V éteru se objevují nové spekulace spojené se třetím dílem hororové série Dead Space. Možná nás čeká něco zbrusu nového.
Oba první díly Dead Space patří mezi nejlepší hororové akce posledních let, které se stejně dobře předvedly na konzolích i PC. Je tedy možné, že by se vývojáři pokusili o změnu tempa, prostředí a vůbec původní myšlenky univerza? Ano, je.
Jedna z nových pracovních nabídek studia Visceral Games totiž hledá designéra multiplayerových úrovní pro existující IP. Dotyčný musí být navíc zručný ve FPS žánru. To samozřejmě nedokazuje, že by se mohlo jednat o Dead Space, podle dřívějších domněnek je ale FPS pokračování série dost možné. Otázkou spíše je, zda by se v podobném žánru dokázala udržet potřebná atmosféra.
Mnohem zajímavější je však spekulace o tom, že by měl Dead Space 3 běžet na enginu Frostbite 2.0, což by udělalo trhání monster na kusy nejen vizuálně drastičtější, ale také o poznání realističtější. Ani jedna z informací však nebyla oficiálně potvrzena.
Nedávno navíc producent DICE prozradil, že cestuje do Montrealu, aby tamním vývojářům pomohl s Frostbite 2.0 enginem. Dead Space 3, nové Army of Two nebo něco úplně jiného?