Zpět na článek

Diskuze: Stormtroopeři ze Star Wars ukazují možnosti DirectX Raytracing a Nvidia RTX v enginu Unreal 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
28. 3. 2018 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Proti tomu nemůžu nic říct. Snad jen to, že když to filmaři budou mít už teď, tak až se dostaneme do doby, kdy to budou moct využívat i hráči, bude to běhat jako hodinky.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @DejfCold

Vzhledem k tomu, ze seš na herním webu, tak nás zajímají hlavně hry. Běžní uživatelé na rozdíl od filmových studií nemají 60000 dolarů na grafiky, který něco pododnýho rozjedou. Nvidia zase dělá uzavřenou technologii, kterou využijí jenom oni, takže to moc užitku nepřinese. : / Možná proto AMD s Microsoftem spolupracují na otevřeným standartu, který bude pro všechny. Jak jsem už psal, Raytracing je tak náročný, že i na 30 fps to bude problém s jednou hi-end grafikou.

hanz917
hanz917
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tech. zajímavost k tomuto demu. Běželo na čtyřech kartách Tesla V100 s cenou 60000$. [ odkaz ]

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Taky zalezi, kolik odrazu se bude pocitat a kolik tam je fotonu. A vzhledem k tomu, ze UE4 se nepouziva jen na hry, ale i na filmy, kterym je jedno, ze nebudou mit 60 nebo klidne i min nez 30 fps, protoze to stejne budou renderovat, tak za me dobry. Urcite je lepsi mit tu moznost, tohle vyuzit, nez tu moznost nemit. Navic je to optimalizovany na Volta GK, takze kdyz se s tim bude rok dva experimentovat, opravovat a optimalizovat, tak uz to muze byt docela dobre pouzitelny i ve hrach - treba na Epic nastaveni.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
22. 3. 2018 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lepší fór než většina v posledním Star Wars filmu.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raytracing je oproti rasrerizaci, tak narocny, ze ho stezi zvladaji nejvykonejsi grafiky soucasnosti. Na neco takovyho bude potreba spousta vykonu, aby hra bezela s minimalne v 60 fps nebo vic. V urcitych scenach by to asi slo nejak vyuzit ale udelat celou hru je vzdalena budoucnost. Navic dnesni grafiky na to nejsou uplne vybaveny.

Riky_Rower
Riky_Rower
Level 7 Level 7
22. 3. 2018 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to mi chcete fakt nakecat ze to video neni realne ale engin ! ?

zebrostroj74
zebrostroj74
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V souvislosti s tím mě přijde dobré se zmínit o fan remasteru Republic Commanda, který také je v UE4.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
22. 3. 2018 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no už se nemůžu dočkat nový 2080. .

AlarikNX
AlarikNX
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prej hudba vzdálené budoucnostiale najednou má každý technologické demo

Anonymní
Anonymní
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @EvilFunCore

Opraveno. Díky. Aspoň, že jsme takhle dopoledne pobavili

EvilFunCore
EvilFunCore
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stromtroopeři? Pobavilo

Jinak jsou to Stormtroopeři, ale v pohodě

N3RWO
N3RWO
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
22. 3. 2018 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paráda, ale to už budu muset vážně investovat do nového stroje. Alespoň jsem se jako milovník Star Wars zasmál

Reklama
Reklama