Technologie od Epic Games bude využita v novém titulu, který bude brzy oznámen.
Vývojáři arkádových stříleček Resogun a Nex Machina si licencovali technologii Unreal Engine 4 od Epic Games. Tento prvotřídní engine, který využívá řada známých a oblíbených her, bude použit v připravovaném, dosud neoznámeném titulu.
Nový projekt má být oznámen brzy. Již dnes je ale jisté, že nepůjde o arkádovou střílečku. Studio Housemarque v listopadu přiznalo, že se tyhle hry moc neprodávají a nedokáží vydělat dostatek peněz. V otevřeném dopise byly zmiňovány multiplayerové hry se silnou komunitou.
Nový projekt nebude prvním titulem od Housemarque, jenž poběží na Unreal Enginu 4. První hrou byl letos vydaný Matterfall. V naší recenzi získal 7/10. Připomeňme si slova Housemarque z minulého měsíce:
„Navzdory úspěchu v recenzích a nejednomu ocenění se naše hry neprodávají. Některé se dostaly k masivnímu počtu hráčů díky bezplatným nabídkám v některých digitálních kanálech. Bohužel tohle nezaplatí vývoj. Jsme nesmírně vděčni našim fanouškům a partnerům, kteří nám umožnili pracovat na hrách jako je Super Stardust HD a Outland. Děkujeme vám za podporu. Teď je ale čas přejít na nové žánry.“
„Náš cíl zůstává stejný, chceme vytvářet nezapomenutelné herní zážitky pro hráče a současně budovat skvělé pracoviště, které umožní lidem se zlepšovat v profesionálním i osobním životě.“
Zdroj: Tisková zpráva