Půjde o vedlejší aktivitu, každá bytost bude jedinečná.
V nedávném rozhovoru s PC Gamer vedoucí designér questů Mateusz Tomaszkiewicz mluvil o vedlejších aktivitách, které krom jiného nabídnou lov legendárních monster.
,,Každá legendární bytost bude jedinečná se svým vlastním zajímavým příběhem. V otevřeném světě je ale nebude vůbec snadné najít, budou skryté. Geralt bude muset legendární kreaturu nejprve vystopovat a následně ulovit." Vyplatí se o ní zjistit informace, abyste věděli, s kým vlastně budete mít tu čest.
,,Souboje s nimi budou těžší než s obvyklými nepřáteli. Každé střetnutí s jedinečným monstrem bude unikátní. Jde o neopakovatelný zážitek, dopomáhá nám tomu nejen jejich unikátní vzhled, ale i samotný průběh lovu. V každé osadě bude alespoň jedna taková nestvůra, ne-li víc."
Kolik osad nakonec bude svět Zaklínače 3 obsahovat, jsme se nedozvěděli. Kolega Pawel Mielniczuk však dodal, že při navrhování legendárních monster se inspirovali informacemi o stovkách mytických slovanských bytostí vymýšlených nejen ve středověku. Každá příšera by tak měla být unikátní a neměli byste na ni jen tak zapomenout. Osobně jsem zvědav, kolik jich bude a jak budou vypadat, jisté je, že půjde o nelítostný a dlouhý boj.
Co se týče samotných questů, vývojáři z polského CD Projektu se chtějí vyvarovat vedlejším úkolům, které jsou založeny na prachsprostém najdi a přines. Většina hráčů se u podobných misí nudí a celkově je nebaví. V Zaklínači 3 by jich tam mělo být minimum, budou sloužit především pro posunutí příběhu.