Star Wars: Battlefront 2 nabídne vylepšené souboje hrdinů a nový přístup k vozidlům
Star Wars: Battlefront 2 Novinka Star Wars: Battlefront 2 nabídne vylepšené souboje hrdinů a nový přístup k vozidlům

Star Wars: Battlefront 2 nabídne vylepšené souboje hrdinů a nový přístup k vozidlům

Martin Cvrček

Martin Cvrček

4

Se značnými obměnami se vrací i některé prvky známé z předešlého dílu, včetně kooperativního módu, který je oddělený od kampaně. <strong>+ nové koncepty z vývoje.</strong>

Reklama

Mysleli jste si, že po skončení akce Star Wars Celebration bude od čerstvě odhaleného Star Wars: Battlefrontu 2 nějakou dobu klid? Já také. Ale není tomu tak. Včera v podvečer vypršelo embargo na informace, které zazněly na sobotní tiskové konferenci, a tak tu máme k dispozici další nášup novinek, které zazněly z úst některých YouTuberů a novinářů. S ohledem na to, co už jsme se o hře v posledních dnech dozvěděli, je vezměme co nejstručněji:

Multiplayer

Kromě hrdinských power-upů se tvůrci zbavili i power-upů spojených s vozidly. Během hraní budete získávat určité zdroje, díky nimž se lze rozhodnout, v jaké roli se po respawnu objevíte. V závislosti na vaší volbě a výkonu ve hře se tak můžete objevit v roli hrdiny nebo v kokpitu vozidla.S vozidly, jejichž řízení se ujmete, nebude možné přistát a vystoupit. Opuštění vozidla, stejně jako opuštění role hrdiny, je možné až při respawnu.Některé power-upy zůstanou. Jsou spojené s určitou výbavou, třeba s raketometem. A když už je řeč o výbavě, tvůrci s potěšením oznámili, že v Battlefrontu 2 bude opět přítomna skvěle ozvučená a devastující výbušnina Thermal Imploder.Ani tentokrát nedojde na zničitelnost prostředí srovnatelnou se sérií Battlefield. Některé objekty však půjde zničit.

Systém soubojů se světelnými meči vybraných hrdinů je značně přepracován. Ovládání hrdinů a padouchů by mělo být intuitivnější a více pocítíte jejich schopnosti. Hrdinové také různým způsobem reagují na různé útoky a schopnosti ostatních postav a jejich využití by se dalo přirovnat k systému kámen, nůžky, papír. Někteří hrdinové tedy budou účinnější proti jiným specifickým postavám, takže nedojde na to, že někteří z nich budou vždy nejsilnější.Na různých planetách se setkáme s postavami, které jsou pro tyto planety unikátní. Jak se tedy zdá, některé hrdiny či padouchy nebude možné využít na každé mapě.V určitých herních módech se mohou setkat hrdinové a záporáci z různých období Star Wars ságy. V jednu chvíli by tak mohl například Darth Maul soupeřit s Lukem Skywalkerem nebo Kylo Ren s Yodou.Zacházení se zbraněmi bude v základu stále jednoduché, ale skutečné ovládnutí zbraně bude ve srovnání s předešlým dílem náročnější. Konečně bude také znamenat rozdíl, když střílíte od boku a s použitím zaměřovače.Jump Pack je opět součástí hry, ale nebudou ho moci používat všichni. Jeho využití bude pravděpodobně svázané s určitými herními třídami. Vrátit by se měla také možnost provádět kotouly do strany, ačkoliv i v jejich případě zjevně dojde k určitým změnám.Herní třídy nenabídnou takové možnosti úprav a přizpůsobení vaší postavy jako systém Star karet z předešlého dílu, ale i tak bude možné třídy značně upravit, aby vyhovovaly vašemu hernímu stylu.

Singleplayer

Na scénáři kampaně pracoval Walt Williams, spoluautor příběhu Spec Ops: The Line, a Mitch Dyer, bývalý redaktor IGN.Různí členové čety Inferno mají různé schopnosti. Nelze mezi nimi přepínat, ale během hraní odlišné možnosti jednotlivých kolegů hlavní hrdinky pocítíme.I během hraní za významné postavy, třeba za Luka Skywalkera či Kyla Rena, se bude příběh zaměřovat na hlavní postavu jménem Iden Versio. V roli ikonických protagonistů budeme zkrátka na Iden a její činy pohlížet jejich očima.Korveta třídy Raider, která slouží jako mobilní domov a základna čety Inferno, nese název Corvus.Možnosti vylepšování různých aspektů hry jsou podobné možnostem, které nabízí multiplayer, aby byla celá hra co nejkonzistentnější, ale obě složky hry by měly být oddělené. Nečekejte tedy možnost odemknout si hraním kampaně něco do multiplayeru a naopak.

Během kampaně zažijeme letecké souboje v atmosféře i ve vesmíru a čeká nás lineárně vyprávěný příběh, který se nebude vracet v čase. Při hraní bude také možné provádět určité volby, i když pravděpodobně neovlivní cokoliv zásadního.Kooperativní mód pro dva hráče, který bude možné na konzolích hrát ve split-screenu, se bude lišit od kooperace v Battlefrontu z roku 2015. Zároveň bude oddělený od kampaně.

Také tu máme další várku konceptů z vývoje hry. Některé jste na Zingu mohli vidět už v neděli, ale nyní jsou k dispozici v lepší kvalitě a navíc jsou doplněné o řadu zcela nových obrázků. Na nich uvidíte třeba prostředí planet Jakku, Yavin 4 a Vardos, uličku města Mos Eisley na Tatooine nebo pár výjevů z vesmírných bitev. Za pozornost stojí obzvlášť koncept města Theed na Naboo, na němž nechybí tank AAT, používaný droidy Obchodní federace.

Další informace o Star Wars: Battlefrontu 2 se dozvíte z předešlého zpravodajství.

Zdroje: BattlefrontUpdates, Star Wars Game Outpost, r/StarWarsBattlefront, Twitter, oficiální web hry, Kotaku

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama