Until Dawn: Rush of Blood bude jiné
Until Dawn: Rush of Blood Novinka Until Dawn: Rush of Blood bude jiné

Until Dawn: Rush of Blood bude jiné

Michal Burian

Michal Burian

4

Využije sice technologie a triky z Until Dawn, ale podá je jiným způsobem.

Reklama

Horor Until Dawn od Supermassive Games se rozhodně povedl. Ve hře bojuje skupinka studentů v horské chatě o svůj život a záleží pouze na vás, kolik jich nakonec přežije. Každé rozhodnutí má své následky. Filip Němec ve své recenzi neváhal a udělil 9/10 za nepředvídatelnou zápletku a rozuzlení, nečekané zvraty v příběhu, nepřeberné množství alternativních dějových linek, těžko předvídatelné „lekačky“, drobné náznaky psychologického hororu, audiovizuální zpracování a za herecké výkony a motion capture. Zklamán byl akorát z hloupých dialogů a příliš upovídaného začátku.

Nebylo tak překvapením, že na konci října letošního roku následovalo oznámení Until Dawn: Rush of Blood. Ovšem nepůjde o pokračování, ale o zcela jinou hru stavějící na universu Until Dawn. Dočkáme se totiž šílené jízdy na horské dráze ve stylu střílečky pro PlayStation VR.

Na odlišném projektu začalo studio pracovat v době, kdy vývojáři byli teprve v polovině vývoje Until Dawn.

„Úspěch Until Dawn je skvělých výchozím bodem pro Until Dawn: Rush of Blood, ale my jsme na Rush of Blood začali pracovat v době, kdy bylo původní Until Dawn ještě ve vývoji. Tou dobou jsme věděli, že chceme vytvořit střílečku pro PlayStation VR. Úspěch Until Dawn ukázal, že jdeme správnou cestou. Doufáme, že hráči budou nadšeni ze zcela nového zážitku s VR v universu Until Dawn,“ objasnil výkonný producent Simon Harris pro americký Game Informer.

Ještě předtím je ale čekalo něco mnohem složitější. Until Dawn byl původně horor určen pro konzoli PlayStation 3 s pohybovým zařízením Move.

„Přechod z PS3 s Move do finální PS4 verze Until Dawn byl masivní. Museli jsme změnit technologie, systémy a především obsah. Rush of Blood sdílí základní herní engine a sadu nástrojů, což je pro nás jednodušší. Můžeme se zaměřit na obsah, jako jsou lokality, postavy a další věci.“

A co že nás to čeká v Until Dawn: Rush of Blood? „Ve hře hráči nastoupí na horskou dráhu a setkají se se všemi stvořeními a hrůzami, které si dokážou představit. Na konci je čeká tabulka se skóre, kterého dosáhli. Bude to intenzivní zážitek, ale z jiného úhlu, než byl v původním Until Dawn.“

„Při vývoji Until Dawn jsme se naučili nějaké triky o budování napětí a strachu. Dokázali jsme vytvořit momenty šoku a hrůzy. Některé z těchto vizuálních a zvukových technik jsme přenesli do Rush of Blood, ačkoliv dojde k nějakým úpravám, kvůli virtuální realitě. Celkově tak půjde o nový přístup. Horská dráha dokáže zesílit pocit napětí a udrží hráče ve střehu. Díky různě rychlým úsekům trati můžeme měnit intenzitu zážitku. V rychlých pasážích bude spousta nepřátel a střelby, zatímco při pomalejší jízdě budeme budovat napětí pomocí temnoty a různých zvuků a efektů.“

Očekávat rozhodně nemáme Butterfly Effect, ten do arkádové střílečky pro VR jednoduše nezapadá.

Until Dawn: Rush of Blood rozhodně píšeme na seznam očekávaných her pro PlayStation VR. Podle dostupných informací by to mohl být nezapomenutelný zážitek.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama