Hráči se dočkají také možnosti změnit FOV či kalibrovat HDR.
Bethesda měla pro vesmírné RPG Starfield spolupráci s AMD a už od začátku se řešilo, jestli se tedy hra dočká podpory upscalovacích technologií DLSS od Nvidie či XeSS od Intelu. Při vydání se ukázalo, že nedočkala, nicméně už pár hodin po vydání byla k dispozici modifikace, pomocí níž můžete FSR nahradit jednou z těchto technologií. Už brzy to však nebude třeba dělat neoficiální cestou. Jen pár dní poté, co DLSS dorazilo do Star Wars Jedi: Survivor, totiž Bethesda oznámila, že pracuje na implementaci DLSS pro Starfield.
Zatím bohužel nevíme, kdy přesně dorazí, ani jak rozsáhlá implementace bude. Bethesda totiž nespecifikuje, jestli se dočkáme pouze upscalingu, nebo i generování snímků. Vzhledem k absenci FSR 3 to ale na druhou zmíněnou technologii příliš nevypadá. PC hráči se kromě DLSS mohou těšit také na podporu 32:9 ultrawide monitorů.
Všechny verze se pak v budoucnu mají dočkat nastavení jasu a kontrastu, posuvníku na FOV, kalibrace HDR či... tlačítka na jezení. To všechno jsou věci, které Bethesda považuje za prioritu a budou součástí následujících updatů. Ten první vyšel už dnes, ale obsahuje pouze opravy chyb. Vývojáři dále slibují, že úzce spolupracují s Nvidií, AMD a Intelem, aby odladili podporu v driverech a vylepšili výkon i stabilitu.
Nakonec Bethesda dodává, že pracuje na vestavěné podpoře modifikací s názvem Creations, jež bude fungovat na všech platformách a má být podobná té ve Skyrimu či Falloutu 4. Dorazit má na začátku příštího roku.