Studio Housemarque si licencovalo Unreal Engine 4
Novinka Studio Housemarque si licencovalo Unreal Engine 4

Studio Housemarque si licencovalo Unreal Engine 4

Michal Burian

Michal Burian

Technologie od Epic Games bude využita v novém titulu, který bude brzy oznámen.

Reklama

Vývojáři arkádových stříleček Resogun a Nex Machina si licencovali technologii Unreal Engine 4 od Epic Games. Tento prvotřídní engine, který využívá řada známých a oblíbených her, bude použit v připravovaném, dosud neoznámeném titulu.

Nový projekt má být oznámen brzy. Již dnes je ale jisté, že nepůjde o arkádovou střílečku. Studio Housemarque v listopadu přiznalo, že se tyhle hry moc neprodávají a nedokáží vydělat dostatek peněz. V otevřeném dopise byly zmiňovány multiplayerové hry se silnou komunitou.

Nový projekt nebude prvním titulem od Housemarque, jenž poběží na Unreal Enginu 4. První hrou byl letos vydaný Matterfall. V naší recenzi získal 7/10. Připomeňme si slova Housemarque z minulého měsíce:

„Navzdory úspěchu v recenzích a nejednomu ocenění se naše hry neprodávají. Některé se dostaly k masivnímu počtu hráčů díky bezplatným nabídkám v některých digitálních kanálech. Bohužel tohle nezaplatí vývoj. Jsme nesmírně vděčni našim fanouškům a partnerům, kteří nám umožnili pracovat na hrách jako je Super Stardust HD a Outland. Děkujeme vám za podporu. Teď je ale čas přejít na nové žánry.“

„Náš cíl zůstává stejný, chceme vytvářet nezapomenutelné herní zážitky pro hráče a současně budovat skvělé pracoviště, které umožní lidem se zlepšovat v profesionálním i osobním životě.“

Zdroj: Tisková zpráva

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama