V Horizon: Zero Dawn se budeme muset sami naučit jak robotické dinosaury porazit
Horizon: Zero Dawn Novinka V Horizon: Zero Dawn se budeme muset sami naučit jak robotické dinosaury porazit

V Horizon: Zero Dawn se budeme muset sami naučit jak robotické dinosaury porazit

Michal Burian

Michal Burian

19

Žádný tutoriál, ve kterém by nás vývojáři naučili s robotickými dinosaury bojovat, nebude. Na techniku a strategii si budeme muset přijít sami. <strong>Dnes od 18:00 stream hry</strong>.

Reklama

Studio Guerrilla Games na letošní E3 ohromilo hráče svým novým projektem, hrou Horizon: Zero Dawn. Popravdě se nemohu dočkat, až si hru sám zahraju. Vžijeme se v ní do lovkyně jednoho kmene, která v otevřeném světě odhaluje tajemství staré civilizace a snaží se získat technologie, které ji pomohou v boji proti mechanickým nepřátelům připomínajícím dinosaury.

Po grafické stránce se o hru neobávám, otázkou je ale samotná hratelnost a příběhová část. Tyto dvě věci tvůrcům Killzone moc nejdou. Horizon: Zero Dawn bude mít navíc RPG systém. Co mě ale zaujalo je skutečnost, že ve hře nebude žádný tutoriál, který by nás naučil s nepřítelem bojovat. Na vše si budeme muset přijít sami.

„Nechceme hru, která vám řekne jak lovit roboty, nebo co od nich můžete očekávat. V Horizon: Zero Dawn budete muset vše prozkoumat a zjistit si všechno sami metodou pokus a omyl,“ překvapil art director Jan-Bart van Beek v rozhovoru pro Videogamer.

V Guerrilla Games jdou ale mnohem dál. Sami si budeme muset přijít i na to, jak jednotlivé typy nepřátel fungují, co od nich můžeme očekávat a hlavně jak je můžeme překvapit. Na první pohled se může zdát, že někteří jsou bezbranní, ale v dálce na ně dohlíží mnohem větší a nebezpečnější robotická potvora, které se nebude líbit, když se přiblížíme ke stádu.

„Budete tak trochu David Attenborough. Budete sedět v křoví a studovat tyto tvory, abyste je poznali a zjistili jejich silné a slabé stránky“, dodává vývojář.

Pokud se ptáte, kde se na planetě vzali mechaničtí dinosaurové, tak na to si budeme muset počkat. Jan-Bart van Beek tvrdí, že je to jedna z důležitých věcí, o které nebudou v žádném rozhovoru mluvit. Zjistíme to až v moment, kdy si hru pustíme na své konzoli.

A co již zmíněný RPG systém? V průběhu hraní budeme získávat zkušenostní body, které nám odemknou nové možnosti. Ty nám dají větší šanci, abychom porazili některé z větších nepřátel.

„Máme dovedností strom. Existují dva základní systémy pro vývoj postavy. Především získáváte zkušeností body, které vám odemknou nové možnosti; jednou z těchto výhod je zpomalení času, abyste mohli přesně vystřelit a zasáhnout šípem nechráněné místo nepřítele. Bez zpomalení času je to velmi těžké. V demu jsme tuhle možnost ukázali, postava byla na úrovni 12.“

„Potom máme v podstatě sekundární způsob vylepšování postavy, a to přes crafting a nalézání různých věcí. Když se vydáte do přírody a porazíte větší a silnější roboty, tak získáte lepší pancíř, lepší zbraně a pomalu, ale jistě budete dále vylepšovat svou postavu.“

Horizon: Zero Dawn vyjde v roce 2016 exkluzivně pro konzole PlayStation 4. Podle dnešních informací využívá titul modifikovanou verzi enginu z Killzone: Shadow Fall a poběží v rozlišení 1080p při 30 snímcích za sekundu.

Pokud se o hře chcete dozvědět více informací, určitě si přečtěte naše předešlé novinky a dneska od 18:00 se dívejte na stream, kde nám vývojáři o hře řeknou více informací, snad ukážou něco nového.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama