Textury v alfa testu Titanfall jsou záměrně nekvalitní
Titanfall Novinka Textury v alfa testu Titanfall jsou záměrně nekvalitní

Textury v alfa testu Titanfall jsou záměrně nekvalitní

Michal Burian

Michal Burian

74

Jsou záměrně sníženy na 25 procent. V novince další uniklé gameplay záběry.

Reklama

Pokud jste se podívali na včerejší osmiminutové gameplay záběry z probíhajícího alfa testování Xbox One verze multiplayerové střílečky Titanfall, tak jste si možná říkali, že ta grafika není zrovna oslňující. Na to si ostatně stěžuje i mnoho hráčů, kteří mají možnost si alfu zahrát.

Ke všemu se vyjádřil programátor Rayme Vinson ze studia Respawn. Ten na svůj Twitter naťukal, že rozlišení textur v alfa verzi je záměrně sníženo na 25 procent. Podle něj je obrovský rozdíl mezi uniklými obrázky a videi z probíhajícího testování a finální verzí.

Níže ještě další uniklé gameplay záběry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama