Tvůrci Just Cause 3 a Mad Max experimentují s DirectX 12
Just Cause 3 Novinka Tvůrci Just Cause 3 a Mad Max experimentují s DirectX 12

Tvůrci Just Cause 3 a Mad Max experimentují s DirectX 12

Jan Kalný

Jan Kalný

10

Avalanche Studios se snaží svůj engine vylepšit o nejnovější technologie.

Reklama

Dvě nejočekávanější hry od Avalanche Studios - tedy Just Cause 3 a Mad Max - se určitě mohou minimálně zařadit mezi ty lépe vypadající tituly. Pro tvůrce to ale zjevně není pořád dostatečné a experimentují tak s nejnovějšími technologiemi.

Hlavní grafický programátor studia, Alvar Jansson, se pro stránku Dark Side of Gaming rozpovídal o tom, že mají v plánu podporovat DirectX 12, nový volumetrický systém a dynamickou teselaci.

„Avalanche Engine se rozhodně vyvíjí. Pracujeme na novém systému volumetriky krajiny. Stejně tak pracujeme na podpoře DirectX 12 a také zkoumáme různé cluster-shadingy. Vždy se snažíme podporovat svobodu a destrukci, a myslím, že to dělá naše hry unikátní.”

„Dynamická teselace je také velmi zajímavá technologie. Jsou zde určité dobře vypadající ukázky téhle technologie v praxi. I my už máme svůj vlastní prototyp.”

Pro Just Cause můžeme patch přidávající podporu DirectX 12 očekávat někdy po vydání (ačkoli být nemusí). Pro Mad Max už to tak pravděpodobné není. Důležité ale je, že mají tvůrci v plánu tyhle technologie do jejich her někdy dát.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama