Při vývoji používali motion capture technologii, stejně jako tvůrci detektivky L.A. Noire.
Včera se společnost Sony oficiálně rozhodla uzavřít studio v Liverpoolu, které vytvořilo v roce 1984 Psygnosis a v roce 1993 ho koupila Sony a tvůrčí celek začal pracovat na WipEout (1995) a Colony Wars (1996). Naposledy vývojáři vytvořili WipEout 2048 pro PS Vita.
"Jak někteří z vás možná slyšeli, Sony se rozhodla zavřít studio v Liverpoolu. Tuto stránku již nebude udržovat WipEout Team. Děkujeme vám za všechno," vzkázali tvůrci fanouškům na oficiálním Facebooku studia.
Britský Eurogamer následně od spolehlivého zdroje získal informaci, že studio Sony Liverpool pracovalo na dvou titulech pro PlayStation 4. Jednou hrou byl netradiční WipEout, jenž se výrazně lišil od předchozích dílů série a byl ve vývoji přibližně 12 až 18 měsíců. Druhou byla hra ve stylu Splinter Cell série. Původně mělo jít o gangsterku, během vývoje se však ze hry stával spíše Splinter Cell. Tvůrci dokonce využívali podobnou technologii pro snímání pohybu jako Team Bondi u L.A. Noire.