Množství obsahu, který se vztahuje k prequelům a novým filmům, by však mělo být srovnatelné.
Už od oznámení Star Wars: Battlefrontu 2 fanoušci spekulují, jak velké množství obsahu z té které éry Star Wars ságy bude zastoupeno v multiplayerové části hry. Budou na tom všechny stejně? Nebo bude některé období převládat? Nyní máme jasno, opět díky Twitteru a řediteli designu v DICE Dennisovi Brännvallovi.
Brännvall na otázku vyrovnanosti jednotlivých období prohlásil, že nejvíc bude stále zastoupena původní filmová trilogie. Vzápětí ale dodává, že množství obsahu, který je inspirovaný prequely a novými filmy, by mělo být srovnatelné.
Důvodem je, že tvůrci nechtějí zahodit to, co už vytvořili. Do určité míry to snad dává smysl. Battlefront z roku 2015 se zaměřoval jen a pouze na období původní trilogie (a později na film Rogue One: Star Wars Story), takže mají tvůrci rozhodně z čeho těžit. Nemluvě o tom, že i singleplayerová kampaň Battlefrontu 2 bude na motivy původní trilogie dost spoléhat.
Stále více se zdá, že prvky prequelů, které představily období Klonových válek, jsou ve hře spíše na popud fanoušků, takže nejsou priorita. A že chtějí v EA a LucasFilmu dávat prostor spíše aktuálně vznikající filmové trilogii, kterou tvoří filmy Síla se probouzí, Poslední z Jediů a Epizoda IX.
Materiálů z tohoto období ale stále není tolik, což by vysvětlovalo zastoupení srovnatelné s prequely, samozřejmě za předpokladu, že jsou opravdu jen něco navíc. Čemuž zase odporuje skutečnost, že Klonové války jsou hlavním tématem nedávno skončené uzavřené alfy i chystané otevřené bety. Teď Yodo raď. Tak jako tak počítejte s tím, že období původní trilogie je stále primárním dějištěm Battlefrontu od EA.
Již tuto sobotu, 15. července, navíc dojde na akci D23 k odhalení nových detailů spojených s Battlefrontem 2. Soudě dle pořadu The Star Wars Show nás čeká pohled do zákulisí vývoje singleplayerové kampaně a odhalení nového plakátu. Ten můžete v horší kvalitě vidět níže.