Autoři nabízí srovnání s předchozím dílem.
Vedoucí představitelé studia Sucker Punch Productions v posledních týdnech postupně odhalují podrobnosti o chystané akční adventuře Ghost of Yōtei i budoucím směřování studia. Včera jsme vás například informovali o myšlenkách kreativního ředitele na možné oživení značky Infamous.
Drtivá většina dotazů se však dle očekávání točí kolem hry Ghost of Yōtei, která vychází letos na podzim. Herní ředitel Jason Connell například v rozhovoru pro magazín VGC přiblížil rozsah titulu a jeho herní dobu. Connell prozradil, že v těchto ohledech bude Ghost of Yōtei srovnatelné s předchozím dílem nazvaný Ghost of Tsushima.
V praxi by to mělo znamenat, že dohrání příběhové linky zabere přibližně 25 hodin. Při plnění většího množství vedlejších úkolů a doplňkových aktivit, jejichž počet a struktura mají rovněž čerpat z předchozího dílu, by však herní doba mohla překročit i 50 hodin. Ghost of Yōtei vyjde 2. října exkluzivně na konzoli PlayStation 5.