Střílečka z roku 2005 od Pandemic Studios měla být čistě multiplayerovou záležitostí.
Letošní Star Wars: Battlefront od studia DICE (tvůrci Battlefieldu) a společnosti Electronic Arts nemusel být prvním Battlefrontem čistě s multiplayerem. Už Battlefront 2 od Pandemic Studios a LucasArts neměl mít singleplayerovou kampaň. Tak to zamýšlelo původní vedení.
Poté se ale objevily obavy, že se multiplayerová hra nebude prodávat, a tak byl přidán příběhový režim pro jednoho hráče. Na ten už Pandemic Studios neměli potřebný rozpočet, ale nakonec to katastrofou neskončilo.
To vše odhaluje YouTube kanál "DidYouKnowGaming?", který rovněž zmiňuje Battlefront III (měl podporovat až 100 hráčů v jedné bitvě!) a Darth Maul hru. Je opravdu škoda, že třetí Battlefront nevyšel, přitom byl dokončen z 99 procent. Plán na realizaci zhatily napjaté vztahy mezi vývojáři a LucasArts.