Stabilních 60fps je považováno za minimum pro PS VR
Novinka Stabilních 60fps je považováno za minimum pro PS VR

Stabilních 60fps je považováno za minimum pro PS VR

Michal Burian

Michal Burian

32

Jakého standardu chce Sony u PlayStation VR dosáhnout?

Reklama

Hráči horlivě debatují nad kvalitou dnešních her na konzolích nové generace. Příchod virtuální reality nevidí nikterak slavně. V Sony ale mají jiný názor. Technický manažer Vernon Harmon se v Montrealu na akci International Game Summit 2015 vyjádřil, že stabilních 60 snímků za sekundu je pro PlayStation VR hry považováno za minimum. Sony tlačí na vývojáře, aby se zaměřili na standard, ten je podle Sony rovných 90fps.

Pokud by hry běžely při méně než 60fps, mohlo by u hráčů docházet k nevolnostem, což by narušovalo zážitek z hraní. 90fps by mělo být už naprosto v pořádku. Na papíře je PS VR schopno dosáhnout 120fps. Je ale otázkou, jak kvalitní vizuální stránku by jednotlivé hry měly. Zlatou střední cestou by mělo být tedy 90fps.

Ptáte se, jak chce Sony u her dosáhnout 90fps, když klasické hry na PS4 běží většinou při 30fps? PlayStation VR má mít v sobě externí výpočetní jednotku, která má přidat externí výkon. Zatím jde o nepotvrzenou informaci, ale dávalo by to smysl a navíc by tím Sony ospravedlnila samotnou cenu zařízení. Ta se má rovnat ceně samotné konzole, i když i tohle je zatím nepotvrzené.

Více se o PlayStation VR dočtete v našem dřívějším zpravodajství.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama