Avalanche Studios se snaží svůj engine vylepšit o nejnovější technologie.
Dvě nejočekávanější hry od Avalanche Studios - tedy Just Cause 3 a Mad Max - se určitě mohou minimálně zařadit mezi ty lépe vypadající tituly. Pro tvůrce to ale zjevně není pořád dostatečné a experimentují tak s nejnovějšími technologiemi.
Hlavní grafický programátor studia, Alvar Jansson, se pro stránku Dark Side of Gaming rozpovídal o tom, že mají v plánu podporovat DirectX 12, nový volumetrický systém a dynamickou teselaci.
„Avalanche Engine se rozhodně vyvíjí. Pracujeme na novém systému volumetriky krajiny. Stejně tak pracujeme na podpoře DirectX 12 a také zkoumáme různé cluster-shadingy. Vždy se snažíme podporovat svobodu a destrukci, a myslím, že to dělá naše hry unikátní.”
„Dynamická teselace je také velmi zajímavá technologie. Jsou zde určité dobře vypadající ukázky téhle technologie v praxi. I my už máme svůj vlastní prototyp.”
Pro Just Cause můžeme patch přidávající podporu DirectX 12 očekávat někdy po vydání (ačkoli být nemusí). Pro Mad Max už to tak pravděpodobné není. Důležité ale je, že mají tvůrci v plánu tyhle technologie do jejich her někdy dát.