Přísun bezplatného obsahu do multiplayeru povedené střílečky ani zdaleka nekončí.
Před dvěma týdny se hráči Titanfallu 2 dočkali obsahové aktualizace Colony Reborn. S ní ale dodatečná podpora hry ani zdaleka nekončí. Zaměstnanci studia Respawn Entertainment se opravdu činí a na následující dva měsíce mají dost rozsáhlé plány na bezplatnou podporu.
V dubnu dojde na vydání aktualizace a zároveň bezplatného DLC s názvem A Glitch in the Frontier. Zatím není specifikováno, co všechno zahrne, ale Respawn slibuje, že během období duben až červen vyjde následující obsah:
• dvě další obecné mapy pro multiplayer (Glitch a Relic)• dvě další mapy pro mód Live Fire (Traffic a Deck) • nový titán • dva další Prime titáni k zakoupení: Ronin a Tone
Obzvlášť nový titán zní dost lákavě. Jako vždy platí, že veškerý obsah bude zdarma pro každého majitele hry, samozřejmě s výjimkou Prime titánů. Ty si lze koupit za skutečné peníze v in-game obchodě, i když stále platí, že Prime titáni nijak nemění hratelnost Titanfallu 2. Jde jen o kosmetickou proměnu základních titánů, která mění výhradně vzhled, animace a ozvučení daného robota.
Během dubna až června dojde také na další aktualizace, které přinesou následující změny:
• maximální úroveň Gen zvýšena na 100• rozšířené možnosti soukromých her včetně zařazení módů Live Fire a Coliseum do vybraných módů• nová frakce• herní mód Marked for Death• další animace popravy pilotů• další ladění systému zakládání her, týkající se např. odhadované doby čekání• kamufláže, skiny a další kosmetický obsah k nákupu v in-game obchodě
Fanoušci se tedy mají na co těšit, už proto, že ani těmito novinkami podpora Titanfallu 2 nemá skončit. Tvůrci chystají další obsah, který je zatím zahalen tajemstvím, i různé zkušební verzi hry a další akce.
Myslím, že taková podpora je nesmírně přínosná. Je skvělé vidět, že se hře i tvůrcům daří navzdory faktu, že sebevíc kvalitní Titanfall 2 nebyl kasovním trhákem. Titanfall 2 navíc spolu s Overwatchem a Rocket League dokazuje, že když se na to jde správně, je možné multiplayerové hry dlouhodobě podporovat novým bezplatným obsahem, jehož vývoj je financován prodejem kosmetických mikrotransakcí, které nijak neovlivňují samotnou hru a její hratelnost. Kéž by tento systém využívalo více her, místo aby jejich tvůrci a vydavatelé prodávali mapy, zbraně, postavy a další obsah, který nanejvýš štěpí komunitu a škodí životnosti hry.