Jsme více, než čísla na papíře, zaznělo od jednoho ze zaměstnanců.
Vývojářský tým Overwatche se rozhodl založit odbory. Pro Blizzard se nejedná o první setkání s něčím podobným, protože už v průběhu minulého roku se pro stejný krok rozhodla část, která má na starost World of Warcraft. Ačkoliv se nejedná o kompletní protekci vůči propuštění a různým potenciálním postihům, tak vývojáři chtěli získat alespoň nějakou jistotu. Dalšími tématy jsou i lepší pracovní podmínky a finanční přilepšení.
V nejnovějším rozhovoru se k tomuto tématu rozpovídal analytik oddělení Simon Hedrick. „Největším problémem byla vlna propouštění na začátku loňského roku. Z ničeho nic začali mizet lidi a nebylo nic, co by se s tím dalo dělat. Co nyní chci nejvíce, je bezpečnost a jistota pro mé kolegy,” uvedl Hedrick.
Tohle vše přišlo v reakci na loňské propouštění, které probíhalo v Microsoftu. O práci přišlo napříč herními odděleními více než 1900 zaměstnanců, což byl jeden ze spouštěčů nejnovějších odborů. „Už delší dobu mi připadalo, že herní průmysl potřebuje více organizace. Posledních 20 let chtějí vývojáři lepší peníze, ale nic se stále nemění. Nejsme pouze čísla na papíře. Chceme dělat dobré hry, ale bez jakékoliv bezpečnosti a jistoty se to prostě nedá. Věřím, že právě vznik odborů u nás inspiruje i ostatní tvůrce napříč jinými studii ke kroku kupředu,” zakončil své myšlenky Simon Hedrick.