Star Wars Jedi: Fallen Order nemá být krátká hra
Star Wars Jedi: Fallen Order Novinka Star Wars Jedi: Fallen Order nemá být krátká hra

Star Wars Jedi: Fallen Order nemá být krátká hra

Martin Cvrček

Martin Cvrček

5
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Určitě nepůjde o titul na pět hodin. Mimo jiné nás navíc čekají souboje s bossy.

Reklama

Jsou to sotva dva týdny, co došlo na plnohodnotné odhalení Star Wars Jedi: Fallen Order, singleplayerové akční adventury od studia Respawn. Na akci Star Wars Celebration jsme se dočkali několika detailů, materiálů a zajímavostí, přičemž se dá očekávat, že o hře znovu ve větší míře uslyšíme až na červnové akci EA Play. Z toho důvodu jsou veškeré rozhovory, které tvůrci Titanfallu a Apex Legends poskytli, dost skoupé na konkrétní informace, protože vše, co směli nebo chtěli pro tuto chvíli říct, prostě již řekli. Občas se ale v těch povětšinou vágních rozhovorech najdou střípky konkrétních novinek.

Na oficiálním webu Star Wars došlo na rozhovor s Vincem Zampellou z Respawnu a Douglasem Reillym z týmu Lucasfilm Games. Díky němu máme potvrzeno, že Jedi Fallen Order opravdu uvidíme na akci EA Play, odehrávající se v období výstavy E3 v Los Angeles, přičemž Zampella vyvrátil zahrnutí stealth mechanik a naopak naznačil snahu o co nejlepší pocit z pohybu s postavou, protože jste koneckonců Jedi, nebo přítomnost soubojů s bossy.

Plány na zakomponování bossfightů posléze potvrdil rozhovor pro server Press Start, kterého se pro změnu zúčastnil ředitel vývoje v Respawnu Stig Asmussen a Steve Blank z týmu Lucasfilm "o všech příběhových věcech v každém Star Wars produktu rozhodujeme my, ne Disney" Story Group. Asmussen navíc prohlásil, že autoři nikdy nepočítali s jiným než čistě singleplayerovým zaměřením hry a že nás vážně nečeká krátká hra.

"Je na místě říct, že nepůjde o krátkou hru. [...] Něco jsem četl. Komentáře typu 'Jo, bude to hra na pět hodin' poté, co Vince [Zampella] oznámil, že chystáme jen singleplayer, bez mikrotransakcí, a tak podobně. Bude to kvalitní zážitek," prohlásil Stig Asmussen. Doufejme tedy, že bude výsledný produkt odpovídat jeho slovům a Star Wars Jedi: Fallen Order vydrží déle než třeba kampaň Titanfallu 2. Ta byla sice zatraceně kvalitní, ale bylo možné ji projít za zhruba 3 až 4 hodiny. Na druhou stranu byla doplněna výživným multiplayerem, na který tentokrát vážně nedojde, takže je logické, že se tento fakt pokusí tvůrci kompenzovat. Tak snad bude ta kompenzace co největší.

Star Wars Jedi: Fallen Order vychází 15. listopadu 2019 pro PC (prostřednictvím Originu), PS4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama