Zpět na článek

Diskuze: V Telltale Games se ve velkém propouštělo, studio bude uzavřeno

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

fabioozo86
fabioozo86
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: Xbox
24. 9. 2018 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednim slovem - KONECNE

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://i.4cdn.org/v/1537713734540.jpg http://i.4cdn.org/v/1537717434306.png Ten feminismus opravdu zabiji. A jelikoz Telltale stale nabiral lidi i kdyz vedeli ze vyhlasi bankrot tak si nezaslouzi ani spetku respektu. Dobre jim tak.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 34 Level 34
23. 9. 2018 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak tpč samé lepší co je to za den dpč ... nejdřív uzavřou studio a tohle je jejich reakce na sračkodiní politiku kterou začali provozovat ???? Škoda poslední sezony a wolfa, jediné hry co za něco málo stály, i když první sezona a wolf byli perkeftní nemůžu se zbavit pachutě všech těch jejich novinek... no potěš koště teda..

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
26. 9. 2018 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Wow, dík za to, já myslel, že to prostě nedali manažersky, ne že šli woke: D.

NiETa
NiETa
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě velká škoda. Třeba Wolfa, nebo Borderlands mám fakt ráda. Vím o pár jiných studiích, které nenabídnou tolik jako právě Telltale Games a přitom stále fungují. 😟

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, ale jak už bylo řečeno, týpci nadšeni úspěchem si ukousli příliš přiliš velký kus koláče. Kvalitní hry a příběhy vyžadují čas a to je přesně to, co neměli. Tak po TWD 1 začali chrlit občas solidní crap. A tím si "znepřátelili" lidi jako mě. Já si koupil TWD 2 a měl jsem hezkej run ze 1 importlý. Tak jsem si říkal, jak zapracují to přenášení. Přiznám se, docela jsem se těšil. VEŠKERÉ ROZHODNUTÍ KTERÉ PROVEDETE V 1 SE VYŘEŠÍ BĚHEM ASI 10 MINUT DVOJKY~~!~~~~!~~~~!~~!!!! A bohužel, dvojka celkově byla, ech... : "Clementine co uděláme?" Ptají se mě asi 4 dospělý. "Já nevím ku...a, je mi teprve 12" Rád bych odpověděl. Ale nemůžu, protože tím jak to rushovali, prakticky striply down herní stránku, a zbyl většinou jen špatnej interaktivní film. Musím ale uznat, že Tales from Borderlands byly velmi slušné. Story, well je to Borderlands příběh, takže 50/50 skvělá hudba, super charactery a výborné uchopení licence a šíleného světa Pandory. Skoro bych řekl, pro každého Borderlands fandu, povinost: ).

Limec
Limec
Level 3 Level 3
23. 9. 2018 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no konecne

Benal
Benal
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 03:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi se půjdu modlit za dokončení The Walking Dead. Příběh mě fakt hodně chytnul a na závěr jsem se hodně těšil. To jako nedokopou ty poslední 2 nedodělaný epizody? :( :( :( Do konečnýho prohlášení budu věřit v malej zázrak. Jejich strategii jsem taky nerozuměl. Místo aby se zaměřili na 2 úspěšný série (The Walking Dead, Wolf Among Us) který měli co nabídnout a zlepšili je, tak jen přešlapovali na místě. Nic nezlepšovali, jen chrlili odfláknutý hry, který všechny vypadaly pořád stejně. Ach jo! S novým TWD se začínalo blýskat. Bouře, která má blesky provázet, ale nepřišla včas. 😟

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benal To že Walking Dead zůstane nedokončený už potvrdilo několik bývalých zaměstnanců.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě škoda. Ale ani se nedivím. Měli toho až moc a kvalita jednotlivých titulů taky nebyla úplně nejlepší.

antiku
antiku
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem hrál TWD S1 (dlouho po vydání), tak jsem musel dát ještě v první epizodě pauzu protože mě to strašně nebavilo. Po nějaké době jsem tomu dal šanci a opravdu mě to chytlo, příběh, všechno. Najednou vyšlo LiS a bylo to mnohem lepší po gameplay stránce a říkal jsem si že v tomto snad udělá telltale nějaký pokrok. Pak jsem si tedy koupil velmi dobře hodnocený TWAU. Délka hry skočila z 13 (TWD S1) na nějakých 8 a já si jen říkal, to je konec? Opravdu mě to chytlo, ale kde je druhý díl aspoň? To nemůžou ani myslet vážně, že nebude. No a pak je tu TWD S2, kterou jsem dohrál pod 9 hodin, něco to mělo do sebe, ale ty přechody mezi epizody a lokacemi už nebyly tak dobrý. Chtěl jsem zahrát Borderlands a možná se k tomu ještě dostanu, ale Batman, minecraft, GoT, GotG, to jde mimo mě a asi jen kromě minecraftu, který jim prý vydělal hodně, tak se na ostatní měli vykašlat. Mě je to jedno, za týden vychází LiS 2 a uvidíme jak si dontnod povede. Telltale mělo zbrzdit už dávno. Nezdálo se mi to, ale že to dopadne až takto jsem nečekal.

EvilFunCore
EvilFunCore
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přátelé, vím že se ve světě najde spousta příznivců zejména her série The Walking Dead od Telltale a nejen toho od nich, ale dovolte abych se osobně vyjádřil k tomu jak to cítím já. Hrál jsem všechny díly TWD kromě posledního, hrál jsem i The Wolf Among Us, Batmany a další hry od Telltale. Jediné co mě skutečně celkem pobavilo, byla hra Tales From the Borderlands. Dle mého vlastního názoru jsou tyto hry nudné. Já je koupil vždy hlavně kvůli velmi snadno dosažitelným achievementům včetně platinové trofeje na PS3/PS4. Dalo by se říci, že většina pasáží se odehraje sama bez zásahu hráče, vaše rozhodnutí / otázky / odpovědi a podobné nemají téměř žádnou váhu. Právě systém jakým tyto hry fungují mě děsně nudí. Hra se má hrát, ne aby to po většinu herní doby běželo téměř samo. To, že rozhodnutí budou mít následky, jsem velice dobře poznal u hry Until Dawn (doporučuji). Kdybychom měli možnost hrát Walking Dead od Telltale podobně jako třeba Resident Evil nebo dejme tomu The Last of Us, bylo by to rozhodně daleko zábavnější než-li jen vybírat odpovědi a párkrát za hru se projít a něco najít

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EvilFunCore Souhlasím a asi právě toto mě na těchto hrách bavilo. Vždy jsem je bral spíš jako interaktivní film. Nejvíce mě asi mrzí že se asi nedodělá walking dead a nebude druhý wolf.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
23. 9. 2018 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EvilFunCore Wolf Among Us a první díl TWD měly podle mě nejlepší příběh. Jasně pokud jde o gameplay... ten je všude stejný, ale příběhově ty hry podle mě byly nejlepší od Telltale. Tales from the Borderlands jsem zkoušel, ale nebavil mě.. ale (těď mě asi spousta lidí ukamenuje) ani samotné Borderlands hry mě nepřišly nijak úžasné. Tím samozřejmě nechci říct, že hry byly špatné. Asi ne, když je spousta lidí miluje. Jen pro mě to bylo takové nic moc.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
22. 9. 2018 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za vyloženě povedené hry od Telltale považuju jen první Walking dead a Wolf among us a překvapivý Tales from Borderlands zbytek byl rád, když se dostal na hranici průměru. Přesto jsem měl jejich hry rád a i přes značnou prkennost a zastaralý engine to mělo své kouzlo...

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádná hra mě od nich nebavila, ale hodně štěstí týmu v uplatnění se jinde.

Ananas10
Ananas10
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviete či je možne aby niake iné štúdio odkúpilo nárok na tie hry?

Johny
Johny
Level 20 Level 20
22. 9. 2018 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 Ubi se ozvalo zaměstnancům. Že by odkoupili studio to nevím.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
22. 9. 2018 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 Samozřejmě možné to je, jen jestli ty značky nebyly výdělečné, tak je to pouze značně nepravděpodobné... Ale stačí se podívat na starší zprávu o Kingdoms of Amalur, které svého času bylo dosti prodělečné a dnes má již nového majitele v podobě THQ Nordic, který určitě nějaké to pokračování udělá. Naděje žije...

Ma4zu6
Ma4zu6
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kross Co se Amalur týče tak pokud vím tak EA furt drží vydavatelské práva, takže by pokračování muselo jít přes ně.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
23. 9. 2018 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ma4zu6 Pokud se nepletu tak Remaster by potřeboval práva od EA. Nový díl udělat můžou.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
23. 9. 2018 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ma4zu6 EA drží vydavatelský práva pouze pro již vydaný první díl. Což komplikuje pouze vydání remasteru. Případný druhý díl je již majetkem THQ Nordic a s EA již nijak nesouvisí...

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
22. 9. 2018 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šéf to pěkně uzavřel.. na ty lidi ze studia se s jejich zkusenostmi spustí hon (: a možná pro ně jenom dobře..

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je pěkně v pérdeli tohle!

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
22. 9. 2018 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja sa tomuto vôbec nečudujem, produkovali veľmi nekvalitné tituly, vo veľkých množstvách a nikdy nestíhali termíny. Mal som pocit, že spoliehajú iba na veľké meno licencie. Bez preháňania používali ten najhorší engine aký som kedy videl, mizerná optimalizácia, častokrát znásilnený lore značky (najviac Batman). Navyše to boli obyčajné interaktívne filmy s minimálnym dopadom na drobné detaily v príbehu. Akokoľvek sa divák rozhodol, vždy hlavná dejová linka dopadla rovnako. Tým pádom tie tituly mali nulovú znovuhrateľnosť. Na margo Zingu, čakal som, že táto správa tu bude oveľa skôr. Mnohé weby ju uverejnili ešte včera. Treba posielať redakcii podnety, alebo je to v niečom inom?

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
22. 9. 2018 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio No, možná je to prostě v tom, že se stalo večer našeho času ?

martik642
martik642
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
22. 9. 2018 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mrzí mě, že nedokončil GoT, který mě docela bavilo.

Blackdiamond96
Blackdiamond96
Level 26 Level 26
22. 9. 2018 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem jedinej, kdo čeká příští týden zprávu o další akvizici THQ Nordic? :D

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt mě těší že místo toho aby dělali hry které fanoušci chtěli (The Walking Dead, The Wolf Among Us, A Game Of Thrones a Tales from the Borderlands) dělali sračky které nikdo ani nechtěl a jen sypali velké množství peněz do licencí... Mrzí mě že skončili ale člověk který to studio vedl to fakt nemá v hlavě v pořádku.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
22. 9. 2018 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to studio vedla banda dementu, uz pri ty rychle expanzi par let zpatky mel bylo jasny, ze to nemuzou udrzet, rozjeli 10 serii a ani jedna nebyla ve vysledku k nicemu...no a tady je dusledek, doufam, ze aspon TWD final dokonci, tesil jsem se na TWAU a druhou serii GoT, skoda, ze nic z toho nebude... hlavne, ze tu mame batmana a minecraft

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je bohuzel chyba v Telltale. Jejich TWD:Season 1 boom je popohnal k tomu, aby spachali sebevrazdu. Nehledejte chybu nekde jinde.

Ananas10
Ananas10
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože my sa toho Wolfa naozaj nedočkáme :( po 3 rokoch cakania ho zrusia a dorobia niaky blby Minecraft

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 Ano, protože Minecraft byl finančně úspěšný projekt, Wolf byl oproti tomu bohužel finanční propadák. Je zcela logické na co zaměří své zbývající síly.

Ananas10
Ananas10
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rappix Ja viem, len to je smutné že taký dobrý námet ako Mýty ostane zase nevyužitý a len na stránkach komixov..

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden z důvodů mizerných důvodů, který osobně kritizuji již velice dlouho, jsou Youtubeři, kteří mají na svých kanálech průchod celými epizodami a pak lidi nemají žádný důvod si tu hru koupit. Tohle měl YouTube blokovat od začátku.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý Obávám se, že v tomhle směru je vina i na straně samotného Telltale. Viz featura Crowd Play, o níž se sice po první sérii Batmana už prakticky nemluvilo, ale v zásadě jasně dávala najevo, že vývojáři nemají problém s tím, aby jeden člověk hrál a ostatní se jenom dívali a třeba jen volili nebo doporučovali rozhodování hráče. Naopak to tehdy jasně a hlasitě podporovali

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Problem neni v Youtubu vubec. YT je prave vyzdvihl tam kde se dostali po TWD:Season 1. Problem je, ze Telltale vydaval hrozne hry. TWD:Season 1 me bavil jen od 3. epizody, DLC bylo nudne. Druha serie me nebavila vubec a treti serie byl tezky prumer. K posledni serii jsem se jeste nedostal. A to mozna u toho i zustanu, jelikoz firma krachnula a mozna to ani nedodelaji. 😂 Jinak Wolf Among Us byl skvely(a podle steam chartu https://steamcharts.com/app/250320 byl take velice uspesny, a pritom nevydali zadne pokracovani). Misto toho aby Telltale Games vydaval kvalitni hry, ktere se budou dobre prodavat, tak vydavali same spatne hry. Batman, Game of Thrones, Tales from the borderlands, Minecraft story mode. Propadak za propadakem. Tady je na vine samotne studio a nikdo jiny. Mala firma, ktera mela po nekolika letech velky uspech s jednou hrou(a to kvuli uz zminenym Youtuberum) tak se snazili expandovat a nakupovat licence na vselijake hry/filmy/serialy, coz bylo uplne zbytecne a k tomu delali jeste na rychlo udelane spatne interaktivni filmecky s dobrym napadem.

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak To je zase len tvoj nazor. Tie hry take zle zase neboli..

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxhole Ty hry maji nezajimavy pribeh, zapletky a hlavne jak jsem psal to jsou interaktivni filmy kde na vic hrac nema opravdovou moc rozhodovani. Z 90% to je jen iluze rozhodnuti. Tohle vsechno odradi vetsinu lidi od koupi. A jak uz jsem psal. Telltale se znicil sam. Kdyby se jim nezvedlo ego a pracovali na hrach tak jako vzdycky tak by se to nikdy nestalo. Batman druha serie nebyla tak spatna. Slo tam videt, ze se opravdu snazili vytvorit dobrou hru, ale bohuzel jim to nevyslo v prodejich, at uz tam je duvod jakykoliv.

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Este raz opakujem, len tvoj nazor. Wolf bol skvely, pacila sa mi aj druha seria TWD, druha seria Batmana tiez velmi zaujimava, Borderlands mal skvely zabavny pribeh, stvrta seria TWD zacala velmi kvalitne. Nehovor o nezaujimavych pribehoch ako o faktoch.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxhole Muj nazor se shoduje s velkou vetsinou lidi co hrali jejich hry. Vetsina her po TWD:Season 1 byly na rychlo udelane hry, kde byl gameplay limitovan uplne na minimum a cutsceny byly nezajimave ke koukani. Staci se podivat na prodeje tech her a zjistis, ze mam pravdu. Tohle neni tezka fyzika.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Velká většina lidí, co ty hry hráli, třeba považuje Tales from the Borderlands za jednu z nejlepších, nejzábavnějších a nejlépe napsaných epizodických sérií všech dob, takže ono to vážně není tak černobílé. Kvalita jednotlivých sérií byla rozhodně kolísavá, o tom není pochyb. Minecraft, Guardians of the Galaxy, TWD: Michonne, A New Frontier, sem tam i Game of Thrones... ale zbytek toho, co vzniklo po první sezóně The Walking Dead, byl zase ve své době zpravidla přijímán dost dobře. Druhá série TWD, Batman (mínus jeho první epizoda, která to té sérii dost podělala) a hlavně Wolf Among Us a již zmíněné Borderlands ve době sklízely povětšinou kladné ohlasy jak u hráčů, tak u kritiků. Takže je to vážně zpravidla jen věc názoru, případně obliby té které značky

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Souhlasim, ze Tale from the Borderlands byl zabavny, ale v podstate pribeh vedl k nicemu. Druha serie TWD mela celkove snad 30 minut gameplaye a zbytek jsou nudne interaktivni cutsceny(oproti prvni serii, kde gameplay byl rozhodne lepsi), druha serie TWD mela dobry hype v prvni a druhe epizode, ale posledni 3 jsou snad na urovni TWD:Michonne. Prvni serie Batmana byla skvela az od 3. epizody a druha serie kolisala kvalitou jeste vic. Souhlasim, ze jejich nejlepsi hry jsou Wolf Among Us a Tales From The Borderlands. Jsem fanousek Batmana, Walking Dead(I kdyz serial od 2. serie je hrozny), Wolf Among Us a Borderlands, ale bohuzel ta kvalita her klesla jak beton ve vode.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxhole Já neříkám, že byly špatné. Já říkám, že nebyl důvod si je koupit, když je člověk celé viděl na YouTube ve formě "filmu".

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Minecraft byl prodejní hit, který ukazuje, že známá značka prodá i špatnou hru. A bohužel neznámá značka neprodá výbornou hru (Okami by mohl vyprávět).

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý To se da rict o kazde hre. Na YT dokonce existuje clovek, ktery dava vsechny cutsceny z ruznych her dohromady a dava to na YT jako "film". Sam jsem se dival na MGS4 jelikoz nemam PS. Je mozne, ze z nejakeho uhlu pohledu za to muze YT, ale z dalsiho za to muze samotne studio, ktere neumi nalakat lidi a berou si vic nez dokazou vstrebat.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
22. 9. 2018 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý No na youtube bych to celé asi neházel. Když udělají hry/hru, která má 0 gameplaye, meh příběh a rozhodnutí ve příběhové hře, které nemají skoro žádný dopad... No asi bych opravdu si raději skočil to zkouknout na YT. Kdyby aspoň ty rozhodnutí měly váhu a příběh by se větvil do všech stran, tak máš důvod si hru koupit aby jsi objevil ten svůj konec. Jako je škoda, že nebude druhá série Wolf Among Us a uzavření Clementines dobrodružství. Tohle jsem nečekal, myslel jsem, že mají nějaké prodeje, ale vypadá to, že sakra nízké a když se pak člověk zamyslí nad jejich hrami tak se pak nejde ani moc divit.

Rys18
Rys18
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý zaujimave, ze podobne hry od inych studii taky problem nemaju... mozno to je o tom ze pri TellTale naozaj stacilo len pozerat lebo bolo uplne jedno co vyberies vzdy to skoncilo rovnako... cize ich vlastna chyba + ale hlavny problem bol v tom, ze vydavali 10 serii naraz, v poslednej dobe pochybnej kvality, a na kazdu z nich si museli zaplatit prava lebo ani jedna nebola originalna

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý Tohle je strašná blbost važně, defakto se to stáhnout na jakoukoliv hru.Měli to dělat tak aby každého to nějak nalákalo na hraní vícero możností průchody minimum nascriptovaných sekvencí, víc hra než interaktivní film. Chtěl jsem si koupit jurassic park game, ale četl jsem že je hra místy nešťastná díky qte sekvencím, přímočarosti a různým bugům, tak jsem nakonec to odkoukal na youtube i díky tomu že jsem byl tehdá bez počítače.Dodnes jsem rád že jsem za to neinvestoval plnou částku, byl bych asi hodně rozčílený.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Batman byl prý největší finanční průser pro Telltale a prakticky prodělalo vše mezi velmi úspěšnou první sezónou Walking Dead a taktéž finančně úspěšným Minecraft Story Mode. A to včetně Wolfa a Game of Thrones. Zdroj.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý To by mě zajímalo proč teda pořád pokračovali dál a už dávno s tím něco nedělali, mohli redukovat zaměstnance a náklady už dávno, místo toho dělat nějaký Batmany, Strážce Galaxie atd... vždyť tam museli neskutečný peníze sežrat jenom licence. Ale docela by mě zajímaly ty prodeje. Co zařízli SteamSpy tak na Steamu nikdo netuší + hry vycházely i na konzole. Jasně není to vyloženě populární žánr, ale že by to byl pokaždý takovej průser? Bohužel u Wolfa se to čekalo, ta hra je asi nejlepší od nich ale prostě, ten komiks zná asi minimum lidí :(

Johny
Johny
Level 20 Level 20
22. 9. 2018 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kolousek001 Wolf Among Us je jejich nejlepší série společně s Walking Dead, možná ještě s odřenýma ušima GoT. Tyhle série by měly mít nejlepší prodeje si myslím. No a možná Minecraft, ale ten mě nebavil. Zbytek byl nezajímavý a vývojáři na to začli házet bobek.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kolousek001 Problém asi bude v tom, že v Telltale ty licence pekli strašně dlouho dopředu a jakmile se objevily problémy, už se z nich nedalo vycouvat, nezbývalo než jít za cenu ztrát dál. To podle mě musel být případ minimálně Strážců Galaxie. S Marvelem si podali ruce hodně dlouho před nějakým seriózním začátkem vývoje. A pak ta série kdovíjakou díru do světa neudělala a zařadila se mezi ty slabší a nejméně viditelné kousky Telltale Games. A pak je tu z druhého konce Wolf, Batman a Tales from the Borderlands, které naopak patří mezi to nejlepší, ale i na nich bylo někdy vidět, že z obchodního hlediska to není žádný zázrak. Udělat poslední epizodu druhé sezóny Batmana doslova nadvakrát, aby aspoň projednou měly ty volby nějaký reálný dopad, bylo sice zatraceně chvályhodné, ale taky to muselo být zatraceně prodělečné a ekonomicky sebevražedné

Johny
Johny
Level 20 Level 20
22. 9. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Přesně tak. No bohužel čekali, že když řeknou "Vydáváme tuhle velkou značku a tuhle a tuhle a tuhle" tak se všichni pokadí. Ale jak si člověk uvědomil, že jde o Telltale Games tak raději nad tím mávnul rukou. Licence nebyly špatné, jen ty hry byly.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokážu čekat hodně věcí, ale tohle rozhodně ne ... Zvlášť né tak brutálně. Jako beru, každej ví, že si toho vzali na bedra strašně moc, poslední hry co vydávali byly spíš o ničem, scénáře byly slabší a hlavně herní doba byla doslova ubohá ... Třeba je to vidět u toho Walking dead kde se herní doba s každým dílem zkracovala. A když měli tolik lidí a nacpali do toho tolik peněz a prodeje byly nic moc je to logické , na druhou stranu jestli ani nedokončí ten Walking Dead což je série která vlastně vděčí za to, že vůbec existujou, tak je to ubohost a plivanec do tváře všem hráčům , kteří jim zaplatili za hry, což já sám v dost případech taky udělal ... A to mi neříkejte, že to nemohli udělat tak aby alespoň tohle dokončili a pak odešli nějak se ctí :/

risha03
risha03
Level 39 Level 39
22. 9. 2018 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dojeli na stovky nesmyslných sérií, místo aby se soustředily na jednu dvě. Škoda The Wolf of among us. Alespoň vám všem doporučuji přečíst Mýty - aby jste věděli, jak to s Wolfim dopadne :) :)

Reklama
Reklama