PlayStation na marketingu očividně nešetřil.
Včera oficiálně vstoupila na trh očekávaná PlayStation exkluzivita z dílny amerického studia Sucker Punch Productions. Jelikož jde pro Sony a PlayStation o hlavní titul tradičně důležité předvánoční sezóny, tak se hra dočkala bohaté marketingové kampaně, která pochopitelně dobíhá i po samotném vydání.
Důkazem jsou níže přiložené fotografie, které ukazují novou výzdobu jedné z hal hlavního nádraží ve španělském Madridu. Stěny i strop stanice s názvem Atocha obklopují právě obrázky a loga hry Ghost of Yōtei.
U nás se titul pro změnu podíval na helmu jednoho z předních hokejových brankářů, o čemž jsme vás blíže informovali v samostatném článku. Níže se můžete podívat také na nově zveřejněný accolades trailer, ve kterém se Sony chlubí pozitivním přijetím v recenzích.
Bližší informace o hře Ghost of Yōtei můžete načerpat prostřednictvím naší recenze, ve které si hra odnesla známku 9/10 a následující verdikt:
„Ačkoliv ústřední zápletka je velmi otřepaná, propracované a procítěné podání postav i jejich příběhu si nakonec získá vaše srdce a některé zvraty dokáží překvapit. Celkově hra působí jako pečlivě vybroušený klenot, který zdařile staví na základech jeho předchůdce a je v něm cítit, o kolik tvůrci vyzráli a jak jim pomohl silnější hardware. Vlastní engine na míru hře a důraz na stylovou estetiku místo "nudné" realističnosti jsou samy o sobě v současné AAA tvorbě vítaným zázrakem.“