Zpět na článek

Diskuze: Souhrn recenzí remasterované verze hry Zaklínač 3: Divoký hon

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

L8ck3

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čaute, neví někdo jestli hra obsahuje i DLC? Mám základní verzi a DLC koupené zvlášť, ale nikde sem je neviděl ke stáhnutí.

zinga
zinga
Level 21 Level 21
13. 12. 2022 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde mám ten čas brát? To je oč tu běží.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
13. 12. 2022 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na steamu je ted Witcher 3 GOTY za 50 euro, za 7 let starou hru takova palka! Pritom jeste den, dva predtim za 6 euro! :D S tim vylepsenim grafiky se nepredreli a na prvni pohled to neni vubec poznat.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
14. 12. 2022 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 Chvála Bohu za ty krabicovky. Na PS 4 jde sehnat i za pětikilo 🤭

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
13. 12. 2022 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je to na PS Store? Koukám, že GOTY verze odsud zmizela, nahradí jí zítra tedy tahle "nextgen verze" kde bude vše?

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
13. 12. 2022 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatiaľ čo sa herný Zaklínač len zlepšuje tak ten seriálový sa len zhoršuje. Tvorcovia seriálu to bohužiaľ radi ničia.

Július

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý deň prajem, neviete či ako vlastník verzie hry na PS4, si ju môžem stiahnuť na PC? 😅

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
13. 12. 2022 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Július ne, ale je teď kompletní edice ve slevě za 10€

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dělat zase recenzí na to samé jen co vypadá trochu lépe když to každej už hrál a ví že to je top hra je docela waste of time tohle není FF7 XD

Richie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Já ho třeba ještě nehrál a čekám právě na toto, protože v 30ti fps se mi to hrát nechtělo.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richie K tomu ale nepotřebuješ přece novou "recenzi" stačí si přečíst tu původní, vzhledem k tomu že nového obsahu tam zrovna moc není.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
13. 12. 2022 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu ty výkřiky _"To se jako bude teď recenzovat next-gen hry?"_1) Je neuvěřitelné a nepřestává mě stále (ani po sto letech v diskuzích) překvapovat fakt, že se lidé naváží a mají potřebu komentovat něco, co je zcela EVIDENTNĚ nezajímá... Nezajímá mě to? TAK TO PROSTĚ NEČTU A MÁM KLID, NE? Co je komu potom, co se novináři rozhodnou komentovat či hodnotit či o čem psát... Neuvěřitelné... 2) ANO, budou se klidně recenzovat i next-geny a nevidím v tom žádný problém. Kor když jde o trvalou sérii, kterou vyhlíží cirka XY milionu lidí a na patch se fanoušci klepou jako na první zásun. Naprosto nikde a v ničem nevidím problém. 3) ANO, bezplatnou aktualizaci dostala hromada (no, spíš hromádka) menších her, ale tady píšeme o hře, která zlomila řadu rekordů a prodávala se v milionech jednotek + se i nadále stále prodává. Její next-gen verze je prostě událost a velká řada lidí se v různých diskuzích ptá: Co přesně konkrétně ten patch znamená, jak to vypadá, rozbije mi to hru/postup, budu to moct hrát na svém současném železe? Takže viz bod 2. Lidi to zajímá. A pokud to někoho nezajímá - viz bod 1. Neuvěřitelný... Češi dokážou trudomyslně a skepticky pyskovat skutečně doslova úplně nad vším...

ondraNW
ondraNW
Level 34 Level 34
13. 12. 2022 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Naprostý souhlas

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Corvusi, vy máte takovou zvláštní schopnost dát do jednoho příspěvku trefné a validní poznámky a zároveň tam přidat Vámi "vyvozené" zcela nesouvisející závěry, které tam pravděpodobně přidáte buď proto, že uděláte nevhodnou generalizaci na neúplných základech (nedostatečných informacích), nebo si ani neuvědomujete, že ty věci nesouvisí anebo si dokonce odporují. Tohle děláte dlouhodobě a já často souhlasím s částí Vašeho příspěvku a velmi nesouhlasím s jinou částí Vašeho příspěvku. Chtěl jsem něco takového napsat už posledně při Vašem komentáři Agraela a jeho přispívající komunity. Tak tedy, i zde souhlasím se spoustou toho, co jste napsal (i když ne se vším), ale zásadně nesouhlasím s poslední větou. Skeptický přístup je obecně velmi dobrá charakteristika, podobně jako kritické myšlení. Chrání toho, kdo jej pěstuje. Před několika lety proběhla anketa jakým způsobem si hráči zjišťují informace o hrách, především pak na herních platformách, jejímž výsledkem bylo, že hráči často čtou uživatelské recenze hry, kterou zamýšlejí koupit a obzvláště se zaměřují na delší texty a recenze s nejhorším hodnocením. Tímto mají velkou pravděpodobnost, že jim neunikne informace o nějaké vlastnosti dané hry, která by jim mohla vadit. Z podstaty věci vyplývá, že tento přístup nemohou uplatňovat hráčí, kteří nekriticky a "odhodlaně" kupují v předobjednávkách, protože v té době ještě uživatelské recenze nejsou a takoví hráči se pak nepoměrně častěji "spálí", než hráči, kteří se rozhodují až později na základě více dostupných informací, jako jsou právě uživatelské recenze. Skeptický přístup je velmi dobrá věc, která je svému "nositeli" prospěšná. Lidé by se neměli bát vyjádřit své obavy a věcně a slušně diskutovat, pokud s něčím nesouhlasí, nebo se něčeho bojí. Já vidím problém pouze v tom, když je nesouhlas vyjádřen vulgárně a s použitím manipulativních technik. Určitě bych uvítal, kdyby více lidí mělo alespoň o trošku více skeptičtější přístup, než nyní. To, že se lidé bez tohoto přístupu napálí při předobjednávce je maličkost. Pokud maji nekritický přístup, projeví se to, bohužel, i v mnohem důležitějších záležitostech, které mají vliv na jejich okolí, stát, či dokonce nadnárodní záležitosti.

The Main Man

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Skepticky pristup OK. Ale to, ze lidi nenavistne komentuji neco co se jich nemusi tykat, pokud sami nebudou chtit, uz min. To je jako jit po ulici a videt inzerat nabizejici lekce hrani na kytaru a zacit tam hystericky telefonovat, co si to jako dovolujou mi nabizet lekce hry na kytaru, kdyz me zadne hrani na kytaru nezajima. Tak to vidim ja. Ja se treba na vylepsenou verzi Zaklinace tesim moc, ale taky mi prijde, ze na to kolik se tomu venuje prostoru, to zase takovy posun neni. Ale co je mi do toho, muj prostor to neni, tak do toho nebudu brblat.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The Main Man @The Main Man Promiňte, ale až do vašeho příspěvku nikdo v tomto vlákně nezmiňoval nenávistné komentáře. Ačkoliv vám to může připadat, jako kdybyste reagoval na to, co zde bylo napsáno, děláte přirovnání k něčemu a zmiňujete něco, co tu nikdo před vámi nepsal. Kritický/skeptický komentář a nenávistný komentář jsou velmi odlišné věci. Dokonce jsem ve svém příspěvku explicitně zmínil slušné a věcné diskutování.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
13. 12. 2022 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus To není obhajoba na to recenzovat patche do her .. tohle není ani remaster ani remake, ono i hodnotit remaster je hloupost pač je to to samý jen v lepší grafice To je pak na smích.. může si kde kdo vydat patch a hurá napíšeme další recenzi a je úplně jedno jestli je to hra dekády či ne, pač to je pak nefér vůči nízkorozpočtovým hrám Hra se recenzuje jak vyjde a to je celý

kufač
kufač
Level 42 Level 42
13. 12. 2022 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Tak to pozor, mě herní Zaklínač zajímá. Stále jsem se k němu sice nedostal, ale v budoucnu bych to chtěl určitě napravit. Ty stovky hodin, které bych u toho proseděl mě trochu straší. Přesto nevidím důvod, proč bych si nemohl postěžovat na tuhle bizarnost, jako je recenzování "patche". Stejně jako si tady lidi stěžují na články o streamerech, esportu nebo na články, které nemají s hrami téměř nic společného. Jednoduše jde jen o snahu ten herní web z pohledu čtenáře nějak nasměrovat, co se líbí a co už by tu být naopak nemuselo a vynaložený čas novináře by se mohl věnovat do tvorby zajímavějšího obsahu. Tentokrát se zdá, že jsem nejspíš v menšině, ale to pořád neznamená, že bych svůj názor říct nesměl. Já myslím, že pokud hra "vychází" na novou platformu, tak by se to dalo řešit jiným typem článku, než recenzí s číselným hodnocením. Ostatně se mi nějak nechce věřit, že recenzenti opět ve Witcherovi za tak krátký čas utopili stovky hodin a celého ho dohráli.

Filip

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Verte,ze tech stovek hodin tolik nebude tusim ze vymlatit uplne vse mi trvalo asi 160h i s DLC a za dalsi opravdu techto hodin po tom,co zazijete litovat nebudete na to vemte jed 😎

kufač
kufač
Level 42 Level 42
14. 12. 2022 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip Nejhorší je, že když hru ostatní hrají standardně 20 hodin, tak mě to trvá hodin třeba i 40 Jinak věřím, že by to byl čas, kterého bych nelitoval, jen nevím, kde ho najít

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
13. 12. 2022 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Myslím, že spoustu lidí to zajímá a přečte si o tom rádo, ale přijde jim divný to označení "recenze". Kdyby se to jmenovalo třeba "patch notes" a nebylo pod tím číselný hodnocení, vsadím se, že by to bylo v klidu. Osobně mi to příjde taky zvláštní, a to i u placených remasterů. Pak je akorát chaos v tom, jestli se hodnotí kvalita a přínos remasteru/patche, nebo hra jako taková.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus 1) když tě tolik triggerují lidi co něco nezajímá, ale mají potřebu na to reagovat, tak proč na ně reaguješ ty? Bod 2) a 3) je plkání o tom samém, a je úplně jedno co je to za hru. I kdyby to byla nejvíc prodávaná hra na světě s nejlepšíma hodnoceními ve všech herních magazínech. Tak hra je tu už několik let, vyšla na ni hromada recenzí a je plně obsahově vyčerpaná. A jestli to někdo nehrál, tak si klidně může přečíst původní recenze, ty jsou pořád relevantní. Takže to že hra dostane grafický update, který ale jinak nic nemění opravdu není důvod dělat novou recenzi.

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Súhlasím, ale keby len Češi.

Jakr01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude aktualizace nutná stáhnout?nebo tomu mohu nějak zabránit? bojím se že by to můj PC neutáhl a nechci přestat zaklínače hrát 🥲

overlord22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakr01 Myslím, že to jde zakázat, přímo ve Steamu. Záleží teda co máš za verzi :-/

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@overlord22 Já myslel, že to právě nahrazuje původní verzi, ale nechci kecat. Uvidíme, radši bych tu původní nechal a nextgen jen přidal.

_DAVE_

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Tak snad tam půjdou omezit detaily jako v každé jiné hře :) Akorát je tam navíc volba ULTRA+, Fortnite taky běží na UnrealEngine5 a synátor to mastí na 1030GT. :)

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
12. 12. 2022 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hold z něčeho ti novináři žít musí.. takže recenzují patche na nejznámnější hry :D

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
13. 12. 2022 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus tak pardon chytejte mě za slova

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubik Ne asi :D

Fehr51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úlet no čím si zasloužila zrovna tahle hra recenze a desítky dalších her co dostali macatej next gen upgrade(Metro, Fallen Order, Hellblade např.) nic úplně nechápu.

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
12. 12. 2022 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr51 Next-gen patch Metra Exodus byl díky svým kvalitám právě docela pod drobnohledem. Vyšlo na něj spoustu recenzí a i na Metacritic mají proto next-gen verze vlastní kategorie. Zbývající dvě hry se mi už na Metacritic najít nepodařilo, ovšem recenze a rozbory na ně, byť ve výrazně menší míře, stále vycházely. 😀

Fehr51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Pritula Ok tak koukám že Metro mělo taky recenze, to mě uniklo. Nicméně za mě tyhle rozbory spíše patří na Digital Foundry apod než aby to dostávalo takhle znova recenze.

Buttman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr51 Možná proto, že je to jedna z nejlepších her, co kdy vyšla?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
13. 12. 2022 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr51 To je panečku češtin jak víno!

trawex
trawex
Level 28 Level 28
13. 12. 2022 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr51 To bude zřejmě tím, že i když uvedené hry jsou dobré, na Zaklínače jednoduše nemají. Ať už velikostí, vyprávěním příběhu, možnostem. Metro ještě snad, ovšem FO ani omylem a koridorovka Hellblade se s tím snad rovnat nemá vůbec v čem

wiesert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl to má vážně někdo potřebu dělat recenzi na grafiuickej update? Co bude příště, recenze na trailer:

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wiesert Recenze na DLC se zbraněmi XD

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wiesert Mě třeba zajímá, jak Zaklínač s next gen patchem vypadá a co nového nabízí, a tak dojmy (či recenze) od lidí, kteří ho už vyzkoušeli, cíleně vyhledávám.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Well od toho jsou třeba srovnávací videa nebo patch notes od vývojářů, kde jsou ty změny popsány. Nehledě na to, že nového obsahu tam zrovna dvakrát není a xkrát o něm mluvili vývojáři ještě předtím než hra vyšla. Ale pořád to není důvod dělat novou recenzi.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
12. 12. 2022 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže teď už se budou dělat recenze i na next-gen aktualizace? Já mám dost 😂

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
12. 12. 2022 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Tak za normálních okolností by to ostatní společnosti prodaly jako placený remaster a na ty recenze obvykle vychází.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
12. 12. 2022 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackhand47XD Já jsem remastery do určité míry toleroval po nástupu generace PS 4/Xbox One, protože jim chyběla zpětná kompatibilita a zahrát si na nich hru z éry PS 3/X360 nešlo jinak, než udělat remaster. Teď už je situace jiná. Vždyť ten "nový" Witcher v krabičce na nové konzole nevychází. Pořád bych kupoval PS4 verzi, na kterou by se mi jenom stáhla aktualizace. A pokud se nepletu, tak bezplatnou next-gen aktualizaci dostala hromada her, tak nevím proč si Witcher hraje na něco víc.

shaak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Xbox One má částečnou zpětnou kompatibilitu s X360.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
12. 12. 2022 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač jako, recenzovat "patch", to je jinej level...

_DAVE_

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Říkej tomu technický rozbor třeba

Reklama
Reklama