V Remedy vzniká tým na vývoj drobnějších multiplayerových titulů
Novinka V Remedy vzniká tým na vývoj drobnějších multiplayerových titulů

V Remedy vzniká tým na vývoj drobnějších multiplayerových titulů

Martin Cvrček

Martin Cvrček

3
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Malá skupina lidí operující ve velké společnosti hodlá vytvářet méně konvenční projekty.

Reklama

Studio Remedy, v jehož portfoliu září Max Payne, Alan Wake, Quantum Break nebo nadcházející Control, dnes oznámilo novou iniciativu nazvanou Vanguard. Její podstatou je poskládání nového, ale malého týmu uvnitř rozsáhlé struktury studia, který bude netradičním způsobem, rychle a nezávisle vytvářet menší, svěží projekty. Konkrétně má jít o žijící multiplayerové projekty vyvíjené v enginu Unreal 4.

Cílem je zkrátka nabídnout svéráznější alternativy k velkým projektům, jež pohání proprietární engine Northlight. Remedy se specializuje na singleplayerové AAA počiny, jak dokazuje nejen Control, ale i singleplayer pro korejskou free-to-play střílečku Crossfire 2, a tak má Vanguard nabídnout multiplayerový, aktivně podporovaný a víceméně indie protipól z dílny menšího počtu vývojářů. Výsledkem týmu a iniciativy Vanguard mají být nekonvenční návrhy a hry, které mají stále na to pyšnit se jménem Remedy Entertainment.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama