Sword Art Online: Hollow Realization zabere 30 až 100 hodin vašeho času
Novinka Sword Art Online: Hollow Realization zabere 30 až 100 hodin vašeho času

Sword Art Online: Hollow Realization zabere 30 až 100 hodin vašeho času

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

10

Záleží na způsobu hraní, plus se můžete podívat na obří galerii nových obrázků a první záběry z Vita verze.

Reklama

Bandai Namco nově vydalo sadu 59 nových screenshotů a artworků ze hry Sword Art Online: Hollow Realization. Podívat se na ně můžete samozřejmě níže, ale protože byl na Comic-Conu v New Yorku producent hry Yosuke Futami, dozvěděli jsme se několik zajímavých informací.

Jednou z nich je herní doba. Na dotaz Futami odpověděl celkem zajímavě, protože pokud prý jde pouze o hlavní příběh, zabere asi 30 až 40 hodin. Pokud ale budete chtít třeba levelovat na maximální úroveň a udělat všechny úkoly, pak musíte počítat s dobou mezi 70 až 100 hodinami hraní.
Další dotaz směřoval na rozhodnutí udělat pouze jednu hratelnou postavu a to Kirita. Futami řekl: „V této hře hráč může ovládat pouze Kirita a ostatní jsou členové vaši skupiny. Jedním z hlavních herních prvků u ostatních členů skupiny je tentokrát možnost zadávat příkazy nebo rozkazy. Tím jim řeknete, co od nich chcete, aby v boji dělali. A chvíli bude trvat, než dáte dohromady nejlepší členy skupiny, je tu více než 300 možných rekrutů. A pokud byste mohli ovládat ostatní členy skupiny někým jiným, neměli byste čas najít ten nejlepší způsob jak rozvíjet skupinu a nezvládli byste její organizaci. To je důvod, proč jsme udělali hratelného pouze Kirita."
Na letošním Tokyo Game Show bylo uvedeno, že můžeme po vydání hry čekat další aktualizace. Co přesně tím Bandai Namco myslelo, osvětlil trochu Futami v rozhovoru. Předně máme počítat s PvP prvky a přidáním nějakých postav. Ke Kiritovi by se měli připojit Seven a Rain a pak následně bojovat v aréně proti ostatním hráčům. Hraní aktualizace se odhaduje na asi 15 až 20 hodin, ale opět pokud budete chtít projít vše, bude to asi 50 hodin.

Sword Art Online: Hollow Realization vyjde jak na PlayStation 4 tak i na PS Vitu a rozdíly ve verzích hry jsou podle Futamiho hlavně díky rozdílnému hardwaru konzolí. Ořezala se proto grafika a snížil se počet zobrazovaných snímků za sekundu. Všechny ostatní věci, jako je herní zážitek, podobný MMORPG, jsou úplně stejné.

Co se týče cross-save nebo cross-play funkcí, tak Sword Art Online: Hollow Realization nebude multiplatformní hrou, ale bude podporovat cross-save. Takže kdo bude chtít pokračovat při hraní na cestách, klidně.

Pokud pak máte rádi Sword Art Online a vlastníte PS Vitu, třeba se dočkáte i této verze hry. Futami sice připustil, že patrně existuje mnoho západních hráčů, kteří by chtěli Sword Art Online ve verzi pro PS Vitu a tak stále zvažují její vydání letos nebo příští rok. Ale svou pozornost musí přesunout spíše na PlayStation 4, Xbox One a PC, pro které rozhodně Sword Art Online vytvořit chtějí.

Poslední dotaz směřoval na PlayStation VR. Futami vidí ve VR velký přínos pro herní průmysl, ale: „Co se týče Sword Art Online, protože se všechny postavy ve hře vzájemně napadají pomocí meče, který se ve virtuální realitě zobrazuje velmi obtížně, takže možná budeme potřebovat trochu více času, abychom si na jeho ovládání ve virtuální realitě zvykli. Ale myslím si, že je budoucnost virtuální reality jasná a doufám, že jednou budeme moci vytvořit něco, co bude obsahovat virtuální realitu."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama