Zpět na článek

Diskuze: StarCraft 2: Heart of the Swarm - mezihvězdná pomsta

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kubent
Kubent
Level 1 Level 1
14. 4. 2013 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tuhle hru sem čekal hrozně dlouho a jak vyšla předobjednávka tak sem zistil že nemám peníze

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
22. 3. 2013 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

meksc: Ups, díky za upřesnění. Warhounda hned opravím

meksc
meksc
Level 1 Level 1
22. 3. 2013 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

recenze napsana pekne ale mate tam chybku blizzard odstranil warhounda po tom co se v bete v kazdym matchupu nejezdilo nic jinyho nez 5marine warhound push a byl trosku vic silnej 25dmg do light myslim + neco do armored no a jeste mel ty rakety do armored takze ho vyradili jako novou jednotku ( ikdyz si myslim ze nejakej nerf by postacil) btw to void: ultrove uz davno nemaji charge cca 2mesice pred vydanim ho odstranili protoze byl "trosku" OP , mother- ship core proti 7poolu? hral si tu hru vubec nekdy? XD to je doba kdy uz je u tebe asi 20lingu xD, protos prevahu v hots? ja mam TvP nejlepsi match up 71% z 18 PvT ([ odkaz ] tam je problem ze oracle se zda byt silny on silny je za 5s dokaze zabit asi 5-6 scv ale terani na mlg a Life (zerg) ukazali ze se proti protossum da v klidu hrat a 1protos byl v top3 takze prevahu protosu mozna na nizsi urovni protoze to je nejlehci rasa ale na te vyssi protossove dostavaji jako prvni dostane nerf zase terran jako vzdycky

v0id
v0id
Level 1 Level 1
19. 3. 2013 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prevaha tossov? ! Si robite srandu nie? tossi doslai oracle na harass a mothership core proti 7-poolu. + tempest k comu sa ja tak vo vacsine hier nikto nedostane. Sa pozrite na neviditelne onehitujuce miny terranov alebo na chragujucich untraliskov. To este nehovorim o hydraliskoch so speed upgradeom co ej skoro neporazitelna aramada. wat. prevaha protosov.

Ronaldus7
Ronaldus7
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám nejradši Terrany, Protosse mám také rád a Zergy zas tak nemusím.

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martin2133: jj protosové jsou taky mojí favorité 👍

martin2133
martin2133
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

M! tj@88: hrát za zergy mě neužije : -/ ale Protosse, jo to si nechám líbit

Morthy
Morthy
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm na datadisk sa tiez tesim a bol by som rad keby datadisk vyssiel aj trochu skor ako za 3 roky ale aspon bude dost casu hrat multiplayer a porobit achievementy .

inak ma dost mrzi ze ukoncnie serie je za protossov kedze ich mam najmenej rad ale co uz

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martin2133: moje slova 👍

ACR27
ACR27
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si mislim tak za 4-6 let to bude a ne za 3 roky a vsadim se ze bude na windous 9 nebo 10

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
18. 3. 2013 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kedze im to trvalo takmer 3 roky vydat HoS, tak ocakavaj ufonov za dalsie 3 roky, podla wiki len teraz tento mesiac natom zacali poriadne pracovat.

ACR27
ACR27
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no nejsi jedini kamarade

martin2133
martin2133
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se nemůžu dočkat kampaně za protossy

Ronaldus7
Ronaldus7
Level 1 Level 1
18. 3. 2013 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Hele, když člověk jede mech za Terrany, tak se pak dá taky těžko zastavit. Ale MP zas tolik nehraju, na to mám svou myšku až moc rád

czmajkl
czmajkl
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard a další ;D :

"skvělé pokračování příběhu"

Tak v té předvídatelnosti máš pravdu ale to se dá čekat všude že z toho obvykle vyleze nějaký happyend, ale kdybys dával pozor tak Kerrigan nesměla zemřít ve WOL kvůli hybridům a teď kvůli Amonovy se zase z-infestovala, celkově easy na pochopení a tohle vyústí celé ve Legacy of the Void. A to že to možná sem tam naráží na SC1 to nevím nehrál jsem to, ale o to mi to připadá přijatelné protože by to mělo být new player friendly ale jak jsem řekl nevím v čem a jak.

"variabilní mise"

Aha tak to jsi asi nehrál WOL kde to bylo udělej jednotky vyšli je do boje znič nepřítele/chraň nic jako věc s Niadrou tam nebyla

"rozvíjení schopností Zergů i Sarah Karriganové"

Tohle je podle mě skvělá věc, rozhodně to tomu dodává jistou variabilitu těch misí ale o co hlavní jde zase tak lehké to není když to hraješ na Brutal a Hard + Snažíš se splnit Achievementy navíc jsou zde nově Master Achievementy a to se ti ty schopnosti hoodně hodí, a jasně lepší je to tam nedát ? -. - Prostě je to krásné oživení ale možná až příliš komplikované Např. „Lurkeři“ jsou tam absolutně na nic (Minimálně pro mě) .

"výcvikové mise pro multiplayer"

Cela kampan/singleplayer je ako vycvik pre multiplayer. To dává smysl tak by to mělo celkově fungovat ve všech hrách.

"nové jednotky a mapy"

Tak to bych vůbec neřekl, rozhodně by bylo lepší tam nedat žádné co ? Je to oživení aby to trochu změnilo taktiky a promíchalo už zajeté tratě. Hrát neustále 1v1 stejné mapy není nic příjemného a ty nové jednotky krásně změnily šíleně op Protosse a Mech u Terrana se už dá taky nějak zvládnout za zergy. Jediné co jsem zatím moc nevyužil a hodil by se mu nějaký upgrade jsou swarm hosti ani v PRO ligách jsem je neviděl a jednom jednou je na mě udělal nějaký zerg který pak dostal na držku s Muta+Ling+Baneling.

jednoduchost kampaně- Tohle jsem objasnil

vyšší cena- No ták lidi je to Blizzard ten všechno dělá dlouho což znamená vyšší výdaje nemluvě o tom že jsem nezažil hru od Blizzardu která by byla zrovna levná.

pocit převahy Protossů- ;D Jojojo možná tak na Shakurasu s Golden Armadou , jinak je to v MP docela dobře vybalancované já teda z Protossem vůbec žádný problém jako zerg nemám.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: Je sice hezké, co píšou ostatní, ale mě se stejně příběh líbil, rozvíjení Kerriganové i Zergů beru jako skvělé oživení atd. A to jsem měl přitom od hry docela vysoké požadavky.

Xenty: Jak jsem psal v recenzi, já osobně bych i od té normal obtížnosti očekával že ne všechno bude tak jednoduché. Třeba ve Wings of Liberty jsem míval i normal v posledních misích sem tam pmenší roblémy, ale tentokrát? Nic, zvlášť ve spojení s tím jak často hra člověku sama dodává nové jednotky, což považuju za zbytečné zjednodušení. A ještě k těm Protossům, schválně jsem do vedriktu napsal "pocit". Mě osobně prakticky vždy nakopali zadek Protossové, proto jsem nabyl dojmu, že mají byť jen sebemenší převahu

Xenty
Xenty
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně jak už tu někteří psali, co se týče ceny, tak snad na všech obchodech stojí krabička pod 1000, ať už je doporučená cena jakákoliv, co se týče obtížnosti, tu bych také nevytýkal, protože před každou misí si ji člověk může upravit, takže když po pár misích zjistim, že je to na mě moc lehké, můžu přitvrdit, stejně tak síla protossů závisí jen na úhlu pohledu. Já osobně naopak už od pradávna za protossy hraju a naopak momentálně v HotS dostávám většinou kotel od zergů, ale jde hlavně o taktiku, koneckonců ten level systém zatím není moc směrodatný, protože někdo, kdo má v HotS teprv level 3, ale nahrál před tim tisíc her v WoL bude stejně mít zkušeností plno. Ale chápu, že nějaký mínusy musí bejt a každej má jinej názor. Ale jinak tahle hra je prostě super. Škoda, že autor ještě nezmínil, že hra má také velký modovací potenciál.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
17. 3. 2013 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miky, mozes prosim checknut sukromne spravy? dik

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tu cenu jsem reagoval ke všem, jen jsem to zahrnul do jednoho komentáře

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě odrazuje pouze cena .... no nic budu drtit mineralz evolution do skonání věků

Co je divný hrači ve hře mluvěj spíše o převaze terranů ...tak fakt nevím.

Chipsonator
Chipsonator
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikovec: Protože jenom ty jsi tvrdil že to není datadisk, i když to je datadisk, proto se vyjádřil k tobě, protože reagoval na datadisk

Robin_CZ
Robin_CZ
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mírné zklamání, WoL byl mnohonásobně lepší v příběhu i v hratelnosti. Ovšem i tak to bylo "Like riding a bike" Za mě 80%

ACR27
ACR27
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

miky jojo tomas pravdu be puvodniho starcraftu nejde spustit

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Mikovec: Hru jsme nikde nekupovali, dostali jsme ji od českého distributora na recenzi. Nicméně ta cena přes 1000 Kč je doporučená od distributora. Co se týče toho datadisku, pokud vím, tak HotS je datadisk, který bez původního StarCraftu 2 nelze spustit. Hru nelze aktivovat na Battle. netu bez původní hry. Píše se to i v brožurce, která je ke hře v krabiččce.

Morthy
Morthy
Level 1 Level 1
17. 3. 2013 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne sa hra pacila len ta obtiaznost kampane by fakt mohla byt trochu tazsia. Pribeh celkom dobry. Multiplayer je premna osobne vyzvou kedze som zacal hrat starcraft asi mesiac pred vydanim HotS a to som stihol dokoncit len kampan za Terranov.

SPOILER

{

Inak zahranicny recenzisti co nechapu preco bola deinfestnuta na konci WoL a potom znovu sa dobrovolne infestne tak tam sama hovori ze ked bola prvy krat infestnuta citila ovlivnovanie zo strany Amona a ked sa deinfestla tak to uz neciti. Cize mi to pride ze to mal v plane blizzard uz dlhsiu dobu kedze ako zeratul naznacil ona ma byt tim kdo zachrani pred vyhubenim. A celkovo teraz je viac clovek ako bola vo WoL.

}

Reklama
Reklama