocení.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Upřímně to nechápu. Hře dali 9/10 s tím, že největším problémem jsou bugy, kterých tam je požehnaně. Stáhli to pravděpodobně kvůli uplakánkům, kteří pořád melou něco o day 1 patchi. Zatím ani nevíme co všechno ten patch opraví, ale je naivní myslet si, že opraví všechno.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
8. 12. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Po 7 letech čekání se vypustí recenze bez day one patche kterej bude mít přes 40gb tak že neodpovídají finálnímu produktu. Nikdo nečeká že to opraví celou hru ale tohle není absolutně fér dělat verdikt bez tak velkého patche.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Až na to, že těch 40GB už v té recenzi bylo. Martin Zavřel právě psal, že hra na disku má 70 a pak musel těch 40 ještě stahovat.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
8. 12. 2020 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Vím ale nebyl to day one. Bude další kterej má přes 40

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl No jen aby. Taky tím fyzická edice hry začíná postrádat smysl, když si musíš víc jak půlku hry stáhnout, aby to bylo vůbec hratelné.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo "We received a 50GB patch during our review period. CDPR referred to this patch as the Day 0 patch. When asked for clarification whether the patch will be what players were receiving at launch, a CDPR representative told us that the Day 0 patch is what people will be experiencing on launch day. It is the Day 1 patch, only different in name. More fixes will be rolled into the Day 0 (Day 1) patch, but we cannot specify exactly what." https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-review/

_marosho_
_marosho_
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Proto jsem se rozhodl hru koupit digitálně. V noci něco málo rozehraju a ránu budu mít hru nachystanou i s patchem.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
8. 12. 2020 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_marosho_ Já ted sosám z GoGu a má to 58gb

_marosho_
_marosho_
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl GoG je dobrá volba. Nakonec bude hra na Psku v tak otřesném stavu, že mi lépe pojede na mém low PC :D

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo v recenzi bylo, že hru zkusil i bez patchů, jen z toho co bylo na discích a vypadalo to, jako by to byla nějaká early beta.

Pepa Konev

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Jak není fér. Chtějí za to plnou cenu tak ať vydají hotovou hru

_marosho_
_marosho_
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Vzhledem k tomu, že (v tuhle chvíli) nikdo na světě nedostal recenzentskou kopii na konzole, tak hádám, že porušili embargo.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
8. 12. 2020 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_marosho_ embargo se nevztahuje na platformy ale na hru samotnou ne ?

_marosho_
_marosho_
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl No to ano ale vydavatel si může vybrat komu klíče poskytne a dá mu tedy povolení recenzi předem vydat. Může to být tak, že včera mohli vydat recenzi určité weby, kterým dali předčasně ty PC klíče a ostatní mohou recenzi vydat až později. Protože když koukneš na net, nikdo na světě nemá recenzi na konzole. Aby to nakonec nebylo tak, že Xzone prostě dal disk Zingu a zkusili to vydat :D

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
8. 12. 2020 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_marosho_ To je dost možný :D

Ananas10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_marosho_ Mne to tiež prišlo divné, Skill Up sa dokonca sťažoval že nedostal kód na konzolu aj keď ju požadoval a nemohol zverejniť ani svoje zábery takže s recenziou počká. Celé mi to ohľadom tých konzol príde divné.

_marosho_
_marosho_
Level 1 Level 1
8. 12. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 Určitě je to přinejmenším divný. Taky se mi nelíbilo že ji tady hráli na PS5. Kolik lidí má PS5? Co to hráči řekne o stavu hry na PS4? Nic. Nicméně pokud by to byla na konzolích katastrofa s tech. stavem, CDPR by asi ztratil tu svou pověst oblíbeného vydavatele.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eeej bude to pecka!

Dartwens

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak co jsem tak čet. Tak bych jim už hru před datem vydání neposkit. Jasně bylo řečeno že po vídán hra dostane masivní patche. A určitě když hru dostávaly k recenzi jim to bylo řečeno.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dartwens Tvl lidi jste fakt naivní, jestli si myslíte , ze takhle obrovsky rozbitou hru opravu 1D patch, takhle hra se bude dávat dohromady hodně dlouho, to je realita.

Harvey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prijde mi uz neskutecna ovcovitost, co si nekteri lide nechate libit a jak vam muze kdekdo s prominutim sr...t na hlavu. Omlouvat technicky stav a argumenty typu “nemelo by se to odrazet v recenci” jsou mozna projevem dlouhe natesenosti, ale zaroven hlavne ztratou sebedustojnosti. Hra stoji okolo 2000,- a je nedodelana. Prislo by vam v poradku stejna situace napr. u telefonu plnem chyb, ci auta ktere nebrzdi v zatackach (ale to je v pohode oni to po par nehodach doladi), a co vakcina, kterou doladi az po prvnich nezadoucich ucincich u ockovanych. Nebo kuchar, ktery prijde dopect maso az pote, co se ozvete, ze je nedodelane? Ne neni to v poradku, melo by se za tech. stav vice v recenzich srazet, jelikoz chyby maji vliv na hratelnost. Komentar neni kritikou recence, ale spis reakci na slepotu nekterych kupujicich.

Reymo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

posledni 3 recenze nechapu kdyz bylo jasne receno ze po vydani dostane hra update..

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
7. 12. 2020 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reymo recenzenti měli update dostupný

Reklama
Reklama