Tým okolo SimCity zkoumá možnosti offline režimu
SimCity Novinka Tým okolo SimCity zkoumá možnosti offline režimu

Tým okolo SimCity zkoumá možnosti offline režimu

Michal Burian

Michal Burian

17

Potencionálně dobrá zpráva přináší ovšem i jednu špatnou, SimCity se ani v budoucnu nedočká rozšíření plochy pro stavění města.

Reklama

Budovatelská strategie SimCity nevykročila tou správnou nohou. Od samotného vydání ji provází problémy. Hráčům se do paměti zapsaly především problémy s připojením v prvních dnech a týdnech. V komentářích a diskuzních fórech se ale neustále objevují i prosby, aby šlo hrát SimCity bez nutnosti připojení k internetu.

Vypadá to, že společnost Electronic Arts hráče nakonec vyslyší. Generální ředitel Patrick Buechner totiž na oficiálním blogu prozradil, že jeho tým zkoumá možnosti offline režimu.

"Vyčlenili jsme speciální tým se zaměřením na zkoumání možností offline režimu. Nemohu zatím nic slíbit, kdy se tak stane a zda vůbec, patří to ale mezi nejčastější přání hráčů a my jim chceme vyhovět. Problémy s přetíženými servery máme za sebou, ale chtěli bychom umožnit hrát i těm, kteří nechtějí být připojeni k internetu."

"Offline režim by přinesl další výhodu, poskytl by prostor pro komunitní mody a experimenty bez zásahu do multiplayerového zážitku."

Zdá se tedy, že vývojáři otočili, ze začátku totiž tvrdili, že offline mód nepřichází v úvahu z důvodu, že vzdálené servery vypočítávají různá data a události ve hře. Po pár týdnech a měsících bylo však dokázáno, že tomu tak není a jde spíše o protipirátskou ochranu, na kterou doplácejí poctiví hráči.

Dobrou zprávu však doprovází i jedná špatná. Hráči se musejí smířit s tím, že se v aktuálním SimCity nikdy nedočkají větší plochy pro stavění měst. A to i přesto, že potom volá většina komunity. Podle tvůrců to má své důvody.

"Několik měsíců jsme přemýšleli a zkoumali zvětšení plochy pro stavění měst. Přepracovali jsme terén mapy, změnili algoritmy dopravy a mnoho dalšího. Po měsících testování jsme ale zjistili, že GlassBox špatně zpracovává data při zvětšení mapy a vyžaduje větší zátěž procesoru, RAM atd. Drtivá většina našich hráčů by s tím měla problémy. Nebyli jsme schopni tyto procesy optimálně optimalizovat."

"Rozhodli jsme se tedy ukončit práci na zvětšení rozlohy pro stavění měst a věnujeme se offline režimu," dodal šéf Maxisu.

Snad se tedy větší plochy dočkáme v nějakém z dalších dílů.

Zpráva převzata z naší fanstránky o SimCity.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama